Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
Kojiro
Nowy użytkownik-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnySamochód
-
Auto
Megane I phII
-
Silnik
K4J 750
-
Przebieg (tys.km)
98000
-
...ale w granicach rozsądku. Coś do poczytania obok pdf-ów, które wyrzuci Google na hasło 'granica dymienia' : http://www.godula.pl/?page=&newsid=44 http://www.godula.pl/?page=article&kat=art&option=det&artid=39
-
Megane I phII Zmiana z syntetyka na półsyntetyk.
Kojiro odpowiedział(a) na Ciepluszeq temat w Mech.-Ogólne - Megane I, Scenic I
Który z olejów Lotosa jest na bazie syntetycznej, LOTOS TRAFFIC PRO 505.01 ? Reszta wygląda na oleje hydrokrakowane. -
...i kolejny szykuje się na wymianę oleju w skrzyni biegów. W chwili obecnej dolany do skrzyni został Archoil 2300, po osiągnięciu 100kkm idzie w ruch Fuchs Sintofluid 75W80.
-
Z tym to kolega chyba trochę popłynął... PS-ka miała 77cm3 i coś koło 4.5KM - 4.6KM, jeśli ten egzemplarz był tak dobity, że można było ją zimną z ręki odpalić to pewnie bym się zgodził jeśli chodzi o moc.
-
Scenic I phII terkotanie w skrzyni
Kojiro odpowiedział(a) na pizamkins temat w Mech.-Ogólne - Megane I, Scenic I
W takim razie można odezwać się do Mike'a z http://www.allcarpartsfast.co.uk - [email protected], dołącz do wiadomści VIN pojazdu. Powinien się znaleźć jakiś 'inner drive shaft joint' na stanie. ------------------ Generalnie nie sugeruję aby kupić u nich koniecznie ten przegub, był to jedynie przykład postępowania. Nie zdziwiłbym się gdyby oryginalny krzyżak był droższy od całej półośki. -
Scenic I phII terkotanie w skrzyni
Kojiro odpowiedział(a) na pizamkins temat w Mech.-Ogólne - Megane I, Scenic I
Przegub wewnętrzny zwany również krzyżakiem półosi zabezpiecza pierścień osadczy (wszystko do dostania na 'Alledrogo' tylko trzeba dopytywać się sprzedawców). -
Bęben wraz z łożyskiem igiełkowym jest częścią eksploatacyjną, jeśli wyniknie potrzeba wymiany to nie będzie z tym problemów. Łożysko, jak to łożysko w sprzęgle - pracuje jedynie na wolnych obrotach oraz przy poślizgu bębna. Nikt nie broni odkręcić bęben i przesmarować co tam trzeba.
-
Moje problemy wyjaśniły się jakiś czas temu. Okazało się, że rozrząd został źle założony (przesunięcie o jeden ząbek), na moją wcześniejszą prośbę warsztat (rzekomo) sprawdzał ustawienie rozrządu (mechaników odwiedzałem kilka razy w tej sprawie) - najwyraźniej jednak panowie pili sobie kawkę zamiast zajrzeć pod maskę.
-
Już jakiś czas temu zaopatrzyłem się w samostart, spryskałem każdą krawędź kolektora i brak efektów. Jednak ciągle nie wykluczam problemów z tym rejonem, wczorajszego dnia auto przez jakiś czas na trasie nie reagowało na dodanie gazu, można było odjąć aby zahamować silnikiem, ale na pewno nie przyśpieszyć. ---------------------- Edycja. ...nie, auto nie dusiło się po dodaniu gazu. Brak reakcji, jakiejkolwiek.
-
Pozwolę sobie odgrzebać temat. Jakieś pomysły ?
-
Witam, Od dłuższego czasu moje Megane 1.4 16V, rocznik 99, (K4J750, zagazowane) boryka się z pewnym uciążliwym problemem. Po około 10-15 sekundach od odpalenia auta silnik zaczyna się trząść (podobnie jak w sytuacji uszkodzenia cewki zapłonowej, wiem co mówię - oryginalnie były zamontowane Sagem'y, nie wytrzymały one 30 tysięcy km), samochód ma siłe, przyśpiesza bez szarpnięć, czy "czkawki". Wspomniane wcześniej wachania obrotów wynoszą blisko 50 obrotów na minutę, może i mało, ale wskazówka obrotomierza nie potrafi ustać w miejscu. Po rozgrzaniu silnika jest troszeczkę lepiej, ale tylko troszeczkę. Praca silnika na LPG jest troszeczkę równiejsza niż na PB95. Silnik nie pobiera oleju. Spalanie takie samo jak przed "usterką". Podłączenie do komputera nie wskazało żadnych anomalii. Świece zapłonowe - wymienione, silnik krokowy - przeczyszczony, czujnik położenia wału - kupiony nowy. Wszystkie te zmiany nie przyniosły jakichkolwiek efektów. Któryś z forumowiczów spotkał się z podobnym przypadkiem ? Pzdr,