Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Mariusz90r

Nowy użytkownik
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    1.5 dci
  • Przebieg (tys.km)
    999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Panowie, czy regulacja temperatury zaczyna działać dopiero po aktywacji klimy poprzez CLIP'a? Bo podłączyłem już praktycznie wszystko oprócz czujnika nasłonecznienia, mogę sterować kierunkiem i siłą nawiewu ale leci tylko ciepłe powietrze niezależnie od ustawionej temp. Drugie pytanie, czy mogę aktywować klimę bez podpiętego czujnika nasłonecznienia? Obawiam się głównie tego żeby klima nie załapała jakiegoś błędu i przestała całkowicie funkcjonować... A teraz informacja dla tych którzy planują montaż w Megane, wiązka do sliniczków ze Scenica II nieco się różni ale po niewielkich przeróbkach da się ją zastosować. Najlepiej jest zakupić kompletną nagrzewnicę z MII, bo pójdzie najszybciej, nie trzeba niczego się domyślać (wystarczy spojrzeć na kompletną i przekładać po kolei do swojej) a jak zsumujemy koszta to zakup wyjdzie porównywalnie lub nawet taniej. Gdybym zakupił kompletną nagrzewnicę i tylko przekładał myślę że zamiast 6h (bez czujnika nasłonecznienia) dałoby radę zamknąć się z tym w 3h, tylko nie róbcie tej głupoty co ja i nie zaczynajcie zabawy z przekładką przy niskich temperaturach bez ogrzewanego garażu. :)
  2. Witam, wpadł mi w ręce zestaw fabryczny kompletny zestaw nawigacji praktycznie po cenie wiązki, powpinałem wszystkie wtyczki, oprócz tego co na zdjęciu mam też oczywiście zmieniarkę z kablem. Prosiłbym o pomoc co z resztą wtyczek, mianowicie te 3 poniżej, jedna powinna być do pilota, druga do głośnika nad zegarami a trzecia? Na koniec zostaje biała wtyczka z ostatniego zdjęcia, domyślam się że jest to jakaś główna kostka która przechwytuje sygnały z auta- czy w moim aucie bez nawigacji też na wiązce audio jest taka wtyczka? jeśli tak to gdzie się znajduje? Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc i pozdrawiam! Szukamy wtyczki R369: Dodano: 09 wrz 2016 - 10:35 Przejrzałem schematy, również francuskie forum megane (nie znając francuskiego) ale wychodzi na to, że szukam wtyczki R369, która według schematów powinna iść gdzieś nad schowkiem, zdejmowałem schowek ale nie widzę tam nigdzie wtyczki, czy ktoś demontował może deskę i wie dokładnie w jakim miejscu jest ta wtyczka? Zdjęcie ze schematem dodałem w pierwszym poście
  3. Nie ryzykuj, wpisz sobie rozbieganie silnika diesla w google zobaczysz czym to grozi. Twoja Megane zaczęła łykać i spalać spore ilości oleju przez turbo.
  4. Tak, tak wiem całą teorię podłączania mam przestudiowaną, brakowało mi tylko informacji czy z autem "da się żyć" jeśli np. na podpięcie umówię się 2 dni po podłączeniu wszystkiego i czy będę mógł to wszystko na spokojnie poskręcać jeśli silniczki reagują na polecenia z panelu i tylko czekać na aktywację.
  5. Zebrałem już prawie wszystkie graty do wymiany klimy manual na auto i mam pytanie. Czy po podłączeniu wszystkiego,tj. czujnika nasłonecznienia, temp. wewnętrznej, opornicy, 3 silniczków z wiązką idąca do panelu automatycznej klimy sterowanie nawiewami już działa? Chodzi mi o to czy da się już sprawdzić np. sprawność silniczków/samego panelu, czy może wszystko ożywa dopiero po aktywacji z clip'a i najlepiej zaplanować wizytę na kompie w ten sam dzień?
