Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Scenic III - 2009


kataryniarz

Rekomendowane odpowiedzi

[Moim zdaniem Ford (pomimo że starsze modele) bije Renaulta na głowę i z przodu i z tyłu.

 

Gojgien, po Tobie nie spodziewałem się takiego zdania <ok> A gdzie przywiązanie do marki, swego rodzaju patriotyzm lokalny?? :mrgreen: :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym przodem to Renault chyba stara sie nasladowac Audi, gdzie to kazdy nowy model np. A4,6,8 ma niemalze identyczny przod <ok>

mi osobiscie przod w nowej megance bardzo sie podoba, zaadaptowany do scenica tez daje rade, ale tyl to totalna porazka, jeszcze gorszy nic ciosane siekiera ksztalty megane/scenic II (bez urazy ;-) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc chlopaki poczekajmy z ocena jak zobaczy sie autko na zywo bo zjecia nigdy nie oddadza tego ,a widac ze ktos fachowo zdiecia tez nieumial zrobic dlatego takie wrazenie

Dokładnie tak jak radzi SnakeEyes na forum piszemy polską czcionką. lepper_pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gojgien na pierwszym zdjęciu przód od Fiesty.

Możliwe, ze Fiesta, też nie do końca byłem pewny czy to Focus ale jest i tak Focusopodobny <ok>

Gojgien, po Tobie nie spodziewałem się takiego zdania

A jeśli Renault zrobi coś na kształt wozu drabiniastego to też mam to pochwalać i ubóstwiać bo to Renault :mrgreen: Nie kolego, tak dobrze nie będzie. Postarają się o coś ładniejszego to będę chwalił. Jak na razie cała stylistyka "trójek" mi się nie podoba. :-?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gojgien na pierwszym zdjęciu przód od Fiesty.

Możliwe, ze Fiesta, też nie do końca byłem pewny czy to Focus ale jest i tak Focusopodobny <ok>

Gojgien, po Tobie nie spodziewałem się takiego zdania

A jeśli Renault zrobi coś na kształt wozu drabiniastego to też mam to pochwalać i ubóstwiać bo to Renault :mrgreen: Nie kolego, tak dobrze nie będzie. Postarają się o coś ładniejszego to będę chwalił.

 

No to mnie Mod z Fajką pogonił :P

 

Cieszy mnie jedynie że ogólny zarys nadwozia został podobny do SII, na plus jednak muszę dodać to że wyprostowanie tylnej ściany może wyjść na plus. Sam z niecierpliwością czekam na premierę i mam cichą nadzieję ze jednak mi się spodoba :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mnie się podoba całokształt :-P

Nareszcie nauczyli się lakierować boczne listwy w kolor nadwozia.

Felgi z nowej Megane Coupe i srebrne wstawki w zderzaku też w tym stylu.

Jakby mi go dawali to bym brał czym prędzej (za darmo oczywiście) <ok>

 

P.S. Widzicie na drugim zdjęciu gościa na rowerze? Czy on widzi gdzie jedzie? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście bym tego autka nie skreślał na starcie, chociaż przyznam, że pierwsze wrażenie robi delikatnie mówiąc "średnie"... przód mógłby być troszkę krótszy a tył... wygląda trochę jakby stylistom zabrakło na niego pomysłu. Zupełnie jakby "wypalili się" na Lagunie Coupe. Z drugiej strony zdjęcia nie oddają całkowicie rzeczwistego wyglądu auta - przykład Megane III 5d. Na żywo okazało się całkiem ładnym autem, choć na zdjęciach wydawał mi się mało ciekawy.

W zasadzie od momentu pojawienia się Megane II każde kolejne Renault wywołuje u mnie mniejsze bądź większe zaskoczenie. Początkowo nie podobał mi się styl a'la Avantime, lecz teraz, po kilku latach, stopniowo zmieniłem zdanie. Wydaje mi się, że tak samo będzie z nowym trendem w Renault. Jedni go pokochają, inni znienawidzą ale mało kto pozostanie obojętny i chyba o to tu chodzi...

Przepraszam za małą dygresję ale po prostu tak sądzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już wcześniej napisałem widziałem fotki zupełnie innego nowego Scenica niż ten który pojawił się na początku wątku.

Dokładnie jest to co pokazał viranel - mam nadzieję że tak właśnie będzie wyglądał <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!