Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

zamek centralny


Rekomendowane odpowiedzi

mój problem polega na tym że mam tylko 1 kluczyk do samochodu (gdy kupiłem nie dostałem 2). ponieważ za kilka miesięcy chcę sprzedać samochód to warto żeby były 2 kluczyki. dorobienie kluczyka wraz z częścią elektryczną odpada bo w ASO wołają za to ponad 500zł. dorobienie metalowej części kluczyka w ASO to wydatek około 50zł. jak pewnie wiecie w megankach jest ten problem że gdy otwiera się drzwi kluczykiem to otwierają się tylko 1 drzwi. kolega mi poradził żeby wymienić siłownik w drzwiach kierowcy z siłownika slave na master. więc mam pytanie jak ze strony technicznej to wygląda? a także jeśli ktoś ma to by się też przydały schematy kabli jakie są w instalacji zamka. na innym forum napisali: "Trzeba by dorwać schemat siłownika by wiedzieć jaki kabel za co odpowiada, schemat centralki by wiedzieć, które kable odpowiadają za impulsy otwórz/zamknij". może ktoś z was posiada te schematy? na tamtym forum nikt niema. lub może macie jakieś inne pomysły na 2 kluczyki i działanie centralnego zamka? z góry dzięki za wszelkie sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet jak podłączysz mastera to od niego będziesz musiał do przycisku na konsolę przeciągnąć dwa kable które będą dawać sygnały otwórz i zamknij pozostałym siłownikom. Trzeba by było się pobawić troszkę z tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ziomek4000, do tego jeszcze pozostaje brak transpondera czytanego przez czytnik przy stacyjce. Pozostanie wklepywanie kodu przy każdym rozruchu. Pół biedy jeśli cyfry w kodzie nie są wysokie ale to i tak upierdliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naszła mnie też inna myśl na temat kluczyka. a mianowicie. dokupienie na allegro jakiegokolwiek kluczyka do meganki tak żeby był pilot. następnie dorobienie samego grotu i wsadzenie do zakupionego kluczyka. po czym przekodowanie kupionego kluczyka tak żeby otwierał drzwi w mojej megi. i tu pytanie do was czy coś takiego zadziała?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ziomek4000, przewertuj te kilka stron w tym temacie: http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=337 Gdzieś tam czytałem o takich próbach, zdaje mi się, że to niemożliwe ze względu właśnie na niemożliwość przeprogramowania transpondera. (z tego co pamiętam z w/w tematu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzięki za ten temat:) co prawda nie czytałem całości bo jestem za leniwy ale dowiedziałem się to czego chciałem. a konkretniej to spytałem się Robaka który to robił i wiem już wszystko. jeszcze raz dzięki. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie wszystko jest w temacie do którego link podał gojgien. ale jak chcesz żebym napisał to napiszę.

 

nie da się przyuczyć kluczyka z innego samochodu do otwierania drzwi w naszym. to tak w skrócie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż ja kupiłem pare dni temu meganke kombi z 2000 r ph II z komisu dostałem tylko jeden kluczyk bo niestety tylko jeden mieli, kluczyk ten nie jest wyposażony w przycisk otwierania centralnego zamka nie ma żadnych diodek ani przycisków, auto ma centralny zamek bo ze środka przyciskiem wszystko działa, i moje pytanie, czy wystarczy kupić zwykly sterownik na allegro za ok. 100 pln z dwoma pilotami podłączyć i będzie to działało?

Czy ktoś to robił u siebie w aucie ?

Nie chciał bym jechać do aso i wydawać 600 pln, na nowy kluczyk (pod warunkiem że moj megane był wogóle wyposazony w centralny z pilota)

 

Druga rzecz to immobilizer którego chyba takze nie ma wydaje mi się że został zdjęty bo po rozkręcieniu kluczyka w środku nie ma żadnej elektroniki ani nic co by mogło wysyłać sygnał do immo) jest tylko jakiś jakby kamyczek czarny z numerkiem.

Dioda od immobilizera na desce rozdzielczej (czerwone kółko) miga po włożeniu kluczyka gaśnie , czy oznacza to brak immobilizera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko dwa przewody?

Zapytałem na allegro jednego sprzedawce który sprzedaje sterowniki do centralnego zamka podobno przygotowane do reno i odpisał że cytuje

Montaż sterownika polega na podłączeniu około 7 przewodów pod wskazane w mojej instrukcji miejsca.

Większość sterownikow pewnie jest tak samo zbudowanych więc może ma ktoś linka do tutoriala z takim podłączeniem, interesuje mnie gdzie to fizycznie podłączam co muszę rozbierać, te sterowniki co są na allegro to wydaje mi się że wiązka zakończona jest kostką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za linka zamówiłem i dzisiaj kurierem przyszła paczka, niestety nie dali schematu do mojego auta , gdzie mam szukać tych przewodów ewentualnie jakiejś centralki w samochodzie coś mi sie obilo o uszy że w progu kierowcy?

 

Załącznik nie dotarł.

 

P.S. Szkoda że nie ma tutoriala ze zdjęciami jak to podłączyć.

 

Właśnie dostałem maila od stig "z przykrością informujemy że nie posiadamy rozpiski do Pana samochodu"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Cześć jeżeli masz centralny zamek bez pilota to najlepiej się podpiąć pod prycisk w kabinie dwa skrajne przewody fioletowy i różowy odpowiadają za zamknij otwórz ,albo bezpośrednio pod wtyczki w UCH (za skrzynką bezpieczników w środku auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!