Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Co dziś zrobiłeś dla swojego autka?


tomek42007

Rekomendowane odpowiedzi

Wypróbowałem ściereczki antystatyczne do czyszczenia wnętrza z biedronki - przyznam, że dają radę. Obleciałem całe wnętrze, a ściera nadal nadaje się do użytku. W paczce jest 30 sztuk + chyba 5 gratis, za 5 zł myślę że warto mieć zawsze czysto w aucie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hymm może nie dzisiaj a cały tydzień były prace :)

Na pierwszy ogień Filtr powietrza i tu

Sibi nie wiem dlaczego ale u mnie mimo tych dwóch śrub elegancja Francja z wymiana filtra ... może nie jest to rewelacyjne rozwiązanie ale jakoś idzie (bo filtr jest chyba identyczny jak w 1.4)

Dalej idąc filtr kabinowy ,Szybko poszło ze schowkiem :) a stary filtr nie dość ze z kupą liści to połamany w pół ..chyba poprzedni właściciel wymieniał bez zdejmowania schowka ;P

No i dumnie założyłem konsole środkową z pełnym podłokietnikiem znalezioną na allegro za jedyna 100 zł a stan był idealny ...aż szok ze niektórzy sobie śpiewają po 300-400 zł

A później u mechanika

wymiana oleju na Castrola Magnatec(stwierdziłem ze łatwiej dostępny na zwykłych stacjach a wszystkie parametry trzyma z fabrycznym) oczywiście z filtrem

oraz 4 nowiutkie świecunie :)

iiiii na sam koniec w czwartek Sprezentowałem sobie przyciemnienie szyb :) mogę polecić firmę bo wyszło naprawdę super a zapłaciłem 350zł ( za cały tył bez wstecznej:P)

(dodam ze to GrandTour) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś przeczyściłem wszystkie plastiki, ''wyplakowałem'',potem dopompowałem powietrza do kół 8-) Narazie starczy...bo sąsiedzi już wnikają czy auto chcę sprzedać :) Ciężko zrozumieć ,że o ukochaną trzeba dbać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś pół dnia malowałem spoiler który niedawno zakupiłem. Troche się wkurzyłem gdy malując bezbrawnym lakierem zrobiłem kilka(naście) zacieków =/ Nie jest idealny, troche nie równo doszlifowany i wogole ale z daleka tego nie widać ;D Pozatym i tak jestem zadowolony =) Zdjęcia niedlugo.

 

Również dziś zrobiłem czyszczenie wnetrza i karoserii. Miałem mały wypad do lasu do którego prowadzi piaszczysta droga.Zresztą wróce do niego nie długo ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem świece, objawy były dziwne; szarpanie, brak mocy, pyrkanie, głośniejsza praca silnika, a przy dodaniu gazu auto reagowało z opóźnieniem. Dziwne, ale wydaje mi się że teraz silnik pracuje zdecydowanie ciszej, może sugestia.

Założyłem NGK BKR6EZ. Robiłem to w warsztacie, bo jeszcze nie dorobiłem się odpowiedniego klucza i w sumie dobrze zrobiłem, nie zrobiłbym tego.

Przy okazji wyszło na szarpakach, że do wymiany są gumy stabilizatora(to wiedziałem wcześniej) i silentbloki na wahaczu. No i do roboty tylna belka :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja też dziś wymieniłem świece i kable bo w sobotę umyłem delikatnie silniczek i nie za bardzo chciał wczoraj równo pracować :-x dziś już było lepiej ale i tak w ramach pakietu rozruchowego po kupnie je wymieniłem.

Odczucie po wymianie to tak jak by silnik bardziej miękko pracował ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja wymyłem mój wóz karcherem, potem szczotą z pianą, znów karcherem, zrobiłem zdjęcia a potem zaczęło lać :mrgreen: :D :D i jest cały upieprzony znów :D

 

E: autko znów lśni czystością, tym razem mycie gąbą i szamponem + potem politurka i polerka :D ;) i nadzieja że nie będzie jutro lać... :shock: no i w końcu zalożyłem te wycieraczki które wożę w bagażniku od 2 tyg ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacząłem osuwać resztki smoły, częściowo mi się udało (jeszcze parę razy i będzie cacy :mrgreen: ), dodatkowo zlikwidowałem kolonie trupich muszek (carjack na owady), heh... lusterka jak nowe 8-) jeszcze zderzak został do opanowania i na koniec w końcu zamontowałem chromowane żaróweczki w bocznych kierunkach.

P.S. Jeszcze jedno pucowanie i będzie jak z fabryki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domyłem porządnie przednią szybę z nagromadzonych przez całą powrotną drogę z Węgier owadów i innych latających żyjątek. Byłem zszokowany ile tego dziadostwa może się przykleić i jak trudno tego się pozbyć. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana w nieJaśniepanu prawej żarówki mijania, przy okazji obie pozycyjne na nowo bo się skończyły. I tu ciekawostka, do pozycji z przodu w Sceniku IIphII wchodzą żarówki H6W (nie mogłem znaleźć ich w 3 sklepach to kupiłem LED i wetknąłem) a nie W5W.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!