Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nawigacja samochodwa


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chcę kupić nawigację samochodową, ale nie znam się na tym zupełnie w związku z tym mam kilka pytań:

Jaką nawigacje polecacie? Najważniejsze parametry to:

- szczegółowość (numery domów, osiedlowe uliczki) mapy (szczególnie śląska)

- jak najdłuższa wytrzymałość baterii

- cena do 600-700zł (ale jak coś jest warte uwagi powyżej tej ceny to też może być)

- mile widziany widok 3d z budynkami 3d.

 

Jak jest z aktualizacją map? Można ściągać z strony "automapy" czy trzeba wykupić jakąś dodatkową licencję? Czy jest ona dożywotnio czy na jakiś okres?

 

Jak jest z lektorem? Zdarzają się nawigacje z lektorem, który sobie sepleni, składa literki (jak znany syntezator mowy IVONA) itd?

 

Jak jest z fotoradarami? Każda posiada zainstalowaną bazę fotoradarów?

 

Dzięki za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam <piwko>

 

EDIT:

Znalazłem kilka pozycji. Proszę o komentarz.

http://sklep.nawigacja.pl/nawigacja_samoch...gon_2110_europe

http://www.allegro.pl/item593489795_gps_nu..._gwar_fakt.html

http://www.allegro.pl/item591955881_gps_pe..._2gb_gecko.html

http://www.allegro.pl/item587513356_nawiga...h_automapa.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach