Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

MEGANE II 1.9DCI i Electronic fault


Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Wszystkie bezpieczniki okej, a niestety mam tylka jedna karte. Czy mozliwe jest ze jak wyciagnelem karte podcze mode testu to sie rozkodowala. Otworzyc z pilota moge samochod tylko jak wloze karte to nic sie nie dzieje.

 

Dodano: 30 sty 2012 - 02:39

Witam. problem rozwiazal renault service.Byla wymian skrzynka bezpiecznikow (UPC) i jakies kable. Pozdrawiam. Koszt 507 funtow w UK. Zyc, nie umierac z meganka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam wszystkich ,

 

Miałem podobny problem, w sobote chciałem uruchomić auto - włożyłem karte i wcisnąłem START/STOP

autko zaświeciło w standardzie wszystkie kontrolki - piknęło 2 razy i zaczął chodzić wentylator

rozrusznik wogóle nie odpalił,

wyskoczył błąd ELECTRONIC FAULT , STEERING NOT LOCKED,

wszystkie bezpieczniki, i akumulator sprawdzone - były ok

 

auto pojechało lawetą na całodniowe szukanie problemu w warsztacie

 

okazało sie że brązowy kabel w wiązce przy prawej lampie w komorze silnika zgnił na zgięciu

( podobno mankament renault - szybko gnijące i mało wytrzymałe wiązki przewodów )

po rozwiązaniu problemu nie zapomnijcie skasować błędu - wywali na komputerze ABS 8.0

 

sprawdzane były : karta, skrzynka UHC, bezpieczniki w kabinie, w skrzynce UHC, na akumulatorze, akumulator,

komputer, karta, imobilaiser - był podłączany do kompa ale nie mógł się połączyć - bo brązowy kabel łączy komputer z dopływem prądu

widać to od razu - pierwszy objaw którego ja nie dostrzegłem - nie zapala sie czerwona lampka na liczniku z ikonką silnika! )

 

5 elektryków się głowiło - i każdy stwierdzał co innego - szczęście że kolega zauważył problem przypadkowo szukając klucza który mu wpadł w okolice

przegnitego kabla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Dziś też wyświetlił mi się komunikat Electronic Fault i Service+P. Do tego nie zapaliła się kontrolka ręcznego ale ręczny działa normalnie. Po przejechaniu kilometra wszystko zgasło. Po paru minutach zapala się i po chwili gaśnie i tak w kółko. Auto pali i jeździ normalnie.

 

Dodano: 16 lis 2013 - 12:28

Dziś komunikat wyświetlał sie i po sekundzie znikał i tak parę razy. Już pod samym domem zapaliło się znowu Electronic Fault i Service+P ale tym razem kontrolka ręcznego się zapaliła. Chciałem podłączyć pod clipa ale jak na złość wtedy komunikat akurat zgasł :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie.

Dzisiaj rano miałam problem z odpaleniem Meganki. Pojawił mi się błąd electronic fault i samochód nie odpala. Mam Megane 1.9dCi z 2004, jest to wersja CC. Wielu ludzi pisało tutaj o module UCH, mam jednak pytanie jak się do niego dostać? Czy jest on w skrzynce z bezpiecznikami pod kieronicą, tak jak w SCENICu, czy może jednak mieści się gdzie indziej ? Czy ktoś ma jakiś pomysł, co mogło się zepsuć? Kierunkowskazy, klakson - działają, nie blokuje mi całkowicie kierownicy.

 

Dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam. Sabina

 

 

NAPRAWIONY !

Mieliśmy problem jak wyżej napisałam. Nie odpalał, był błąd. Próbowaliśmy podłączać do komputera, jednego, drugiego - nic, zero komunikacji . Dzisiaj byliśmy w jakimś "serwisie" (angielski...), zdiagnozowali, że to problem z ECU, że nie ma połączenia z kartami (?!), i że najlepiej będzie wymienić ECU i na nowo zaprogramować. Najlepsze jest to, że raz nam jeszcze odpalił po awarii przy wkładaniu aku, więc stwierdziliśmy z chłopakiem,że może jakiś kabel. Poszukaliśmy na wiązkach i okazało się, że była zielona łąka na pomarańczowym kablu z przodu, przy wejściu do aku. Radzę wszystkim najpierw sprawdzić wszystko możliwe ( bezpieczniki, wtyczki, kable), a nie od razu wymieniać podzespoły, bo można naprawdę dużo pieniędzy stracić... za wymianę ECU w PL życzą sobie w ASO ponad 3500zł + robocizna, więc nie wiem ile tu w UK by sobie policzyli.

 

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!