Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

długie oczekiwanie na nową Megane III


porys

Rekomendowane odpowiedzi

Wydaje mi się, że zarówno thomaskce jak i robertino po prostu trafili swoim zamówieniem w auto, które dealer zamówił pod salon (silnik 1.6 benzyna, kolor dedykowany dla megane coupe, wersja w zasadzie dowolna, obie zamawiają) . Spróbujcie tak zamówić auto z 2.0 TCE ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróciłem własnie z targów AMI w Lipsku. Jadąc przed granicą mijałem tira z Megankami Coupe. Miał dwie w moim kolorze czyli lateryt:) z pewnością jedna jedzie dla mnie <piwko>

Co do targów nie pokazali Megane RS a Laguna Coupe nie zrobila na mnie wrazenia. Proponuje zeby Renault przyjrzało się temu jak Peugeot wykańcza wnetrza swoich samochodów bo daleko im do nich. Zwłaszcza niekorzystnie wypada porównanie 308CC z Laguną Coupe a to ta sama półka cenowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie temat o tym, ale na żywo widać jest przepaść. Peugeot robi obecnie wnętrza jakości AUDI. Fotele z 308CC można żywcem przemontować do Porsche i nikt złego słowa na nie nie powie. Zegary wyglądały jak z Lexusa albo Merca co najmniej E -klasy do tego pełno chromu w środku i aluminium. A wracając do Megane i Laguny to stały obok siebie, otworzyłem drzwi w obu autach i sprawdzałem materiały wykończeniowe odwracajac głowe w jedna i drugą stronę i na dotyk. To te same plastiki. W Lagunie tylko dodano gałkę aluminiową i na tunelu środkowym srebrny plastik. Deska jak i boczki drzwi są z tego samego materiału. Laguna ma jeszcze tylko trochę ładniejsze fotele od Megana, ale do foteli Peugeota to jeszcze im dużo brakuje.

peugeot_308_cc_3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wnętrze to sprawa gustu a z tym nie można dyskutować. Mnie odpowiada wystrój Megane (lekko spartański) i dlatego piąta w drodze, jakby odpowiadał mi wystrój w stylu późnobarokowego kredensu to wybrałbym AUDI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka ze wiekszosc z nas jeździ Renault, Citroenami czy Peugeotami nie ze one nam się strasznie podobają i lubimy ten spartański:) wystrój tylko Audi jest poza naszym zasięgiem finansowym. Bardzo chętnie kupiłbym AUDI jakbym na niego miał, ale stać mnie tylko na wypasione Megane III a z Audi za to mógłbym kupić jakąś biedę A3 z dychawicznym silnikiem albo kilkuletnią używkę za pieniadze, które wydałem na Megane III. W odróżnieniu do wielu ludzi nie zachwycam się nowym nabytkiem bo jest mój i dlatego jest najlepszy. Megane III jest znośnie wykonane, ale bez rewelacji. Powyżej odnosiłem sie bardziej do Laguny Coupe, której wykończenie jest gorsze od 308CC zdecydowanie. A napisałem to bo od tego auta mozna i nalezy juz więcej oczekiwać niż tylko tyłu z Astona. Natomiast jakość wnętrza nie liczyć kilku wstawek ze srebrnego plastiku to to samo co Megane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm dziwne... ja np kierowalem sie tylko i wylacznie tym ... ze mi sie podoba.

Fajna nowoczesna stylistyka, niezle wykonanie, audi jest dla mnie zbyt konserwatywne.

 

Pomijajac fakt, ze za cene megane z niezlym wyposazeniem dostane conajwyzej biednego golfa to inna sprawa (zreszta to zauwazylem dosc dlugo po tym jak zamowilem renault).

 

Jak dla mnie oprocz Megane, w gre wchodzil Fiat Bravo oraz Mitsubishi Lancer.

Megane Coupe wygralo z kilku przyczyn...

- sylwetka samochodu

- obsluga w salonie (tak tak... obsluga, we Fiacie olali i powiedzieli zebym sobie obejrzal potestowe samochody uzywane... koles walil jakies wyuczone regulki bez polotu, wiec podziekowalem skoro nie potrafia nic z siebie wydusic procz tekstow z katalogu)

- wnetrze megane hmmm, dosc proste, a zarazem efektowne, bez wodotryskow, fiat ma ladniejsze ale momentami zbyt przekolorowane, jak wloska torebka.... Mitsu... jak to japonskie wszystko na swoim miejscu, ale dopiero co mialem japonca i chce "cos inszego"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według konfiguratora VW za podobnie wyposazonego golfa z navi, skórą, xeonami i silnikiem 1.4 160KM zaplaciłbym około 95000zł. Tyle samo wyszło mi za Megane III tylko dostałem jeszcze spory rabat. VW tez jakis rabat by dostał, moze nie taki jak w Renault ale pewnie sam samochód zamknąłby sie z 5 000zł wyższą ceną. Różnica wiec nie jest powalająca. Wybrałem Megane za silnik 2.0Tce i cene niższą od Scirocco bo tutaj już roznica robi sie wieksza. Dodatkowo GOLF to dla mnie auto nijakie, zlewające sie z tłem naszych dróg. Wole mieć cos bardziej charakterystycznego.

Pisząc o Audi chodziło mi generalnie o auta z wyższej półki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie decyduje kasa tylko inne sprawy, po pierwsze awaryjność a następnie wystrój.

Jeździłem samochodami ze stajni VW ale ze względu na ciągle trapiące je usterki przesiadłem się na inną firmę i skończyły się usterki i dlatego pozostaje przy tej marce.

Zamówiłem Coupe TCE180 i poprzedio też zamawiałem z górnej pólki cenowej (to już piąta Megana) co jest dowodem, że stać mnie na AUDI. Pewnych elementów wystroju nie dokładam nawet jakby były za darmo.

 

Przeczytajcie.

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=15852

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Iceman007, powiedz mi kolego, kto Cię skasował 95 patyków za MIII?

Za swoja auto z 180 konnym silnikiem, w wersji Privilege + czujniki parkowania, alarm, przyciemniane szyby, srebrna osłona chłodnicy i spojler dachowy, dałem ciut ponad 72000. Masz może klamki ze złota?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

84000zl z navi, skórą, elektrycznym hamulcem recznym i xeonami. 95000 to cena wg konfiguratora. Z dostepnych opcji nie wziałem jedynie panoramicznego dachu. Do tego najdrozszy lakier pomaranczowy lateryt, czujniki parkowania, karta hand free, dodatkowo przyciemniane szyby, zapasowe koło, podgrzewane fotele. Moglo tyle wyjsc ?<piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!