Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
bacablue
Użytkownik-
Postów
355 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
10 DobrySamochód
-
Auto
Megane III Grandtour
-
Silnik
1.5 dCI 110KM
-
Przebieg (tys.km)
192
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam. Ja też mam podobnie. Ale widzę po ABS, że gdzieś coś się poci - czyli się rozszczelnił. Po ostatniej usterce silnika pompy w 2016 i wymianie padł znowu. Tym razem hamulce wytrzymują po odpowietrzeniu parę dni. Znowu do wymiany ABS. Tym razem jadę osobiście do firmy i ogarniam kompleksowo na miejscu od wymiany do odpowietrzenia. Przynajmniej na naprawę ABS dają dwa lata gwarancji. Nowy ABS dowiedziałem się w serwisie Renault kosztuje 3420 zł netto i rok gwarancji. A gdzie jeszcze jego montaż i inne czynności. Nieźle co nie ?
-
Witam. Szukałem na Allegro pompy ABS - u sprzedawcy, który ma nowe po 700 coś tam zł bez pudełka podałem nr Vin i do mojej Megane ABS ma numer 476604304R i takiego nie ma na sprzedaż. Od paru dni pedał hamulca jest już w podłodze. Płynu nie ubyło nic. Wychodzi na to, że ABS złom. No cóż pora na wymianę. Pozdrawiam
-
Witam. Co do linki to ja kazałem im wymienić bo stwierdziłem, że z prawej strony się zacina. Ich wymiana jak i regulacja pozostawia wiele do życzenia. To oni są fachowcy i powinni mi powiedzieć lub ocenić czy jest potrzeba wymiany a jak nie, to wymieńmy i drugą bo to nie będzie działać. A wyregulowali to tak, że lewa strona żeby działać to prawa jest przeciągnięta. Wymiana płynu hamulcowego to też masakra jakaś. Wszystko zalane płynem, w domu płukanie w komorze silnika a na drugi dzień mycie kół i nadkoli bo z odpowietrzników to się lało chyba i nic nie podstawiali. Zaczynam sam ogarniać bo jak pomyślę co jeszcze mogą napsuć to ... szkoda pisać. Witam. Druga linka wymieniona, wyregulowany ręczny hamulec. Zacisk jak pisałem sprawny został posmarowany odpowiednio. Układ hamulcowy razem ze szwagrem obejrzeliśmy - nigdzie nie zauważyliśmy nic podejrzanego. Serwo reaguje prawidłowo na hamowanie. Niestety moje obawy co do abs się potwierdziły: widać , że coś kapie , jest jakiś wyciek chyba z abs-u. Część była regenerowana i pewnie dokonała żywota. Jak namierzyć bez demontażu nr części żeby dziesięć razy nie szukać? Czy weryfikacja po Vin wystarczy?
-
Witam. Błędów brak. Nawet dzisiaj podczas diagnostyki jak ruszyłem to wywaliło błąd usterka układu hamulcowego. Ale nic nie zapisał. Sam komunikat zgasł po rozłączeniu komputera. Używam MaxiElm. Zacisk hamulcowy prawy sprawny. Problem leży w długości linki. Z lewej strony stara linka dłuższa od nowej z prawej strony i zacisk hamulcowy był lekko wychylony. Trzeba z lewej strony założyć nową taką samą linkę.
-
Dziękuję za odpowiedzi i pomoc w temacie. Coś tam potrafię podłubać - filtry i oleje ogarniam i chyba faktycznie postaram się to opanować. Jest przecież jeszcze śfagier , który ma nawet podnośnik. Co do ABS czy jeśli przycinała by się któraś sekcja to czy pokaże jakieś błędy? O tym też wspominał poprzedni mechanik.