Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Scenic nie odpala...


jarema65

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Właśnie znalazłem to forum, szukając pomocy dla mojego Scenica II. Samochód stoi unieruchomiony pod domem ( a nie chciałbym wzywać lawety ), i mam takie pytanie. Czy w Warszawie jest ktoś taki, kto przyjeżdża z kompem do miejsca awarii (ew. kasowanie błędów i odczyt co padło) ??? Ewentualnie proszę o jakieś sugestie, co do dalszego postępowania !!!

Pozdrawiam !!!

[temat przesunąłem do odpowiedniego działu :oops: ] -Robak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cięcie

Dzięki za szybki odzew ! Trzy dni temu odwożąc dziecko do przedszkola, dość gwałtownie ruszyłem z miejsca i w tym momencie zapalił się komunikat STOP i wyświetlił się komunikat " defekt wtrysku". Zgasiłem samochód, ale po chwili (1 min.) odpaliłem i chodził bez żadnych komunikatów. Pojechałem w kilka miejsc, choć praca silnika była jakby gorsza (obroty falowały !!!). Kilka razy gasiłem samochód i odpalałem (jakby trochę gorzej !). Gdy dojechałem do domu i chciałem po kilku godzinach odpalić, niestety nie udało się. I tak jest do dzisiaj, mimo kilku prób odpalenia.

 

Jako nowy, powinieneś jeszcze mieć w pamięci dopiero co przeczytany regulamin.

Takie działania następnym razem będą skutkowały :oops:Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jakie są objawy jak odpalasz?

Rozrusznik kręci, nie kręci? Zapala i gaśnie? W ogóle nie zaskakuje silnik? Palą się jakieś kontrolki? Sorry, ale nikt nie jest jasnowidzem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajdź czujnik położenia wału, zdemontuj, wyczyść końcówkę, wyczyść wtyczkę i spryskaj jakimś płynem kontaktowym. Wilgoć potrafi wyprawiać różne cuda. Napisz czy pomogło, jak nie, będziemy zastanawiać się co dalej sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vivaldi, może mieć rację. Zobacz czy jak odpalasz to silnik zapala ale natychmiast gaśnie? Wskazywało by to na przestawiony rozrząd. Z tym, że jakby przeskoczył pasek to na 100% nigdzie byś nie pojechał, a piszesz że odpalałeś i jeździłeś. Może też być tak że rozrząd przeskoczył, powiedzmy 1-2 ząbki i dało się jeździć bo silnik był nagrzany, jak wystygł to kaplica, albo przeskoczyło bardziej. Trudno powiedzieć nie widząc i nie słysząc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemo, dobrze kombinujesz: poki ciepły to jeszcze sobie radził wtryskując jak tłok już uciekał. Ale nie mógłby przeskoczyć o 2 ząbki bo to już byłaby destrukcja wewnątrz. Na pewno trzeba od tego zacząć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!