Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jakie mieliście auto przed Megii :) ?


ecolog

Rekomendowane odpowiedzi

Volvo 244 TURBO (17l/100km)

BMW 730 (18l/100km)

Mercedes SLK 230 Kompressor (14l/100km)

 

aż wreszcie żona powiedziała dość...

Megane II (9L/100km)

moje pierwsze auto tak młode - kupine jako 4 latek z salonu 56.000 przebiegu

 

Teraz mamy już dwa :) odczepiłem się od żony...

Edytowane przez PrzemekE55
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auta żony:

1) VW Passat (kilka włamań, kradzież auta, oddali, znowu włamanie, w końcu go rozbiłem, nigdy więcej Passatów)

2) Toyota Corolla Wagon - pewna maszyna, służyła długo, sprzedałem

3) Toyota Previa VAN - bezawaryjna, niezawodna, paliwożerna

4) Renault Megan II - ekonomiczna porażka motoryzacji, nigdy nie wiesz czy dzisiaj dojedziesz do celu.

 

Moje dupowozy:

1) Toyota Hilux

2) Toyota Hilux

3) Ford Connect

4) Toyota Hilux

 

W Hiluxaxh tylko roczniki się zmieniały, nawet Ford podołał i się nie psuł. Najgorsze auto z pośród wszystkich aut, które miałem/mam to: Renault Megam II, ale jeszcze dam mu szansę, kilka razy odstawię na warsztat, naprawię tego złomka i będzie jak nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Renault Megan II - ekonomiczna porażka motoryzacji, nigdy nie wiesz czy dzisiaj dojedziesz do celu.

 

może to była okazja za 10tyś? może przejechane jest nie 137tyś a 337tyś? Ulepek? Czemu przód jest od ph II reszta od ph I może dzwonek? Chyba Ty nie wiesz czy dojedziesz do celu, mów za swój egzemplarz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszym autkiem była Asterka F 1.6 16V, 100KM, idealne do podnoszenia swoich umiejętności. Ekonomiczne, mało awaryjne, wbrew pozorom nie rdzewiało i w najważniejszym momencie okazała się ta asterka baaardzo wytrzymała na siły działające z zewnątrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A ja miałem najpierw malucha w 2006r. Po dwóch miesiącach jazdy miałem dachowanie maluchem (skutki tzw "młodości") ale nic mi się nie stało.

Ponieważ w rozbitym maluchu silnik był "rakieta" 4 dni po wypadku kupiłem drugiego malucha z zajechanym silnikiem i do tego nowego wsadziłem silnik od rozbitego. Maluchem jeździłem do września 2007. Następnie kupiłem vw golfa II z 1990r. Golfika dobrze wspominam, blacha prawdopodobnie była w ocynku bo nawet jednego pryszcza nie miał, technicznie też był ok ale był trzy drzwiowy a ponieważ w między czasie wziąłem ślub i żona w ciąży a do trzy drzwiowego nie wygodnie wsadzić dziecko do fotelika do tyłu, zapadła decyzja o sprzedaży golfika. I tak od września 2009 jestem właścicielem RENAULT MEGANE CLASSIC z 1997r

 

Także u mnie wyglądało to tak:

 

fiat 126p

fiat 126p

vw golf II

Megi

 

Marzę o Megance II w sedanie ale na wiosne zaczynam budowę domu dlatego wydatki związane ze zmianą samochodu muszę odłożyć na kilka lat, pewnie.

Edytowane przez pawelb5913
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Meganka to już moje 9-te auto .

Pierwszy był polonez atu , zaraz po zdaniu prawka a potem to już się jakoś rozkrecało :!: W kolejności prawidłowej to było tak :

POLONEZ ATU; OPEL KADETT (łezka); SUBARU LEONE; SUBARU LEGACY; FORD ORION; VW POLO; CITROEN AX; RENAULT CLIO

I obecnie Megi :!: Do każdego auta mam jakiś sentyment i z każdym były jakieś wyjątkowe zdarzenia , które sprawiły że auta te pozostają w mojej pamięci :notacrook: Moje 10-te auto chciałbym żeby było wyjątkowe jak Megi i żeby było cos czego jeszcze nie miałem , i najchętniej wróciłbym do czegoś 4x4 :notacrook: czas pokaże :D Z tego całego dorobku mam zdjęcia tylko 6-ciu aut , bo po zakupie lub przy innej okazji robię jakąś pamiątkową fotę :)

Jak na razie Megi jest ze mną najdłużej .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

hmmm, nigdy nie wiem po co są takie tematy a zawsze się odzywam ;)

więc tak :

Nysa

Polonez

Polonez - borewicz, fajny był :!:

Łada 2107 - to jakaś klątwa była.

