Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

chip do benzynowcow?? co o tym myślicie??


Qba88

Rekomendowane odpowiedzi

witam. znalazłem na necie coś takiego: http://allegro.pl/item551808067_zyskaj_w_s...tuning_box.html

tu jest podane że do silniów do 2001roku ale gościu miał wystawione jeszcze inne.

co o tym myślicie?? warto coś takiego wkładać???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam, że w środku tego "CUDA" siedzą elementy pasywne - czyli rezystory, gdyż nie ma podłączanego dodatkowego źródła zasilania, a pewnie działa to w taki sposób, że auto jest cały czas na ssaniu. Jak dla mnie to kolejna ściema i nabijanie ludzi w.... Nie ma cudów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qba88, proszę Cię :oops:

O 35ps w przypadku Twojego silnika(136) to jest około 20% przyrostu mocy.Samym takim "cudem" tego nie uzyskasz.Musiałbyś troszkę mocniej dłubnąć przy silniku(turbina) i na pewno kosztowałoby to więcej niż 200pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Qba88 napisał(a):
co o tym myślicie?? warto coś takiego wkładać???
Kuba, pomyśl rozsądnie i daj sobie spokój, kup za te dwie stówki dobrą whisky i będziesz miał lepszy odjazd niż po zakupie tego boxa. To kolejna rzecz w stylu magnetyzerów co moc podnoszą polaryzując paliwo. W benzynie sam dobry program podniesie 5% mocy, można się mapą pobawić i Nm zmienić ale bez turbiny to jak grzebanie w ........ , ostre wałki na początek, odelżone koło zamachowe i program to wszystko co bez turbiny zrobisz. Cała reszta tego co wskazujesz na allegro działa nie na silnik ale psychikę i autosugestię prowadzącego. Zrób tak : umów się ze sprzedającym na piśmie, że po założeniu jedziecie na hamownie. Jak osiągasz to o czym pisze płacisz mu za dojazd jak nie on zwraca Ci kase za boxa, hamowanie i paliwo. Zobaczymy jak się zachowa. :oops::oops: :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vivaldi, napisze do gościa i zobacze co odp :oops: prawde mówiąc pare km by się przydało, moja megi ma 1560km masy!! przy 136km aż takiej rewelki nie ma :-( megany 2.0 8V leca przy mojej :-( z tym chipem daje spokój a co to whisky to jak najbardziej :oops: powiedz mi jeszcze jak zmienić ten program??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Qba88 napisał(a):
powiedz mi jeszcze jak zmienić ten program??
nie wiem kto na Śląsku tuninguje benzyniaki ale zgoogluj Masters Tuning, znajdź oddziałKatowice podjedź i popytaj. Za głęboko siedzą w tuningu programów EQU żeby nie wiedzieli kto dłubie u was.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qba88, nyślę,że każdy tuner Ci dłubnie w programie,tylko szczerze:po co Ci te powiedzmy max. 15 koników wiecej.I tak tego nie poczujesz.

Zatankuj V Powera,ponoć po nim porównywalne doświadczenia(tak twierdzą niektórzy) :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie... chyba odpuszczę, zadzwonię jutro do Masters tuning i zobaczę co powiedzą, pewnie koszta będą wielke a przyrost mizerny :-P

 

co do Vpowera to aż głupio się przyznać ale nalałem kiedyś do Escorta 1.3 z 82 roku i powiem ci że myślałem że nówka jade :oops::oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz wiedzieć na 100% i to z pewnego źródła to zadzwoń do działu tuningu koncesjonera Renault Jaszpol w Łodzi -> www.jaszpol.pl -> tam są namiary.

Kupiłem już od nich 2 razy chip'a ale naturalnie do diesel'a (1.5 dCi 68KM w Clio III i do 2.0 dCi 170KM w X-Trail'u). Efekt super.

 

Co do benzyn to z tego co mi się wydaje (mogę się mylić) nie tuninguje się ich chip'em. Raczej stożki, wydechy i inne mechaniczne zabiegi. Trzeba więcej włożyć a mniej da się uzyskać niż w diesel'u.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do benzyniaka bez turbo tworzy sie nowa mape wtrysku, ja u siebie planuje zrobic cos takiego na wiosne, lecz najpierw nowy uklad dolotowy - pomiar ( moze z 1-3 km podskoczy i pare Nm) potem nowa mapa, z tego co rozmawialem z gosciem ktory ma mi to zrobic - moc -5-7 km - czyli nie wiele, ale nad przebiegiem momentu mowi ze mozna sporo popracowac takze- jak to zrobie to zobaczymy co to bedzie.

 

W planach mam na moim E7j 626 osiagnac ~90 Km, narazie 81jest takze szanse na uzyskanie tych 90 mam nadzieje ze duze;)

Jak nie to moze suchy wtrysk N2O ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracajac do tematu, gosciu z allegro milczy :-P w 44tuning.pl odpisali tak: W przypadku samochodu Renault Megane 2.0 16V zalecamy dokonanie modyfikacji elektronicznej wraz z poprawieniem dolotu powietrza który znacznie wpływa na poprawienie elastyczności, czyli zyska się większą kulturę pracy silnika.

W kwestii dolotu to wykonujemy to w formie indywidualnego doboru systemu filtrującego (np.: filtr sportowy Dynamic Air filter , najczęściej marki OMP Racing) wraz z dobraniem na podstawie pomiarów na hamowni jego pojemności, długości jak i wykonaniem dynamizera, co owocuje znacznie korzystniejszym przebiegiem krzywej momentu obrotowego.W kwestii żywotności to poprzez Chip Tuning oraz wykonanie dolotu powietrza wykorzystujemy jedynie w części rezerwy jakie przewidział sam producent, dlatego przyjmując poprawną eksploatację ( zagrzewanie i wychładzanie silnika, wykonywanie okresowych przeglądów wraz ze stosowaniem dobrych materiałów eksploatacyjnych jak i bez bycia zawsze pierwszym z każdego skrzyżowania) to można być spokojnym o trwałość, gdyż modernizacja jest bezpieczna.

Modernizacja wykonywana jest indywidualnie dla każdego egzemplarza celem uzyskania optymalnych i bezpiecznych efektów, a spalanie przy tej samej technice pozostaje na podobnym poziomie lub nieznacznie spada.

Przyrosty jakich można się spodziewać to ok. 12-15 KM i 15-20 Nm. (zależnie od potencjału egzemplarza)

Jeżeli chce Pan zyskać więcej to warto będzie zainwestować w dedykowany, wysokiej jakości układ wydechowy wraz z korzystniejszym kolektorem sportowym.

Cała optymalizacja to inwestycja (chip tuning VIP + dynamiczny dolot powietrza wraz z filtrem) to inwestycja ok. 3000-3500 zł

co wy na to??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!