Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

- musisz podważyć od góry płaską łyżką żeby wyjąć szkło lusterka

- rozpinając spinki widoczne po wyjeciu szkła rozkładasz obudowę lusterka na 2 części

 

Tyle co pisze w instrukcji serwisowej. Przypuszczam że reszte rozkręca się od srodka auta żeby rozmontowac podstawę lusterka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W instrukcji jest napisane żeby zabezpieczyć krawędz szkła taśmą klejącą (chyba chodzi o grubszą). Co do samej "łyżki" to chodzi bardziej o taką płaską w stylu kuchennej packi do przewracania należników.

W jakim celu demontujesz lusterko ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Lusterko demontuję bo ktoś mi powiedział że pod ów lusterkiem znajdę czujnik temperatuty...tylko jest mały problem:/ żadnego czujnika tam nie ma(ROZŁOŻYŁEM OBYDWA LUSTERKA) nie wiem czy może ten czujnik jest w innym miejscu? tzn wiem że autko miało przygodę z prawej strony ale w lusterkach nie ma żadnego kabla ani nawet żadnej wsówki żeby podłaczyć jakikolwiek prąd. może tu mi ktoś pomoże??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ci nic nie wspominałem o czujniku temperatury w lusterku ale co do tematu to w moim lusterku jest na dole taka gula - wyglada mniej więcej jak końcówka diody LED 5 mm tyle że ciemna. Nie powiem ci na którym lusterku (chyba prawe) bo rzadko jezdzę autkiem na codzień. Myślę że to jest czujnik temperatury. Z drugiej strony przeważnie montuje się czujniki temperatury w zderzakach z przodu osłoniętych od bezpośredniego przepływu powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ROZŁOŻYŁEM OBYDWA LUSTERKA

Witam. Też chcę zdemontować prawe lusterko (muszę wymienić pękniętą obudowę lusterka). Czy mógłbyś mi opisać krok po kroku jak to zrobiłeś? Z góry dziękuję.

Sluchaj zrobilem to za zdrowy chlopski rozum(wybilem lusterko i wszystko widzialem) nie no tak na serio musisz odchylic szkielko lusterka tak zebys mial jak najwieksza przestrzen(najlepiej z boku) teraz musisz zrobic sobie specjalny klucz (najlepiej wygnij drut w malu haczyk) i owym klczem musisz delikatnie poodczepiac zaczepy ktore trzymaja szkielko sa one mniej wiecej na srodku szkielka i jest ich kilka! jak zlezie szkielko dalej bedziesz wiedzial co robic

 

Cięcie

no tak tylko ze ja owego cycka w zadnym z lusterek nie mam i z tego jak dobrze sie rozejrzalem w zderzaku tez chyba nie ma...moze jak by ktos wiedzial w ktorym miejscu dokladnie on moze sie znajdowac???

 

Regulamin forum się kłania. Nie cytujemy w całości postów na które odpowiadamy bezpośrednio pod nimi. :mrgreen:

Na forum zalecamy pisanie z polską czcionką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz musisz zrobic sobie specjalny klucz

Ja to robiłem małą dość sztywną szpachelką albo metalową zatyczką slotów z obudowy komputera, to drugie narzędzie jest fantastyczne. Pomiędzy "narzędzie" a lusterko żeby nie pękło wkładałem kawałek kilkukrotnie złożonej gazety. Narzędzie wkładałem od góry na środku lusterka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MA_RI_O, Cycek jak go nazwałeś, czyli czujnik temp. zewnętrznej powinien być w obudowie lusterka prawego (od strony pasażera). Dokładnie od spodu. Takie coś.

https://ssl.allegro.pl/item559954424_renaul...ej.html#gallery

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cycek jak go nazwałeś, czyli czujnik temp. zewnętrznej powinien być w obudowie lusterka prawego (od strony pasażera). Dokładnie od spodu.

 

 

no ok więc jeśli kupię taki czujnik to nie będę miał problemu żeby go podłączyć do kostki w lusterku??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!