Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

eXePL

Użytkownik
  • Postów

    67
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phII CC
  • Silnik
    1.9 dCi 130KM -> 160KM
  • Przebieg (tys.km)
    135

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Odma wymieniona parę tygodni temu. Nie wiem na ile wpływa na układ dolotowy ale jak będę wiedział jak sprawdzić to sprawdzę. Muszę troche przejechać ale wydaje mi się że czujnik jednak był problemem. Jednak chce aby Renata chodziła zawsze na 100%
  2. Dzisiaj wymieniłem czujnik doładowania bo znowu pojawiał się błąd wtrysku i auto przechodziło w tryb serwisowy. Takie same objawy miałem rok temu gdy uszkodzony był stary czujnik. Kupiłem zamiennik (nie Bosch) i wygląda na to, że wytrzymał tylko rok. Nowy czujnik założony, zrobiłem testowa trasę, błędu nie ma, auto jeździ b. Dobrze. Mam nadzieję, że na dłuższej trasie wszystko się potwierdzi. Jak problem wróci, będziemy myśleli dalej. Zauważylem jednak, że na czujnik zbiera się delikatny nalot, jakby opary z olejem albo spalinami. Jest to na prawdę delikatne ale przejazd palcem po uszczelce - oringu na czujniku czuć trochę oleju. Czy to normalne w układzie dolotowym? Z góry dzięki za pomoc!
  3. Przepływka też wymieniona ale dałeś mi do myślenia z tym czujnikiem, z tego co pamiętam nie da się go jakoś super odkręcić bo przeskakuje gwint, może tam się pojawiają przedmuchy. Filtry robione całkiem niedawno. Chyba trzeba będzie nowy gwint pod czujnik zrobić o obserwować.
  4. EGR zaslepiony, do tego wg mnie pali gdzieś z 1-1,5 litra za dużo. To tak wygląda jakby od czasu do czasu coś ja 'przytkalo'
  5. Cześć Od pewnego czasu zauważyłem, że moja Meganka czasami się 'przycina' Czasami gaz w podłogę, ciągnie do 2 tyś i tu następuje czkawka, po redukcji wszystko jest pięknie. Zdarzyło mi się to raz na 2gim biegu, czasami na 3cim i 4tym. Na desce błędów brak, w 90% przypadków auto chodzi jak strzała (no może po tym, ze wydaje mi się, że kiedyś szybciej czuć było pracę turbiny, zbierała się od niższych obrotów) Poczytałem trochę forum i gdzieś ktoś podał przyczynę jako elektrozawór sterowania ciśnieniem turbiny (może być uszkodzony lub brudny) Jakiś rok temu wymieniałem czujnik doładowania, bo wtedy mocy było zero, po wymianie wszytko ok. Czy ktoś może nakierować mnie , gdzie ten zawór się znajduje oraz czy moje objawy mogą na niego wskazywać? Z tego co czytałem to jego usterka nie zawsze wychodzi na klipie... Z góry dzięki!
  6. Witam, Pacjent to Megane 2 phII CC, rocznik 2006 czyli już po lifcie, 1.9 dCi 130 KM -> podniesione do 160 KM Jako, że ostatnio miałem mało czasu dla Renatki chcę ją oddać do serwisu na wymianę płynów i filtrów oraz sprawdzenie czy technicznie jest wszystko ok.W domu pojawiło się dziecko więc chcę mieć auto 100% sprawdzone i pewne (wiem, że to niemożliwe przy 11 letnim aucie ale zróbmy ile się da;) 2 miesiące temu była podłączona pod komputer, nie pokazał błędów więc chyba jest dobrze. W grudniu był przegląd, też nie było problemów. Kompletne hamulce wymieniane na nowe 1.5 roku temu. Nie mam zastrzeżeń do auta, jeździ prosto, zbiera się dobrze. Co chce zrobić: 1. Olej + filtr oleju 2. Filtr paliwa 3. Filtr powietrza oraz kabinowego 4. Wymiana płynu chłodniczego. 5. Sprawdzenie poziomu płynu hamulcowego 6. Szybkie sprawdzenie szczelności dolotu O czym jeszcze pomyśleć, co sprawdzić? Z góry dzięki za pomoc!
