Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Strzela i przerywa na gazie


Vargas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zakupiłem dziś meganke 1600 + gaz i jak się przełączy na gaz to zaczyna strzelać przy gwałtownym daniem prędkości. czasami zachowuje się tak jak by brakowało paliwa gaz tzn tak przerywa a i ma około 550 obrotow bo tak pokazuje prędkościomierz. Prawdopodobnie może to być to że są zamałe obroty, ale nie jestem pewien. Co mi doradzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj najpierw ustawić gaz. Obroty zdecydowanie są za małe. Co prawda jak masz przewody i świece do wymiany to sobie mozesz ustawiać i ustawiać a i tak za chwile będzie kich. Ileż to ja się namordowałem zanim dotarłem że przerywanie na gazie to wina przewodó WN. No ale od tego też jest forum. Zresztą dużo na taki temat tu było pisane. A jaką masz instalację? I jeszcze jedno, obroty pokazuje obrotomierz a nie prędkościomierz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eDziś wymieniłem przewody a świece zostawiłem gdyż nie są popalone ani czarne kolor jest szary lub rudawy czyli ok. Ale i tak strzela jak się rozgrzeje silnik to obroty spadają do 500/550obr/min i zaczyna szarpać i czasami zastrzeli sobie a jak przełącze na bedzyne to jest ok. Z moich obserwacji zauważyłem że jak się rozgrzeje to na będzynie jak i na gazie spadają obroty.

Mieliście taki problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę Cie nie dobijaj już prawie martwego człowieka :-(

Mechanik powiedział że to może być wadliwy silniczek krokowy lub coś nieszczelne. Dopiero w środę mam podjechać do niego i konkretnie sprawdzi co i jak :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz mieć do regenracji membrany w reduktorze a bez tego nie wyregulują ci dobrze gazu. Ja miałem podobnie tylko bez częstego kichania. Korokowy silniczek może jedynie obniżać obroty na biegu jałowym.

no a przede wszystkim dowiemy się więcej od gazownika <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

Słuchajcie chłopaki <ok> Byłem dziś w Serwisie Renault zdiagnozować te nieszczęsne obroty. Podłączyli laptopka do autka i pokazywało około 750obr/min na ciepłym silniku (czyli git) a u mnie na obrotomierzu 550obr. Wniosek taki że mój co nie co obniża. Ale spytałem się skąd biorą się takie drgania i serwisant powiedział że na 100% będą to wybite już dalikatnie poduszki od mocowania silnika i dlatego są te drgania. W serwisia zapłaciłem 122zł. Potem pojechałem do gazownika i znowu podłaczył swojego ;aptopka i tam fakt było troszke niejasności w doborze mieszanki. Ogólnie wyśmiał mnie że użuwam świec BOSCHA a powinienem założyć jakieś NKG już nie pamiętam dokładnie. No to zamowilem 4 szt. tych świec (1szt. 13zł) o i jeszcze będę musiał wymienić bęmbramy w parowniku. Jeśli to wymienie to powinno być już git. Gazownik skasował 30zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strzelanie i kichanie na gazie występuje i u mnie choć instalacja miała zaledwie miesiąc. Wymiana przewodów i świec oraz filtra powietrza. Tydzień czasu autko jak zegarek chodziło a potem to samo tylko że w mniejszym stopniu. Wkręcenie się z wolnych obrotów przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu zawsze kończy się kichnięciem. Świece wstawiłem NGK (13zł sztuka). Na komputerze u gazownika pokazuje że wszystko ok. Jedyną opcją jaka mi pozostała to zmniejszenie przerwy na świecach o 0,1mm, poniewż świece które kupiłem nie są przeznaczone do gazu, ale sprzedawca je bardzo wychwalał i ostrzegał by zmniejszyć przerwe. Póki co przyzwyczaiłem się do tego by spokojnie wkrecać auto do 2000 obrotów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!