Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś może mi powiedzieć czy da się to samemu zrobić? Przyznam, że byłem w warsztacie i usłyszałem od pana mechanika "koszt takiej naprawy to ok 750-1400zł" szok!!!w sklepach widziałem zestawy do samodzielnego uszczelniania wspomagania hydraulicznego ale do innych samochodów i kosztowały one góra 200zł za zestaw najwyższej jakości. Może ktoś mi polecić jakiś sklep gdzie można kupic taki zestaw (najlepiej trójmiasto, albo internetowy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe. Tego sam nie zrobisz. Oprócz wymiany uszczelnień, trzeba też szlifować wałki. Jeśli masz dobrze wyposażony garaż to możesz maglownicę wyjąć i rozebrać. Wątpię aby udało się coś jeszcze.

Jeśli koniecznie chcesz kupić uszczelniacze, to widziałem je na Allegro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiłem auto 3 tygodnie temu i już ciekło 167 000 km

 

[ Dodano: 2007-04-18, 21:31 ]

Byłem z tą maglownicą zrobili ale nie polecam tego zakładu pomimo tego że tanio maglownice zrobili ale coś innego spaprali i teraz muszę jechać do swojego mechanika ciekawe co to będzie ???

 

[ Dodano: 2007-04-19, 21:44 ]

zakład jest do bani zrąbali coś w skrzyni nie polecam :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Tak więc w końcu wybrałem się do Łodzi na regeneracje maglownicy. Prace trwały 7godz. Byłoby 5godz. gdyby nie zapieczony króciec przewodu wspomagania. Przewód uległ destrukcji więc jego poszukiwania spowolniły prace. Cena końcowa 700zł za całokształt. Byłoby 650, gdyby nie wspomniany przewód. Zakład na Rzgowskiej 206/1 mogę polecić kazdemy kto ma problem z maglownicą (zakład na Pomorskiej odrzuciłem po tym co napisał neo). Za tą cenę - demontaż, regeneracja i montaż. W Megance, nie trzeba robić zbieżności, jeśli drążki i końcówki nie były rozkręcane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam wszystkich.

mam mały problem odnośnie maglownicy

a mianowicie:

na nierównej drodze lata mi kierownica na wszystkie strony ale powraca do punktu zerowego i zauważyłem że od lewego koła drążek wychodzący z maglownicy ma luz

czy da sie usunąć luz czy muszę wymienić maglownicę?

pomóżcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie..... na początku kierownic mi zaczą drgać przy rozpędzaniu a gdy jadę po koleinach i puszczę kierownnicę to rusza się w prawo i w lewo...

a luz znalazłwm gdy przy zgaszonym silniku poruszam energicznie kierownicą to słychać stukanie przy maglownicy, następnie odkręciłem lewe koło odłączyłem końcówkę układu kierowniczego i zacząłem nią szarpać... i tam, zaczęło stukać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam mam podobny problem jak "mlody" gdy krece energicznie kierownica slychac i czuc stuki na drazkach wych. z maglownicy , ale 3 tyg temu wymienilem je na nowe , razem ze sworzniami i jest niewiele lepiej , w samej kierownicy nic nie czuć aby bylo cos nie teges.

Jak jade po dziurach stuka,natomiast w kier nic nie czuc - mechanik kiedys na przegladzie powiedzial ze mam wybita maglownice , ale czy nie czul bym tego w kierownicy w trakcie jazdy lub przy kreceniu na postoju? slychac to i czuc tylko na zewnatrz dotykajac drazkow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak gwałtownie hamujesz ? Jakieś dziwne objawy ?

No i w czasie szybszej jazdy nie masz objawów jakby "pływania" na drodze ? Są to pewnie minimalne ruchy kół, ale u mnie saochód zachowuje się jakby były duże wiatry boczne. Najgorzej w koleinach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[Cięcie]

 

Jak jade wszysto jest ok , kierownica nie ma zadnych luzów chodzi "ciasno i precyzyjnie , tylko wystarczy wjechac w mala dziurke z lewa czy prawa i slychac puknięcie takie samo jak , podczas krecenia na postoju opisane w poscie wyzej.

Lewy drązek , jak by sie lekko unosil podczas tej próby i wówczas nastepuje stuknięcie, ALE ZOSTALO TO WYMIENIONE 3 TYGODNIE TEMU a mechanik nie mial czasu sie temu przyjrzec (dlaczego swiat jest pelen idiotów) Zadnych pływań w koleinach itp.

Sprawdzalem inne czesci ukladu jezdnego i nic nie produkuje owych puknieć.

 

Radzę zapoznać się z regulaminem forum i więcej go nie łamać - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!