Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Schowek na okulary


Rekomendowane odpowiedzi

w/g mnie to głupi pomysł.... miałem cos takiego w Lagunie II a teraz w Lagunie III..strasznie niewygodna sprawa :roll: ciezko jest siegnąc prawa reką po okulary bez odrywania sie od jazdy (lewa reką jest to jeszcze trudniejsze), ale co kto lubi..ja w to nie wchodze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam prosbe do wszystkich u ktorych ten schowek kosztuje 50 pln, jakby ktos byl tak mily i kupil mi go za 50pln i wyslal poczta [wysle na konto pieniadze oczywiscie za to] to bylbym bardzo wdzieczny. Dzisiaj u kilianczyka krzykneli mi za to 224pln. Myslalem ze padne na twarz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie miec kolejny schowek na jakies pierdoly, tymbardziej ze niedlugo mi zniknie ten pod popielniczka, bo jego miejsce zajmie CB

Ja w tym temacie.

Niedawno oglądałem program w którym do jakiegoś vana wmontowywano sprytny panel pod sufit. Mieścił schowek na CB, schowki na inne pierdołki i "przeredagowane" oświetlenie przodu i tyłu.

Czy coś takiego można by zamontować w Megi ? Widział ktoś taki zestaw do kupienia ?

Miejsca pod sufitem, między głowami trochę jest, szkoda je marnować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 pln to kosztuje do Megane I, sprawdź rozstaw otworów to może Ci ten od megane I podejdzie

 

no tak... milo wiedziec. Szczegolnie po to jest lista o jaki samochod chodzi ktorej oczywiscie nikt nie uzywa przy zakladaniu tematow...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprytny panel pod sufit.
tak pisaliśmy o tym kiedyś na boxie a pokazywali to w programie mechanik na tvn turbo montując to chyba w toyocie a koszt był coś koło 1tyś albo 2,8 pln za tą półkę(nie pamiętam dokłanie). do meg stwierdziliśmy że nie warto coś takiego wkładać ale i nic nie zostało znalezione podobnego i pasującego a zaoferowane koszta żeby coś takiego samemu wyprodukować zeszły chyba o ile dobrze pamietam do 350zł.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

No nie wszystkie MII mają coś takiego w standardzie ale wszystkie mają wytłoczenie w podsufitce i dziury w karoserii :mrgreen:

Właśnie sobie taki schowek do MIIp1 kupiłem na allegro za 80 PLN (razem z przesyłką). Rzeczywiście gdy zapytałem w ASO to mało śmiechem nie wybuchnąłem gdy cena ukształtowała się na poziomie 225 PLN :shock:

Aaaaaa i jedna informacja o montażu. Trzeba zrobić dziurki w podsufitce (najlepiej nożem introligatorskim - takim z odłamywanym ostrzem) a do sprawdzania położenia dziur w karoserii radzę użyć baaaardzo długiej szpilki min. 4-5 cm.

A co do funkcjonalności to moim zdaniem schowków nigdy za wiele. Jak nie okulary to coś innego tam się zmieści :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • 1 rok później...

Witam

Temat stary jak ..... ale

Chcąc polepszyć sobie komfort zakupiłem na allegro schowek na okulary dedykowany wg opisu akcji do Scenic-a. W przesyłce od sprzedawcy dostałem taki:

2195474488.jpg

Z radością udałem się do auta zamontować nowy nabytek i tu zonk. Po przyłożeniu do zaślepek coś nie zagrało – za szeroko, ale myślę sobie może w środku będzie jakoś inaczej i będzie możliwość montażu – niestety. W instrukcji wklejonej przez autora tematu jest przykręcany na śruby

schoku.jpg

I teraz pytanie czy model który otrzymałem jest z wersji I PH II czy może mój dach ze względu na 2 szyberdachy wymaga specjalnej troski i wyszukiwania elementów ściśle do 2 dziur.

PS

Dodam, że po telefonicznej rozmowie ze sprzedawcą niespodziewanie szybko dogadałem się i jutro ma być wysłany właściwy model (mimo, że powiedziałem mu tylko że nie pasuje i że tak jakby od modelu scenic 2 nie od I PH II)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Zdjęcie schowka które zapodałeś, jest wersją z i po 2001 rok. W 2000 roku występowały przejściowo dwa modele, właśnie z łapkami o profilu kwadratu i drugie te zaokrąglane mocno (załączyłeś zdjęcie z aukcji). Mało tego, te o profilu kwadratu miały dwa rodzaje mocowań/wpustów w karoserię, o przekroju prostokąta z bolcem okrągłym lub spłaszczonym.

Przerabiałem ten problem. Mam identyczne łapki/zaślepki o przekroju kwadratu (zdjęcie z instrukcji). Najlepiej jak wykręciłbyś rączkę z prawej strony i wtedy dopiero byś widział całkowitą prawidłowość. Ja również dostałem lekko inne niż należy, ale cóż, spiłowałem ten bolec z łapki (bo nie miałem kołków rozporowych) i przykręciłem poprzez zaślepki, które już w sobie mają kołki rozporowe, trzymają dobrze. Można jeszcze się pokusić i spiłować cały ten wypust prostokąta, lub w sklepie dobrać kołki rozporowe.

Ja mam takie łapki / zaślepki mocowane wkrętem torx, wkrętów nie miałem oryginalnych, coś dobrałem ze swoich pierdółek.

uchwytymocowshs.jpg uchwytymocowene.jpguchwytygniazfyf.jpg uchwytygniazptp.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!