Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Światła mijania duży problem


zukos

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem na H4 i nie widziałem, że żarzą się drogowe z mijania. Dopiero po podmiance na dwukomorowe widzę co się dzieje.

Rozumiem że i mijania i postojowe świecą po kluczyku.

Dokładnie tak.

A bez kluczyka po przekręceniu manetki świecą?

Świecą normalnie, najpierw postojówy, potem mijania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągałeś obudowę przy kierownicy czy tam nie ma jakiś niespodzianek. Czyli teraz masz takie reflektory jak w coupe. Tylko że przy takich lampach po włączeniu drogowych, mijania powinny też świecić. Nie wiem czy wiesz że niektóre auta miały już przygotowaną instalacje pod takie podwójne lampy. W kabinie była zaślepka zamiast jednego bezpiecznika nr 45, po włożeniu w to miejsce bezpiecznika mijania nie gasły po załączeniu drogowych.

Edytowane przez elwik1984
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągałem obudowę, nawet podmieniłem manetkę, bo myślałem, że to ona pełni funkcję "automatu świateł". Wszystko tam jest w oryginale. Dla zachowania ładu w oświetleniu nie wkładałem tego bezpiecznika, aby długie świeciły same- i niestety wtedy zauważyłem, że przy długich krótkie się żarzą. No kabaret normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde nie przyszło mi to do głowy. :oops: Zajmę się tymi bezpiecznikami i rozbiorę BSI. Oby w weekend była pogoda na robotę. Jeszcze zauważyłem, że jak wypnę całkowicie kostkę z manetki, to po kluczyku i tak zaświecają się krótkie...

Dziękuję za sugestię elwik1984, będę ostro działał i dam znać. <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze, że jak migam długimi, to z długimi zapala się jeszcze prawa mijania. Natomiast jak załączę długie na stałe, to światła mijania się tylko żarzą. No kabaret naprawdę, aż wstyd pisać, że takie rzeczy się przy aucie dzieją... :bash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam się szczerze i bez bicia, że kupiłem je już z zarobionymi wtyczkami. Podpinam wtyk "ala" żarówkę, we wtyk H4. Mimo wszystko na kablach auta po odpięciu lamp pojawia się + na mijania i delikatny żarzący na długich. Daje to do myślenia, że jednak w instalacji są cuda niewidy.

Może to zabrzmi średnio, ale dziękuję kolego elwik1984, że mi pomagasz. Do tej pory, gdzie nie opisałem problem, to tematy się urywały... <piwko>

 

Dodano: 18 cze 2015 - 18:19

Aaaaa sprawdzałem na kostkach w skrzynce przy silniku i prąd jest na tych samych kablach co przy lampie. Czyli już jasne-BSI załatwione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien ale jeśli odłączyłeś reflektory od instalacji, a dalej masz jakieś małe napięcia na przewodach to wszystko wskazuje na uszkodzone BSI. Przekaźnik jest w BSI, do przeciwmgielnych przednich. Miałem kiedyś megane coupe z 98, i tam tylko cykał przekaźnik przy przeciwmgielnych. Nie zauważyłem cykania na mijania i drogowych, może są sterowane przez tranzystory. To by tłumaczyło te twoje niskie napięcia na instalacji.

Edytowane przez elwik1984
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko na to wskazuje. Kwestia działania samego BSI jako automatu świateł, też daje do myślenia. Generalnie po obejrzeniu w jaki sposób podłączony w tym aucie był centralny zamek, domniemywam, że auto kupiłem od niezłego magika bez pojęcia. Teraz muszę "sprzątać po nim". Pewnie BSI walnęło przy przerabianiu na ten automat i teraz takie cuda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra. Tylko niestety nie teraz bo leje w Poz jak diabli, a garażu się nie dorobiłem... :wacko:

 

Dodano: 19 cze 2015 - 08:04

Wyjąłem bezpieczniki od długich. Wyjecie 1 dowolnego, bądź obu na raz powoduje zaświecenie się prawego długiego i koniec żarzenia lewego. :petfjf: Dodatkowo zauważyłem cykanie przekaźnika przy przełączaniu z postojówek na krótkie. Więc albo jest za BSI przypięty jakiś dodatkowy przekaźnik, którego nie wyłapałem, albo BSI padło. Tak czy inaczej jutro rozbieram wszystko, biorę BSI na stół i sprawdzam. Bez wymiany raczej się nie obędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoje stare reflektory podmień i sprawdź czy sie coś dzieje dziwnego, czyli zamieniasz stare twoje reflektory na Żarówkę H4 zrób to z dwoma reflektorami , czyli demontujesz H7 komplet i montujesz H4 też cały komplet 2szt prawa i lewa , sprawdź wtedy co się dzieje .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoje stare reflektory podmień i sprawdź czy sie coś dzieje dziwnego

Na wypiętych wtykach z obu lamp, w przewodach pojawia się prąd i na mijania i delikatny na drogowych, także to instalacja klękła. Na 1-dno komorowych nie byłem w stanie tego wyłapać... Jedyne co, to leciutko żarzyła się kontrolka od drogowych, ale myślałem, że prześwituje światło z kontrolki mijania. Czeka mnie sprawdzenie kompa w środku. Jestem obłędnie ciekawy co tam jest wymodzone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 22 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!