Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Strzela i przerywa na gazie


Vargas

Rekomendowane odpowiedzi

a dlaczego wyśmiał świece boscha??co o nich powiedział??

 

u mnie było podobnie, przejechałem po zakupie trasę 600 km i nic sie nie działo, 2 dni temu w korkach mieście poszedł strzał taki ze się nawet wystraszyłem no nic jechałem dalej, kilka godzin później to samo znowu strzał, przelaczylem wiec na BP podjechałem do gazownika ale okazało sie ze nie bawią sie w moje instalki ale... powiedział na dzień dobry żeby sprawdzić czy nie ma wsadzonych świeczek bosch'a bo te mimo czy maja 1000 czy 5000 przejechane walą równo. Wymieniłem wczoraj filtr powietrza i świeczki ( na NGK) i jak reką odjął auto chodzi równo nie strzela itp.. Faktycznie więc potwierdzam ze w Boschu tkwi problem. Swoja droga we wtorek jadę na regulację i wymiane filtra gazu bo nie wiem kiedy poprzedni właściciel to robił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do świec to wystarczy zmniejszyć odstęp między elektrodą i czy to będzie bosch czy ngk to żadnego strzału nie będzie chyba że cewki padną. wystarczy każdą świecę delikatnie i z czuciem uderzyć o coś twardego (nie przesadzając z tym odstępem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj nastepny gazownik potwierdził mi ta teorie o swiecach bosha wiec cos w tym musi byc i jak spytałem czy zmniejszenie odstepu cos zmienia mowil ze nie... zreszta wyciagniete swiece bosha z mojej reni faktycznie wygladaly na w miare nowe a i tak strzelaly...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sonic, mój gazownik, gdy auto strzelało jak głupie powiedział że cewki są do wymiany i na razie zmniejszy odstęp na świeczkach. POMOGŁO!! powiedział że cewki trzeba jak najszybciej wymienić ale auto nie będzie strzelać i tak właśnie jest. może zmień gazownika??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

wymieniłem świece, przewody , przeczyściłem czujnik na wale, silniczek krokowy, sprawdziłem krokowy gazu, miałem sparciały przewód od kolektora idący do czujnika-też wymieniony. Sprawdziłem na benzynie -żadnych błędów.

Czy to cewki???

Cały czas strzela przy przyspieszaniu - nawet przy redukcji i nie wciskaniu gazu potrafi strzelić - przewody mam już rozwalone idące z filtra powietrza.

Jeżeli to filtr gazu to by był słaby - a tu ma taki moment w którym strzela, traci moc a póżniej idzie do przodu.

Może parownik????

Ale ładnie pracuje nie gaśnie - przy regulacji (próbie) zaczął gasnąć - więc zostawiłem jak było.

Czy może siadać krokowy od gazu??- jak byłem u gazownika - podłączył laptopa i nie wykryło błędów

co do przewodów - to jak chłopak popryskał spryskiwaczem to zaczął silnik wariować i tracił obroty - wymieniłem przewody - problem powrócił

Nie chce ładować kasy w ciemno -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trasa dziś - Suwałki -Białystok - Suwałki - zero strzałów. Ale to trasa, -było nawet do 160 - średnio 110-120. Przy jeździe po mieście czuć , że coś jakby nie przepalał - jest jakieś szarpanie, przeskok - a w trasie super dynamicznie - sam juz nie wiem - jakby b yły cewki to przy szybszej jeździe też powinien strzelać??!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

no i po problemie - kupiłem dwie cewki po 64 zeta - i nie strzela - teraz wszysko połatać i pozbierać do kupy - cały układ od filtra mam w strzępach - ale od czego jest specjalna szeroka szara taśma <ok>

 

[ Dodano: 2009-10-22, 10:25 ]

http://www.vmot.pl/

 

polecam te firmę - odnośnie cewek- dostałem cewki w ciągu niecałej doby, zamówienie przez telefon o 15.00 dostawa była w południe

u mnie ceny były powyżej 100zł za 1szt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Rok(11.2008) temu kupiłem megana I 1.6 i wymieniłam świece i przewody bo strzelał. I było ok do czerwca. Bryka ciężko zapalała (po 3 4 razie) a na gazie na niskich obrotach muliło (impulsowo) a od czasu do czasu znów strzał. Teraz mechanik wymienił cewkę o niby przerywała. Ok. ale teraz mówi że znowu przewody i to nie za 140 tylko Bosha z 300zł? Nie wiem czy to się opłaca. samochód trochę się poprawił po wymianie cewki ale na gazie dalej muli i strzela przy szybkim dodani gazu na skrzyżowaniu :evil: :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!