Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

długie oczekiwanie na nową Megane III


porys

Rekomendowane odpowiedzi

Wydaje mi się, że zarówno thomaskce jak i robertino po prostu trafili swoim zamówieniem w auto, które dealer zamówił pod salon (silnik 1.6 benzyna, kolor dedykowany dla megane coupe, wersja w zasadzie dowolna, obie zamawiają) . Spróbujcie tak zamówić auto z 2.0 TCE ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróciłem własnie z targów AMI w Lipsku. Jadąc przed granicą mijałem tira z Megankami Coupe. Miał dwie w moim kolorze czyli lateryt:) z pewnością jedna jedzie dla mnie <piwko>

Co do targów nie pokazali Megane RS a Laguna Coupe nie zrobila na mnie wrazenia. Proponuje zeby Renault przyjrzało się temu jak Peugeot wykańcza wnetrza swoich samochodów bo daleko im do nich. Zwłaszcza niekorzystnie wypada porównanie 308CC z Laguną Coupe a to ta sama półka cenowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie temat o tym, ale na żywo widać jest przepaść. Peugeot robi obecnie wnętrza jakości AUDI. Fotele z 308CC można żywcem przemontować do Porsche i nikt złego słowa na nie nie powie. Zegary wyglądały jak z Lexusa albo Merca co najmniej E -klasy do tego pełno chromu w środku i aluminium. A wracając do Megane i Laguny to stały obok siebie, otworzyłem drzwi w obu autach i sprawdzałem materiały wykończeniowe odwracajac głowe w jedna i drugą stronę i na dotyk. To te same plastiki. W Lagunie tylko dodano gałkę aluminiową i na tunelu środkowym srebrny plastik. Deska jak i boczki drzwi są z tego samego materiału. Laguna ma jeszcze tylko trochę ładniejsze fotele od Megana, ale do foteli Peugeota to jeszcze im dużo brakuje.

peugeot_308_cc_3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wnętrze to sprawa gustu a z tym nie można dyskutować. Mnie odpowiada wystrój Megane (lekko spartański) i dlatego piąta w drodze, jakby odpowiadał mi wystrój w stylu późnobarokowego kredensu to wybrałbym AUDI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka ze wiekszosc z nas jeździ Renault, Citroenami czy Peugeotami nie ze one nam się strasznie podobają i lubimy ten spartański:) wystrój tylko Audi jest poza naszym zasięgiem finansowym. Bardzo chętnie kupiłbym AUDI jakbym na niego miał, ale stać mnie tylko na wypasione Megane III a z Audi za to mógłbym kupić jakąś biedę A3 z dychawicznym silnikiem albo kilkuletnią używkę za pieniadze, które wydałem na Megane III. W odróżnieniu do wielu ludzi nie zachwycam się nowym nabytkiem bo jest mój i dlatego jest najlepszy. Megane III jest znośnie wykonane, ale bez rewelacji. Powyżej odnosiłem sie bardziej do Laguny Coupe, której wykończenie jest gorsze od 308CC zdecydowanie. A napisałem to bo od tego auta mozna i nalezy juz więcej oczekiwać niż tylko tyłu z Astona. Natomiast jakość wnętrza nie liczyć kilku wstawek ze srebrnego plastiku to to samo co Megane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm dziwne... ja np kierowalem sie tylko i wylacznie tym ... ze mi sie podoba.

Fajna nowoczesna stylistyka, niezle wykonanie, audi jest dla mnie zbyt konserwatywne.

 

Pomijajac fakt, ze za cene megane z niezlym wyposazeniem dostane conajwyzej biednego golfa to inna sprawa (zreszta to zauwazylem dosc dlugo po tym jak zamowilem renault).

 

Jak dla mnie oprocz Megane, w gre wchodzil Fiat Bravo oraz Mitsubishi Lancer.

Megane Coupe wygralo z kilku przyczyn...

- sylwetka samochodu

- obsluga w salonie (tak tak... obsluga, we Fiacie olali i powiedzieli zebym sobie obejrzal potestowe samochody uzywane... koles walil jakies wyuczone regulki bez polotu, wiec podziekowalem skoro nie potrafia nic z siebie wydusic procz tekstow z katalogu)

- wnetrze megane hmmm, dosc proste, a zarazem efektowne, bez wodotryskow, fiat ma ladniejsze ale momentami zbyt przekolorowane, jak wloska torebka.... Mitsu... jak to japonskie wszystko na swoim miejscu, ale dopiero co mialem japonca i chce "cos inszego"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według konfiguratora VW za podobnie wyposazonego golfa z navi, skórą, xeonami i silnikiem 1.4 160KM zaplaciłbym około 95000zł. Tyle samo wyszło mi za Megane III tylko dostałem jeszcze spory rabat. VW tez jakis rabat by dostał, moze nie taki jak w Renault ale pewnie sam samochód zamknąłby sie z 5 000zł wyższą ceną. Różnica wiec nie jest powalająca. Wybrałem Megane za silnik 2.0Tce i cene niższą od Scirocco bo tutaj już roznica robi sie wieksza. Dodatkowo GOLF to dla mnie auto nijakie, zlewające sie z tłem naszych dróg. Wole mieć cos bardziej charakterystycznego.

Pisząc o Audi chodziło mi generalnie o auta z wyższej półki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie decyduje kasa tylko inne sprawy, po pierwsze awaryjność a następnie wystrój.

Jeździłem samochodami ze stajni VW ale ze względu na ciągle trapiące je usterki przesiadłem się na inną firmę i skończyły się usterki i dlatego pozostaje przy tej marce.

Zamówiłem Coupe TCE180 i poprzedio też zamawiałem z górnej pólki cenowej (to już piąta Megana) co jest dowodem, że stać mnie na AUDI. Pewnych elementów wystroju nie dokładam nawet jakby były za darmo.

 

Przeczytajcie.

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=15852

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Iceman007, powiedz mi kolego, kto Cię skasował 95 patyków za MIII?

Za swoja auto z 180 konnym silnikiem, w wersji Privilege + czujniki parkowania, alarm, przyciemniane szyby, srebrna osłona chłodnicy i spojler dachowy, dałem ciut ponad 72000. Masz może klamki ze złota?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

84000zl z navi, skórą, elektrycznym hamulcem recznym i xeonami. 95000 to cena wg konfiguratora. Z dostepnych opcji nie wziałem jedynie panoramicznego dachu. Do tego najdrozszy lakier pomaranczowy lateryt, czujniki parkowania, karta hand free, dodatkowo przyciemniane szyby, zapasowe koło, podgrzewane fotele. Moglo tyle wyjsc ?<piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!