Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

KZFR, wsteczny


patrykbj

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem posiadaczem Renault Megane 1.6 16V.

 

Jak kazde auto i to ma pewne wady poki co chcialem poradzic sie w 2 tematach:

 

1. Kolo zmiennych faz rozrzadu

wymienilem rozrzad ale PAnowie powiedzieli prawdopodobnie KZFR rowniez nalezy wymienic

Nie wazne ze mogli to zrobic juz wczesniej razem z rozrzadem. Trudno.

Sparawa z kolem wygalda tak auto jezdzi nie ma problem.

Przy odpalaniu rano auto rechocze jak stary diesel po czym schodzi na niskie obroty I dziala bez zarzutu.

Czasami gasnie przy odpalaniu ale zwalam to na niska temp itp.

Rozmawialem z mechanikiem i mowil zeby nie przjmowac sie kolem przy odpalaniu.

Powiedzial ze jak silnik zacznie dzialc jak diesel (chodzi o dzwiek) wtedy trzeba to wymienic.

Pytania co do KZFR

 

- Kiedy uwazacie ze trzeba je wymienic?

- Znalazlem numer KZFR 7701478505. Czy on jest rzeczywiscie zmodyfikowane I nie ma juz z nim problem po wymienie?

- Czy znacie jakies sklepy gdzie mozna kupic te kolo w rozsadnej cenie?

 

2. Wsteczny

 

Co do wstecznego to myslalem ze to zludzenie ale zdarzylo sie kilka razy.

Otoz wbijajac wsteczny wygalda ze jest wbity ale auto nie jedzie.

Po drugiej trzeciej probie normalnie.

 

- Co to moze byc i jak ten problme rozwiazac.

- Dodam ze wajcha ma luzy czylui typowe uszkodzenie dla tego auta. Jakas sprezyneke tzrba wymienic.

 

Z gory dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Kolo zmiennych faz rozrzadu

http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=7462

http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=2588

http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=326

http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=4004

http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=676

 

Za nim napiszesz temat to najpierw przeszukaj fora czy dany temat już nie przewijał się parę razy. W ten sposób dostajesz odpowiedź natychmiast bez czekania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzecz w tym ze czytalem to wszystko przez ostatnie dni i nijak sie ma do tego co powiedzial mechanik zeby czekac az bedzie pracowal dzwiekowo jak diesel.

 

diagnozuja wszyscy po uruchomieniui wymieniaja.

 

dlatego pytam czy ktos mial podobna propozycje diagnozy zeby nie wymieniac na podstawie uruchomienia.

 

opcja szukaj nie jest mi obca : )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie, skoro po uruchomieniu silnik przcuje jak diesel, to koło jest już padające. Efekt będzie się pogłębiał i rozruch będzie coraz trudniejszy.

Jeśli rozrząd wymieniłeś bardzo niedawno to lepiej niech to koło wymienią. Pasek ma automatyczny napinacz, więc tragedia sie nie stanie jak założą ten sam drugi raz. Nawet jak będziesz chciał założyc nowy pasek to i tak koszt niewielki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!