Malacz - chyba nikt źle nie wspomina

Fiesta XR2i - 90r, była jest i będzie

Cinkuś - całkiem uczciwy pojozd

Mondeo - znam takich co je lubią

Alfa 156 - Twin Spark i na mnie odcisnął swoje piętno. Gdyby nie to - Najlepsze auto pod słońcem :)

Galaxy VR6 - klątwa szmelcvagena. Pozostał z niego doskonały kurnik ;)

Audi Cabriolet - 92r i jeszcze długo będzie

Ducato - jest

Scenic I - pozostał w rodzinie

Teraz jest Megane CC i jeśli zmienię markę w CC to chyba tylko na BMW choć wątpię.

 

Trochę tego wyszło - należało by dodać kilka krótkoterminowych epizodów jak Favoritka, czy badziewna Thalia, bądź jak doskonały Punto w sedanie. Okazionalnie też pojawiał się C-Mac (tez należy chwalić ile się da).

Oczywiście auta były równolegle - nie mam 137 lat ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Moje własne:

1. Daewoo Nexia - totalna prostota i niezawodność.

2. Laguna I kombi - bezawaryjna kanapa na kołach.

3. Yaris I (żony) - taczka na zakupy.

 

A wspólnie z ojcem: 126p (3razy), Lanos - jak nexia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacząłem od motoroweru KADET :P

1. Maluch żółty 600cc

2. Maluch czerwony 650cc

3. Dacia (klasyczny rumunek, wewnątrz gierkowski design)

4. Ford Sierra 1600cc

5. Opel Omega A 2000cc automat, z tych pierwszych z 1988 roku, zagazowałem, pięknie się jeździło, aż przyszła w odwiedziny korozja

6. Mercedes Benz 124 3000cc automat, zagazowałem, super auto, ale skrzynia automatyczna zaczęła odmawiać współpracy

7. Opel Astra 1 manual, 1800cc zagazowałem, ale na manualu to już nie to, znowu przyszła w odwiedziny korozja

8. Opel Omega B 3000cc MV6 automat, wróciłem do automatu, zagazowałem, był to najbardziej awaryjny samochód w całej mojej kadencji kierowcy, nie było miesiąca, żeby coś nie nawaliło, to czujniczek, to silniczek od szyb, to centralny, to termostat, to nastepny czujnik, i znów następny, to siłownik poziomowania xenonów, to amortyzator tylny pompowany, to żaróweczki się notorycznie przepalały na kokpicie, to imobilaiser nawalił, to znowu wcześniej wymieniony czujnik, to katalizator się zapchał pierwszy i w następnym miesiącu drugi, to paliwa nie mogłem nalać bo siłownik od klapki wlewu nawalił, to roleta tylnej szyby sie zatrzymała i koniec jej żywota nastał, to skrzynia automat wchodziła w program awaryjny bo coś tam CHECK wywalił... tego było mnóstwo! Najgorsze było to, że to wszystko musiałem robić sam, gdzie pojechałem do mechanika i otworzył maskę... zobaczył silnik MV6 w układzie V 6 cylindrowy... zamykali wszyscy maskę i mówili, że się nie podejmują przy tym silniku robić cokolwiek. Musiałem zainwestować w terminal komputerowy do odczytywania CHECK-ów bo tydzień bez CHECK-a napawał zdziwieniem. Ciągłe zmiany faz spalania przez komputer, ponowne wgrywanie map zapłonu.. masakra! Wykończony ciągłem tetraniem przy tym samochodzie pozbyłem się go i powiedziałem sobie nigdy więcej samochodu z tak bogatą elektroniką

9. Renault Scenic 1.6 K7M - prostota i funkcjonalność, pojechałem do Berlina, kupiłem i jeżdzę 3 lata i poza standardowymi naprawami eksploatacyjnymi mam święty spokój z elektroniką.

10. Poluje na Renault Scenic Lift 1.9 DTI lub DCI ze względu na ostatnie większe dystanse..... może ktoś ma rodzynka na sprzedaż ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Pierwsze auto to biały Polonez Caro jeszcze na gaźniku - driftowóz jak się patrzy ^^ Przed Megi był Focus MK1 w sedanie - złoty metalik. Fajne autko, świetnie się prowadziło ale... Ruda wpierdzielała go z każdym dniem coraz bardziej, silnik 1.6 nie za bardzo nadawał się do przeróbki na LPG... Poza tym - sentyment do auta pozostał i żałuję, że go sprzedałem ^^ Całe szczęście Megi nadrabia za focusiastego i już jest moją ulubienicą ^^

 

Podsumowując:

1. Megi ^^

2. Focus

3. Polonez

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 20 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!