Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
macterror
Nowy użytkownik-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnySamochód
-
Silnik
1.5
-
Przebieg (tys.km)
139
-
Panowie, mam pytanie - czy maglownice warto możliwie szybko regenerować czy można jeszcze trochę pojeździć - miesiąc, dwa? U mnie stuka i jest to denerwujące ale wycieków nie ma i dokładnie to samo usłyszałem od mechaników - nie ma to wpływu na bezpieczeństwo. Inna sprawa, że na przeglądzie do dowodu mogą się do tego przyczepić a mam go niebawem, Dajcie znać co sądzicie - wymieniać od razu czy pojeździć i zrobić za jakiś czas, dzięki maC
-
Dobrze, że dotarłem do tej dyskusji bo u mnie objaw nr 2 czyli lekkie ślizganie się pojawia ale co ciekawe tylko czasami. Ostatnio wraz z mechanikiem próbowałem to wywyołać bezskutecznie. Nie wiecie może jak teraz szybko sytuacja będzie się pogarszać? Mogę jeszcze z miesiąc może 2 pojeździć czy raczej brać się za wymianę? maC
-
paweł d, powiedz na ile nowym pojazdem dysponujesz i przy jaki przebiegu robili Ci ten pierścień? Mnie to właśnie dotknęło w długi weekend i faktycznie mocno się zastanawiałem ponieważ różnica między samym pierścieniem a całym alternatorem jest już niewielka ale pierścień dostałem od ręki, a z alternatorem gorzej. Ciekaw jestem czy mogę powalczyć w Renault jeżeli auto jest już po gwarancji. pozdrawiam maC
-
Megane II phI M/S II Injection Fault , problem z uruchomieniem
macterror odpowiedział(a) na pol555 temat w 1.5 diesel
pol555, Mam pytanie - injection fault zapalało Ci się również podczas jazdy? Ja mam taki sam problem tylko nie miałem jeszcze nigdy problemu z zapalaniem. Od czasu do czasu przy wyprzedzaniu jak auto wchodzi na obroty pojawia mi się ten komunikat na moment i zapala się czerwona lampka żeby zatrzymać pojazd ale gaśnie za kilka sekund i potem jeżdżę kilka tygodni i nic się nie dzieje. Nie wiem w czy może być przyczyna? Może wiesz jakie są objawy przy problemach z wtryskiem? -
Megane II phI dystans do przeglądu
macterror odpowiedział(a) na marcin77 temat w Mech.-Ogólne - Megane II, Scenic II
A czy może wiecie czy istnieje taka specyfikacja określająca co po jakim przebiegu powinno się wymienić ? Na co zwrócić uwagę itp? maC -
Megane II phI dystans do przeglądu
macterror odpowiedział(a) na marcin77 temat w Mech.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Do wymiany oleju nie trzeba - ale pytanie czy nie jest dobrą praktyką żeby raz na 30tys podłączyć auto pod kompa czy wszytko gra i trąbi? Nie wiem co pokazuje ten komputer ale może są jakieś ustawienia, które dobrze jest skontrolować - jak wiecie to podzielcie się wiedzą z laikiem. -
Megane II phI dystans do przeglądu
macterror odpowiedział(a) na marcin77 temat w Mech.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Dzięki, myślałem, że jest jakieś elektroniczne ograniczenie ilości km przejechanych po tym jak przegląd powinien zostać wykonany. Czy konieczny w moim przypadku jest zakład, który posiada wejście do kompa? Może wystarczy dorby sprawny mechanik bez podpinania elektroniki, wymieni (i zrobi to na 100% a nie jak w serwisach autoryzowanych) poszczególne niezbędne podzespoły. Tylko czy bez podłączenia można wykasować ilość km do kolejnego przeglądu? maC -
Megane II phI dystans do przeglądu
macterror odpowiedział(a) na marcin77 temat w Mech.-Ogólne - Megane II, Scenic II
a ja podłącze się do tego wątku z 2 dodatkowymi pytaniami, 1/ Ile km wcześniej mogę wykonać przegląd serwisowy? Powinienem to robić co 30 tys a niebawem wybieram się na urlop a komp pokazuje mi jeszcze 3 tys do przegladu - nie wiem jak duzo bede jezdzil. 2/ Jaką odległość mogę przejechać po przekroczeniu limitu km, przy którym przegląd powinien zostac wykonany? dzięki maC