Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

abwlek777

Nowy użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane2 grandtour
  • Silnik
    1.4
  • Przebieg (tys.km)
    230
  1. Witam, do tej pory jeżdżę bez remontu, racji tego że garaż nie ogrzewany czekam na lepszą aurę. Pieniążki odłożone, rozbieramy silnik i wtedy dopiero albo remont albo wymiana. Napiszę jak będzie po wszystkim. Dodano: 02 kwi 2017 - 17:52 Jestem już po wymianie silnika. Po rozebranu starego okazało się, że do wymiany pierścienie, uszkodzony jeden tłok i cylinder od niego nieco porysowany. Zastanawiania nie było długo jako, że moja Megi jest z pierwszego roku produkcji kupiłem silnik na aledrogo. Wybrałem z górnej ceny od człowieka bez negatywów, silnik scenica pracuje bardzo dobrze zarówno na benzynie jak i na gazie. Dziękuję wszystkim zaangażowanym za pomoc.
  2. Problem w tym że tego typu zabieg jest na tyle skomplikowany że nie każdy mechanik się tego podejmie i jeszcze zrobi to dobrze. Chyba , że polecasz kogoś z okolic Rzeszowa? Wracając do mojego pierwszego pytania , to przeglądałem sporo internet (polski) i nie znalazłem przypadku by ktoś zajechał ten silnik dla tego pomysł z wymianą .
  3. Odma jest drożna, stan oleju jest ok, z rury dym prawidłowy, testowałem go wielokrotnie na 60km odcinku autostrady, jeżdżąc z różną prędkością, powyżej 110km/h czyli 3200-3400 obrotów zaczyna bardzo szybko wywalać olej przez odmę. Pod spodem jedynie w okolicy skrzyni trochę wilgotny.
  4. Gubi olej od pierwszej wycieczki autostradą tzn do 3200 obrotów ok a już przy 3800 wylewa co ma przez odmę w 200km. Na pewno wymienione sprzęgło, poza tym wszystko ok.
  5. Auto mam od maja, prawdopodobna przyczyna przedwczesnego zużycia silnika to hak holowniczy ; -)
  6. Witam, otrzymałem diagnozę, że mój silnik jest do remontu tzw. przedmuchy. Jako, że remont jest ponoć bardziej skomplikowany chciałbym kupić silnik - słupek i go przełożyć. Tutaj mam kilka pytań do szanownego grona forumowiczów co by ułatwić sprawę mojemu zaprzyjaźnionemu mechanikowi. Samochód jest z 2003r, więc by było jak najmniej problemów to: - czy silnik musi być z tego samego rocznika a jeśli nie to jaki najmłodszy - czy w związku z przekładką na taki sam silnik będzie potrzebna interwencja elektryka do odpalenia samochodu - jakie inne czynności radzili byście wykonać przy okazji np. rozrząd Samochodem chciałbym pojeździć jeszcze kilka latek jeśli się na to zgodzi. Historię jego choroby przytaczałem w innym wątku, do wglądu ;-)
  7. Witam, myślałem, że problem ustąpił niestety powrócił. Podczas normalnej jazdy drogami krajowymi było oki zero ubytków nadeszły wyjazdy wakacyjne i magiczne słowo "autostrada" po przejechaniu zaledwie 100 km z prędkością stałą około 120 km/h przelało się przez odmę około 800 mil oleju. Silnik nie kopci, od dołu niemal suchy, nie zostawia kropelki na kostce pozostawiony na noc.Może ktoś z szanownych użytkowników doradzi coś w tym problemie. Jeszcze raz podam dane silnik 1.4 16v 2003r przejechanie min 240tyś, LPG od 7 lat.
  8. Witam szanowne grono forumowiczów. Od niedawna jestem posiadaczem meganki 2 1.4 16v w lpg, kombi, 235tys przejechane. Podczas wymiany filtra powietrza okazało się, że jest cały zaolejony a w zbiorniczku poniżej jest spory zapas oleju z literka prawie. Nie był to szlam olejowy tylko nieco zabrudzony. Może ktoś z szanownych forumowiczów przerabiał podobny temat i ma jakieś sugestie. Z góry dziękuję za jakąkolwiek informacje pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!