Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

stanex

Nowy użytkownik
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane
  • Silnik
    1,6 16V DO16917
  • Przebieg (tys.km)
    220000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Być może,że jest taka sytuacja jak w moim Megi.,nawiewy nie działały wcale. Czytałem różne porady,ale rozpocząłem od odkręcenia podszybia i dokładnego wyczyszczenia,udrożnienia odpływów /zablokowanych/ wody. Przemyj wężem z wodą. Następnie wymieniłem filtr kabinowy. Pomimo braku błędu na wyświetlaczu samochodu podłączyłem tester, okazało się że wyskoczyły 2 błędy. Po skasowaniu wszystko działa ok.
  2. Dzięki! Pasek był wymieniany,klima niedawno nabijana.Pozostałe do sprawdzenia.Jak można sprawdzić zużyte łożysko i brak oleju ?
  3. Co może być przyczyną głośnych obrotów kompresora klimatyzacji Megane III
  4. Cewki podstawiałem i zamieniałem, jednak jest bez zmian. Zastanawiam się tylko dlaczego świece 1,2 są bardziej zakopcone
  5. Jak przygazuję to nie bardzo słychać nierówne obroty i szarpanie. Wszystkie negatywne objawy występują tylko na luzie.
  6. Posiadam Renault Megane 3 -1,6-/2010r/,gaz. Od jakiegoś czasu po zapaleniu samochodu na wolnych obrotach, samochód szarpie i głośno chodzi, zarówno na gazie jak i na benzynie. Po włączeniu biegu i zwiększeniu obrotów wszystko ok. Po zatrzymaniu sam. i włączeniu na luz znowu to samo. Sprawdzane: filtry, przepustnica, silnik krokowy, świece, cewki i dalej to samo. Jedynym niepokojącym objawem było to, że świece pierwsza i druga były więcej okopcone niż 3 i 4. Świece wymieniłem. Nic nie pomogło. Nie wiem, jaka może być przyczyna szarpania. Proszę o pomoc.
  7. Dziękuję za odpowiedzi. Sprawa rozwiązana: przemyta przepustnica oraz lewe powietrze przy oringu - w silniku krokowym. Teraz działa dobrze.
  8. Sprawdzał komp.-błędów brak. Czyszczona przepustnica. Sprawdzany katalizator. Wszystko bez efektu.
  9. Samochód ciężko pali /jedynie po reakcji pedałem gazu/. Na obrotach utrzymuje się jedyne,gdy utrzymuję obroty pedałem gazu. Gdy zwolnię pedał gazu silnik gaśnie. Mechanik jest bezradny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!