  6. Spróbuj kupić nawet najtańszy czytnik obd II z allegro który łączy się ze smartphone'em przez bluetooth, odpal aplikacje, włącz 3 albo 4 biegi pedał w podłogę od 1600/1800 obr. i patrz jak zachowuje się ciśnienie doładowania. U mnie dla 101KM to było chyba 1,25bara przy bucie i po chwili delikatnie spada na 1,1 albo 1,15 jak dobrze pamiętam (niech ktoś poprawi jak pamięta lepiej). Będziesz wiedział czy turbo dobrze pracuje i czy nie masz jakiejś nieszczelności. Druga sprawa fajnie jakbyś nagrał filmik bo nadal nie wiemy jak wyglądają Twoje próby do 100. Tu masz poglądowo filmik z mojego kombi (lżejsze, ale Ty masz 5KM i 40Nm więcej więc powinny iść podobnie)
  7. Nagraj filmik i podrzuć link, ale też obstawiałbym wtryski, a raczej jeden z nich. Bo zrobić 4tyś km z przekręconą panewką to byłoby naprawdę coś :)
  8. Samochód był u mechanika już- diagnoza wentylator stawia za duży opór i pali bezpiecznik, próbowali go reanimowac ale pochodził może z 10-20minut i znowu padł.
  9. No cóż pozostaje mi to jutro sprawdzić na własnej skórze, bo wydawało mi się że miejsca jest wystarczająco żeby go wytargać górą bez zrzucania zderzaka, chłodnic i myślałem że jest na to jakiś patent.
  10. Panowie, używałem szukajki niestety mam odwrotny problem do wszystkich, u nich wentylator włącza się co chwila- u mnie nigdy i nie znalazłem żadnego tutorialu gdzie jest opisane jak wyciągnąć wentylator, chciałbym go samodzielnie podmienić, co muszę odpiąć/odkręcić żeby go wyciągnąć i zamontować nowy?
  11. Próbowałem poruszać silnikiem, ledwie co daje się nim poruszyć i nie wydaje przy tym żadnych dzwięków, ale zaraz jadę na kanał sprawdzić ten trop w dwie osoby.
  12. Witam, mam problem z moją Megane II, podczas gwałtowniejszego hamowania przy wciśnięciu pedału słuchać stuk i na kierownicy występuje dziwne odczucie jakby lewe koło, albo przynajmniej coś w jego okolicach uciekało do przodu, przy gwałtowniejszym starcie to samo tylko jest wrażenie jakby coś się przemieszczało do tyłu. Zawieszenie na szarpakach wychodzi idealnie, również podczas siłowania się z nim na garażu nie znalazłem żadnego słabego punktu, mimo to zmieniłem lewy sworzeń w wahaczu, bo podobne objawy zużytego sworznia miałem w innym aucie- niestety nic to nie dało. Przeguby nie stukają a ich osłony są suche. Macie jakieś pomysły co jeszcze i jak sprawdzić?
  13. Witam, spędziłem spory czas na opcji szukaj niestety nie znalazłem odpowiedzi na dwa moje pytania: - Czy antena z hatchbacka podejdzie do kombi, czy może różnią się one długością? (jest ich znacznie więcej na allegro, w lepszej cenie/stanie) - Gdzie dokładnie i w jaki sposób (tj. co demontując) mogę dobrać się do wtyczki łączącej kabel antenowy w Megane II kombi? Gdyż wszelkie dokładne opisy z forum najczęściej dotyczą Megane pierwszej generacji... Z góry dzięki za info i pozdrawiam!
  14. Problem rozwiązany dwa wtryski przestały z jakiegoś powodu (najprawdopodobniej elektrycznego) podawać paliwo, nie wnikałem dokładnie co tam zrobił mechanik, ale jak za ładnie umyty silnik i wyczyszczone wtyczki plus rozwiązanie samego problemu cena była tak śmiesznie niska, że wolałem jak najszybciej zapłacić i uciekać co by się nie rozmyślił ;) Temat można zamknąć, dziękuję wszystkim którzy się udzielali za próbę pomocy :)
  15. Dodam jeszcze tylko ze wczoraj skasowalem błędy z kompa i po odpaleniu silnik dalej się telepie, a błędów brak :/ gdyby poszła część elektryczna wtrysku to raczej błąd by dalej się wyswietlal? Jak wy odpowietrzacie wtryski po wymianie podkładek? Może jednak robię coś nie tak
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!