  7. Podpinam się bo chyba mnie czyszczenie czeka a manualem jak sie do EGR dostać ciężko.
  8. W weekend sie na to szarpnę pewno, odręcę skrzynke bezpieczników popatrzę itp. Na razie wgłębiam się w temat co i jak. Pewno jak nie uda mi się znaleźć nic w skrzynce to sholuje do mechanika. Dzięki za pomoc.
  9. W którym miejscu znajdę rozrusznik oraz jak ciężko się do niego dobrać aby to sprawdzić? Nie mam garażu więc myślę czy od razu nie oddać auta do jakiegoś speca...
  10. Cześć, Możesz powiedzieć gdzie ten mały czerwony kabelek się znajdował? Mam trochę podobny problem i wolałbym aby auto się naprawiło szybciej niż później:) Z góry dzięki za pomoc.
  11. Witam, Pojawił się nagły problem z moją czerwoną pięknością. Wczoraj cały dzień jeździłem bez problemów. Zero przerwań, problemów z hamulcami, elektroniką, silnikiem itp. Wieczorem wykonałem kurs do sklepu i niestety po wyjściu już nie odpaliła. Po naciśnięciu start, cała procedura rozpoczyna się, kontrolki się świecą, wskaźnik paliwa pokazuje stan, lecz po pyknięciu nie ma akcji z zapłonem auta. Trwa to pare sekund po czym na wyświetlaczu pokazuje się komunikat "Błąd hamulców". Przy okazji świeci się kontrolka ABS, ASR oraz STOP Próbowałem: Odpalać na kable Odpalać na pych Odłączyć kleme od akumulatora sprawdziłem poziom płynu hamulcowego, kreska na równo z MAX (hamulce w całości, klocki, tarcze, płyn robione w zeszłym roku) Niestety nic nie przyniosło efektu. Renatka została zholowana w bezpieczne miejsce. Oczywiście zrobiłem trochę rozeznania w necie i niestety nic nie przyniosło efektu. Czasami jeszcze jak nacisnę przycisk START to widzę komunikat: Kierownica odblokowana ale to bardziej wygląda jakbym po prostu podał zapłon bez włączania samochodu. Od razu piszę, że zaślepka przy lewym przednim kole jest na miejscu i raczej układ bezpieczników nie miał prawa przyjąć wody. Jeździłem po suchym
  12. U mnie też niedawno wymieniałem tą poduszkę, mimo, że wyglądała dobrze, to po wymianie od razu dało się poznać, że była uszkodzona. Jak jest założona to czasami nie widać, że jej czas już minął. Wg mnie wymieniaj i zobacz czy będzie lepiej. Choć u mnie po wymianie dalej w pewnych zakresach jest drżenie, ale powodów tego jest tyle, że chyba nie będę już z tym walczył.
  13. eXePL

    chiptuning dci - konkrety

    No i ja dłączam do szczęśliwych posiadaczy mocniejszego samochodu. Wynik przed modyfikacjami 126 KM @ 280 Nm Po chipie 159 KM @ 350 Nm Sprawa załatwiona w JB Tuning w Kętach, szybko sprawnie. Gorąco polecam.
  14. u Ciebie zamyka się za każdym razem od pierwszego klepnięcia?
  15. Witam, Do posiadaczy CC, czy u was też bagażnik nie zaskakuje od razu? Chodzi o zamykanie, trzaskając klapą łapie mi zazwyczaj za 2-3 razem. Nie zależy to od siły, czasami domknę lekko i chwyci, czasmi mocno. Nie umiem wypracować sposobu na to. Konstrukcja bagażnika w CC jest dużo bardziej skomplikowana ale nie zauważyłem tam żadnych luzów czy innych problemów jednak jest to trochę irytujące. Ktoś może coś poradzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!