Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kierunkowskaz prawy mryga ponad normę


Rekomendowane odpowiedzi

Mam dziwny problem ze swoją meganką , po włączeniu prawego kierunkowskazu przez chwile działa normalnie a po chwili zaczyna mrygać bardzo szybko , na lewym jest ok , po włączeniu awaryjnych jest tak samo jak z prawym kierunkowskazem , czy to jakiś bezpiecznik czy może zwarcie gdzieś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przednia się zjarała

no to masz problem rozwiązany, wymień żarówkę i po kłopocie

mam nadzieje że gdzieś nie ma zwarcia

jeśli nadal piszesz o żarówce, to rzadko się zdarza, żeby żarnik powodował zwarcie, bo wtedy żarówka nadal by działała, raczej jest przerwa, a jeśli piszesz o jakimś innym zwarciu to pewnie wyleciałby bezpiecznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdejmij zaślepke, wymacaj ręką obudowe żarowki kierunku i postaraj się ją dokręcić - powinno pomóć - u mnie to jest standard (u innych czasem tez - juz gdzieć na forum wylewalismy nad tym żale)

 

looknij sobie tutaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

athlon64x4

miałeś racje obluzowała się, i podszedłem do tego praktycznie, wymianę drogówek już mam za sobą i nauczyłem się to robić w 3 min przez klapkę ( od tej pory latarka i lusterko na wyposażeniu w zestawie do wymiany żarówek musi być :oops: ), ale kierunku jeszcze nie robiłem i czytałem jakie są z tym przeboje , mam niedaleko do serwisu renault więc podjechałem , jeden pan zajrzał i mówi "można jechać, obluzowana była :) " śmiać mi się chce z samego siebie że przeraziłem się tego co na forum przeczytałem :oops: i z żarówką pojechałem aż do serwisu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam wszystkich <ok>

 

Co do tematu nadmiernie szybko migającego kierunkowskazu...

Ja w mojej Meg miałem taki objaw, ale przyczyna była inna, chodź równie banalna.

W moim przypadku po zdjęciu tylnej lampy okazało się, że kostka i styki są lekko zaśniedziałe. Po szybkim oczyszczeniu jest wszystko super. :mrgreen:

 

Piszę o takim rozwiązaniu, bo może ktoś jeszcze ma taki problem i pomimo żarówek trzymalących się oprawek jak pacjent fotela u dentysty nie może sobie z tym poradzić ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjolem lewe nadkole i bez problemu dostalem sie do leflektora od tylu i mam problem z tym plastikiem,nie wiem czy go sie odkreca czy ma jakis zatrzask w kazdym razie nie moge go zdiac a nie chce go popsuc.Jak dostac sie do zarowki migacza POMOCY

 

Proszę zapoznać się z regulaminem forum, odnośnie zasad pisania postów, pkt 5 - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Połączono.

Witam,

ostatnio po włączeniu prawego kierunkowskazu i wciśnięcia pedału hamulca prawy kierunek świecił jak szalony 3 razy szybciej niż normalnie. Po puszczeniu pedału hamulca wracało do normy. Z zewnątrz z tyłu zauważyłem przygasającą żarówkę kierunku i migającą żarówkę światła pozycyjnego/stop-u. Przeczyściłem styki w kostce, i problem z szybkim miganiem kierunku zniknął. Jednak nadal po odpaleniu kierunku miga delikatnie pozycyjne/stop. Jaka moze być przyczyna i jak temu zaradzić ? Dzięki za pomoc.

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Połączono z już istniejącym tematem.

Witam,

Mam to swoje cudo od czerwca 2014, czyli jakieś 3 miesiące. Megan 2 sedan 1,6. Mam taki problem:

Prawy kierunkowskaz przyspiesza mi przy naciśnięciu stopów. Dodam że żarówka od stopów i kierunków świeci.

Z tyłu na lampach wygląda to mniej więcej tak, że stop i prawy kierunek pokazuje się na przemian. Środkowy stop i lewy świeca jak należy.

Opowieści są różne. Typu wymień mODUŁ BSI, itd.

Najlepsza wersja jaką usłyszałem to to że ucie ka mi masa.

Jak za to się zabrać?

Może mi ktoś podpowiedzieć? Nie robiłem takich rzeczy.

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsza wersja jaką usłyszałem to to że ucie ka mi masa.

I to najbardziej trafna diagnoza ale podana w sposób humorystyczny.

Mówiąc poważnie masz zły styk masy w tej lampie i przy większym obciążeniu (21W kierunkowskaz + 21W stop + 5W pozycyjne) ten styk po prostu nie "wyrabia"

Plus szuka przejścia do masy przez inne połączone ze sobą wspólnym stykiem w lampie (masowym) żarówki i są takie objawy jak opisujesz, potocznie zwane choinka w tylnej lampie.

Problem był znany już w pierwszych megankach i jest szeroko na forum opisany, Jest także znany taki przypadek z meganki II, a w downloadzie leży sobie manual zamieszczony przez kol aston76 jak to naprawił w megance II HB.

http://megane.com.pl/files/file/192-jak-poprawic-mase-w-lampie-tylniej-megane-ii/

Na początek jednak zdemontuj lampę która wariuje i rozłącz kostki. Wyczyść styki i podoginaj blaszki w obydwu częściach, by styk poprawić, jeśli oczywiście nie jest już coś przegrzane i wytopione. W tym drugim przypadku albo podmiana na sprawne z odzysku z Allegro, albo pomysł z manuala.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!