Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś może mi powiedzieć czy da się to samemu zrobić? Przyznam, że byłem w warsztacie i usłyszałem od pana mechanika "koszt takiej naprawy to ok 750-1400zł" szok!!!w sklepach widziałem zestawy do samodzielnego uszczelniania wspomagania hydraulicznego ale do innych samochodów i kosztowały one góra 200zł za zestaw najwyższej jakości. Może ktoś mi polecić jakiś sklep gdzie można kupic taki zestaw (najlepiej trójmiasto, albo internetowy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe. Tego sam nie zrobisz. Oprócz wymiany uszczelnień, trzeba też szlifować wałki. Jeśli masz dobrze wyposażony garaż to możesz maglownicę wyjąć i rozebrać. Wątpię aby udało się coś jeszcze.

Jeśli koniecznie chcesz kupić uszczelniacze, to widziałem je na Allegro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiłem auto 3 tygodnie temu i już ciekło 167 000 km

 

[ Dodano: 2007-04-18, 21:31 ]

Byłem z tą maglownicą zrobili ale nie polecam tego zakładu pomimo tego że tanio maglownice zrobili ale coś innego spaprali i teraz muszę jechać do swojego mechanika ciekawe co to będzie ???

 

[ Dodano: 2007-04-19, 21:44 ]

zakład jest do bani zrąbali coś w skrzyni nie polecam :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Tak więc w końcu wybrałem się do Łodzi na regeneracje maglownicy. Prace trwały 7godz. Byłoby 5godz. gdyby nie zapieczony króciec przewodu wspomagania. Przewód uległ destrukcji więc jego poszukiwania spowolniły prace. Cena końcowa 700zł za całokształt. Byłoby 650, gdyby nie wspomniany przewód. Zakład na Rzgowskiej 206/1 mogę polecić kazdemy kto ma problem z maglownicą (zakład na Pomorskiej odrzuciłem po tym co napisał neo). Za tą cenę - demontaż, regeneracja i montaż. W Megance, nie trzeba robić zbieżności, jeśli drążki i końcówki nie były rozkręcane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam wszystkich.

mam mały problem odnośnie maglownicy

a mianowicie:

na nierównej drodze lata mi kierownica na wszystkie strony ale powraca do punktu zerowego i zauważyłem że od lewego koła drążek wychodzący z maglownicy ma luz

czy da sie usunąć luz czy muszę wymienić maglownicę?

pomóżcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie..... na początku kierownic mi zaczą drgać przy rozpędzaniu a gdy jadę po koleinach i puszczę kierownnicę to rusza się w prawo i w lewo...

a luz znalazłwm gdy przy zgaszonym silniku poruszam energicznie kierownicą to słychać stukanie przy maglownicy, następnie odkręciłem lewe koło odłączyłem końcówkę układu kierowniczego i zacząłem nią szarpać... i tam, zaczęło stukać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam mam podobny problem jak "mlody" gdy krece energicznie kierownica slychac i czuc stuki na drazkach wych. z maglownicy , ale 3 tyg temu wymienilem je na nowe , razem ze sworzniami i jest niewiele lepiej , w samej kierownicy nic nie czuć aby bylo cos nie teges.

Jak jade po dziurach stuka,natomiast w kier nic nie czuc - mechanik kiedys na przegladzie powiedzial ze mam wybita maglownice , ale czy nie czul bym tego w kierownicy w trakcie jazdy lub przy kreceniu na postoju? slychac to i czuc tylko na zewnatrz dotykajac drazkow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak gwałtownie hamujesz ? Jakieś dziwne objawy ?

No i w czasie szybszej jazdy nie masz objawów jakby "pływania" na drodze ? Są to pewnie minimalne ruchy kół, ale u mnie saochód zachowuje się jakby były duże wiatry boczne. Najgorzej w koleinach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[Cięcie]

 

Jak jade wszysto jest ok , kierownica nie ma zadnych luzów chodzi "ciasno i precyzyjnie , tylko wystarczy wjechac w mala dziurke z lewa czy prawa i slychac puknięcie takie samo jak , podczas krecenia na postoju opisane w poscie wyzej.

Lewy drązek , jak by sie lekko unosil podczas tej próby i wówczas nastepuje stuknięcie, ALE ZOSTALO TO WYMIENIONE 3 TYGODNIE TEMU a mechanik nie mial czasu sie temu przyjrzec (dlaczego swiat jest pelen idiotów) Zadnych pływań w koleinach itp.

Sprawdzalem inne czesci ukladu jezdnego i nic nie produkuje owych puknieć.

 

Radzę zapoznać się z regulaminem forum i więcej go nie łamać - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!