Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

harry.wesoly

Nowy użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1.9 DCI
  • Przebieg (tys.km)
    154.000
  1. A czy brak końcówki tej rury może wpływać na działanie silnika? Może ktoś fotkę, schemat wstawić jak to powinno wyglądać? Dodano: 23 maj 2013 - 20:06 Filmiku nie wstawiam bo ciężko to nagrać na moim sprzęcie. Drugi mechanik obstawiał tłumik ale poległ. Jutro jestem u niego umówiony bo po przejażdżce renią stawia na luzy napinacza paska alternatora bo jego zdaniem podskakuje. Dodam, że pierwszy mechanik też szedł w tym kierunku ale odpuścił bo mu klucza brakowało :-P Jutro zdam relację czy wymiana napinacza coś da. Na chwilę obecną zamontujemy używkę a później nowy jak się potwierdzi.
  2. Na zimnym silniku nie słychać, na rozgrzanym podczas ruszania słychać dziwne buczenie dobiegające zdaniem mechanika gdzieś z przodu pojazdu. Gdy już jede to nic takiego nie słychać. Początkowo założyliśmy drżenie jaiegoś plastiku w komorze silnika, sprawdziliśmy luzy na chlodnicy klimatyzacji i je usunęliśmy, były też lekkie luzy na rolce alternetora ale to nie to. Mechanik 3 godziny walczył ale przyczyny nie znalazł. Hałas dobiega jakby z komory silnika gdzies strona pasażera, tak się nam przynajmniej wydaje. Po 3 godzinach poddaliśmy się. I przy okazji mam pytanie czy u Was coś takiego występuje? Druga sprawa czy ta rura widoczna na zdjęciach koło akumulatora jest prawidłowo niezaślepiona bo wygląda tak jakby tam jakiegoś elementu brakowało? Dodam, że auto miało wymieniane wszystkie poduszki pod silnikiem tak rzekazał mi były właściciel zaufany gość a sam silnik stoi sztywno. Zdaniem mechanika to nie poduchy bo hałas to bardziej jakby drżenie podczas ruszania jakby coś w wybrację wpadało bo po ruszeniu np jeździe na 3 cisza. Na zewnątrz słychać to bardziej jak w kabinie. Proszę o sugestię. Postaram się dziś wrzucić filmik.
  3. Na niedziałające światło stop pomogł demontaż i przeczyszczenie styków w kostce przy lampie. Trochę wd40 i zmywacza do paznokci żony :-P i się udało, diody palą.
  4. Dziś podmieniałem czujnik temperatury zewnętrznej na nowy zamiennik. Przy okazji ponownie rozebrałem lusterko tj. obudowę lakierowaną i wyjąłem lustro z wkładem. Czujnik działa bez zarzutu a uszkodzone zaczepy/noski obudowy lakierowanej skleiłem kropelką. Mówię o tych dwóch skrajnie zewnętrznych bo te miałem ale ułamane. Tych dwóch bliżej auta nie ruszałem tak więc obudowa trzyma się na 2 zewnętrznych oraz 1 znajdującym się zaraz przy drzwiach, tam gdzie się lusterko skłąda. Problem pojawił się natomiast z lustrem bo było ono już wcześniej wilokrotnie wyjmowane i pourywały mi się te plastikowe, białe pręciki co dotykają zębatek silnika regulacji lusterka i sam wkłąd jakoś nie chce mi się porządnie trzymać lusterka i z łątwością wyskakuje na zewnątrz. Lipa straszna bo to wszystko takie jednorazowego użytku. Swoją drogą czy mam dobrze podłączone kable ten czerwony i zielony?
  5. Metoda opisana przez Gojgien bardzo prosta do wykonania. Dziś sam w praktycznie identyczny sposób wymieniłem wadliwy czujnik. Kable skręciłem i koszulkę termoskrętną podgrzałem zapalniczką i wszystko cyka. Polecam tę aukcję http://allegro.pl/czujnik-temperatury-zewnetrznej-renault-megane-ii-i3235169658.html
  6. Macie jakiś patent jak naprawić złamane zatrzaski oraz czym zastąpić całkowicie wyłamane i brakujące zatrzaski bo mam taką sytuację jak na zdjęciu a nie mogę w sieci nigdzie znaleść obudowy pod mój kolor nv603. Pomocy!!!
  7. Witam serdecznie. Czy moja meganka prawidłowo wyświetla temperaturę jak na załączonym obrazku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!