Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Swiatla w nowym megane


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
może nawigacja ma tzw "Tryb nocny", ma gdzieś wbudowany czujni

 

Jak naciśniesz przy "dżojstiku" przycisk light/dark, to ostatnia opcja odpowiada za automatyczne przełączenie nawigacji w tryb dzień/noc. Czujnika żadnego nie ma.

Można to sobie ustawić samemu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

athlon64x4, Słuchaj opcja za 110zł "automatycznie włączane światła mijania" to raczej nie to samo co światła do jazdy dziennej. Jednakże gdy zamawiałem samochód i tą opcję tak mi to właśnie wytłumaczono - zapalają się dzienne a jak czujnik wykryje zmierzch, ciemny tunel to samochód sam zapali mijania. Odebrałem sobie Scenica III i zonk - wychodzi że mam tylko tryb skandynawski - 0 czy Auto palą się mijania. Przypatrzyłem się kloszom i brak dodatkowej żarówki. Krew mnie właśnie zalała i chyba ich zaj...... bo albo jestem idiotą albo takiego ze mnie zrobili.

 

p.s. przerabiał ktoś temat dziennych w Scenicu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mialem tak samo - mimo że dopłaciłem miałem caly czas tryb skandynawski - chciałem czy nie ksenony paliły się non stop. Pojechalem na drugi dzień i przestawili od ręki. Wątpie żeby robili różne klosze do samochodu ze światłami do jazdy dziennej i bez. Znajoma kupiła najtansza wersje MIII i też po zakupie aktywowali jej światła do jazdy dziennej za free (mimo że nie dopłacała przy zakupie). Twierdzisz że nie masz dodatkowej żarówki a miejsce na nią jest?? Może to 110PLN to cena promocyjna za za 2xP21W :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o scenica to klosz ma miejsce ale jest zaślepione (fabrycznie zalane plastikiem), brak żarówki, okablowania, na odbłyśniku jedynie okrągła rysa jakby do wycięcia i tyle. Samo podpięcie komputera raczej niewiele da.

 

Może ktoś mnie utwierdzić w przekonaniu, że opcja za 110zł którą wybrałem "automatycznie włączane światła mijania" to są światła do jazdy dziennej? czy jednak oznacza to tyle że światła włączą się automatycznie bez względu na pozycję przełącznika przy kierownicy a przypadkiem jest tak, że akurat w GT da się to włączyć bo była żarówka i instalacja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy tyle i tylko tyle, że świecą Ci cały czas "normalne" światła. Pewnie montują w tej cenie super wypasiony komputer (który miałem też i w Avensis z 99 :) ), który nie robi nic innego, tylko zapala normalne światła i... tyle.

Światła do jazdy dziennej to zupełnie inna broszka. I, żeby było śmiesznie, w pierwszym salonie mnie na to namawiali (chodzi o "bajer" za 110zł), w drugim odradzali - "po co panu taki bajer, jak ma pan światło do jazdy dziennej i czujnik zmierzchu??". I m.in. dlatego też wybrałem drugi salon :)

 

Jednym słowem - jeśli nie jest tak, jak myślałeś, to albo źle myślałeś, albo... nacięli Cię, nie tłumacząc o co chodzi...

 

P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to można osiągnąc przełączając manetke od światel nie dopłacając tej kasy...

jak w takim razie wytlumaczyc brak swiatej do jazdy dziennej u kolegi w Scenicu?? Bo od wersji wyposażeniowej to nie zależy (przynajmniej w MIII)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie są ale tylko w tych z ksenonami, wersja wyposażenia też pewnie nie ma większego znaczenia co widać na moim przykładzie bo mam privilege. Tak jak ktoś tu napisał te 110 zł to dla zapominalskich i tyle - ze światłami do jazdy dziennej nie ma nic wspólnego a że w niektórych salonach wprowadzają w błąd to już inna para kaloszy. Szkoda bo skoro mam FAPa dla ekologii to światła dzienne też pasowało by mieć do ekologicznego kompletu... Francuzi to jednak ignoranci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. opierdzielibym kogos w salonie za wprowadzenie w błąd (nieodwracalne)

2. powtórze: ja mam privilage (+ ksenony) i mam światła do jazdy dziennej a moja znajoma z pracy ma AUTHENTIQUE (zwykłe lampy) i również ma światła do jazdy dziennej

3. czy zaslepione miejsce o którym mówisz to to zaznaczone na zdjęciu?

post-6565-1294691649_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!