Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Podsufitka


Rekomendowane odpowiedzi

ggumiswawa dzieki za odpowiedz :D.

 

Czyli mowisz, ze to przez cieknace cos pod antenkom? Bo mnie to przestaje dzialac nie jak auto postoi powiedzmy weekend w deszczu ale jak pojezdze nim w deszczu i cieplego na noc zostawie na deszczu.

 

Jezeli tak, to zabieram sie pewnie do piatku za naprawe tego cuda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, ogladalem swoja podsufitke i nie widze mozliwosci odkrecenia tego cuda w calosci. Zdjalem oslone lampek (mam 1 faze M1), potem mozna zdjac takie korytko w ktorym sa dwie zaroweczki i przycisk do ich wlaczania, mocnowane to jest na dwa zatrzaski po bokach, zdjalem i lipa! :D Nie widze co/jak moge jeszcze zdjac poza tym aby pozbyc sie calego plastiku i dojsc do "poddasza". Mam tam jeszcze jakis tam plastik miedzy dachem a wnetrzem samochodu, nie liczac tego co otacza lapki i czujnik (ciemny babelek) immo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

 

Rozebralem to (zdjalem bombelek wraz z tym szarym plastikiem - dzieki za opis ggumiswawa) wczoraj o 15stej w pracy (do domu 35 km :D) i po wyjeciu z wtyczki modulu IR immobilajzera i ponownym wlozeniu gufno przestalo dzialac ! :D Zadzialalo immo z kluczyka ponownie dopiero nastepnego dnia rano! :D Tak jak po tym deszczu, ze jezdze i potem dopiero postoi do rana i dziala.

Teraz postal do rana (z 15 godzin), dziala, odpalil itp.

 

Najlepsze jest to, ze wzialem ta plytke z diodami IR do pracy, pod zasilanie, oscyloskop i patrze z kluczyka dziala ! :D - leci sygnal zwrotny jakis binarny, dioda odbiera sygnal itp itd. Pelna konsternacja, mam zasilanie na gniezdzie w podsufitce do tej plytki z czujnikiem IR, mam >2 V sygnal zwrotny ale nie dziala (znaczy sie juz teraz dziala, ale nie dzialalo po wyjeciu i ponownym zamontowaniu).

 

Ktos ma jakies uwagi ? :D Wszystkie sugestie na pewno beda pomocne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak po powodzi (znaczne ulewy ). Rano odpaliłem auto, zdjąłem (zdjołem) płytkę z ir po czym dojechałem do pracy i zonk. Pożyczyłem 2 moduł od kumpla odpalił za 1 razem :roll:

Cięcie - cenzuralnie proszę. Np. zdenerwowanie mnie ogarnęło w momencie założenia mojego modułu po 3 h i odpalenia Auta. :D

 

Czy wie ktoś jak w prowadzić auto w tryb serwisowy :D :shock:

 

W trybie serwisowym nie działa imo i można w tedy jechać :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli mowisz, ze z innym modulem po prostu Ci dziala a jak Ci zamokl kiedys modul IR to teraz sa z nim takie klopoty?

 

Bo jak tak to chyba na szrocie kupie inny "suchy zestaw" awaryjny albo zalepie wszystko termoglutem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie należy użyć silikonu

Nałożyć taką ilość, aby przy skręcaniu wypłynął z podstawy anteny oraz od środka 2 otworem.

Resztkę silikonu obetrzeć wilgotną szmatką wokół anteny, poczekać aż wyschnie i zetrzeć z dachu resztki silikonu ręcznie.

 

Czas operacji ok. 30 minut.

 

Nowy moduł, czemu nie koszt na allegro używki ok. 100 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

karolaa sluszna uwaga, nie wiedzialem o tym! Jak bede silikonowal to kupie taki bez kwasu octowego! Sluszna uwaga, jszcze raz dzieki, nie wiem czy moze byc cos gorszego niz dziura w dachu, tkora sam bym sobie zafundowal, uff!

 

PS: dodam jeszcze jedna moja perypetie zwiazana z megi:

 

Otoz jak padl mi czujnik (nie dzialal kluczyk IR) to wypial kolega aku zeby zresetowac komputer (wiecie, windowsow sie uzywa, resetu tez :-P) po "zresetowaniu" (odpieciu) tez nie dzialalo wiec o tym zapomnialem i rano odpalilem i dziala. Wychodze o 16 z pracy i zapalam a tu lipa! Odpala sie, robi ble! ble! ble! ble! pierd! i zdycha :D 4ry takie proby mialem i sie juz zalamalem ale kolega przypomnial o resecie, okazalo sie, ze komputer sie musial "skalibrowac": pochodzil 20 minutek, w tym czasie machal (mniej wiecej) w zakresie od 500 do 1500 obr/min wskazowka obrotomierza, popierdzial i potem zaczal dzialac elegancko, wyrownal sie do znamionowych 750 obr/min na luzie i dziala jak spod igly :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

panowie, mialem ten sam problem, podciekala mi woda przez antene i zalewala imo... czasami nie moglem odpalic auta:/ zrobilem wszystko zgodnie z waszymi radami, czyli rozebralem, zasylikonowalem, skrecilem i piwko:)) teraz pytanie do tych ktorym tez imo wariowal z tego powodu, czy po zabiegu wszystko wrocilo do normy czy tez wczesniej zalany imo dalej pokazuje pazurki??? pytam bo nie wiem czego sie spodziewac:) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!