Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem, nic nie działa


Rekomendowane odpowiedzi

Auto by normalnie kręciło

Nie będzie kręciło bo ten bezpiecznik ma wartość 400A i zabezpiecza rozrusznik, skrzynkę bezpieczników mocy i parę innych rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aniewa, to ciekawe dlaczego u mnie kręciło a byl padnięty właśnie TEN bezpiecznik??? :shock:

Stało sie to po tym jak padł hydrauliczny wysprzęglik i pedał sprzęgła wpadł mi w podlogę przy ruszaniu.Zdusiłem auto hamulcem.Po naprawie sprzęgla autko nie chcialo odpalić czego przyczyną byl padnięty w/w bezpiecznik(nie jest tani i nie ma zamienników,tylko ASO)

Auro normalnie kręciło,radio,nawiew,światla,itd funkcjonowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowaldek708,Możliwe że się mylę, ale ze schematu wynika że rozrusznik jest zabezpieczony właśnie tym bezpiecznikiem. Oprócz bezpiecznika 400A są tam jeszcze dwa o mniejszym amperażu, również blaszane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprócz bezpiecznika 400A są tam jeszcze dwa o mniejszym amperażu, również blaszane
a może mi padł własnie któryś z nich??? ;-) W sumie to już nie pamiętam bo było to jakieś 2 lata temu alem wiem na pewno,że przy klemie plusowej zmienialem za radą znajomego.

Ale na pewno nie mialem objawów zaniku prądu jak kolega Czendler,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź bezpiecznik przy dodatniej klemie na akumulatorze.

Właśnie ten bezpiecznik poszedł.. Tyle że już sam do tego doszedłem. Chyba ze starości z tego co widzę się ułamał. Oj stracha mi napędził

W każdym razie dziękuję wszystkim za POMOC :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh nawet bardzo zminimalizowanych. Bo dojechałem do domu, bez bezpiecznika. Ponaginałem trochę te blaski od przewodów. Jutro przejadę się do kolesia co auta sprowadza bite na części i kupie używany bezpiecznik skoro piszecie że trudno to dostać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam! Mam podobny problem, a nie chciałem zaczynać nowego tematu więc się podpinam. Rzecz dotyczy jednak auta trochę starszego - Megi z 97 r. Tak samo jak u kolegi nagle wsiadłem i nic, zero reakcji, lapmpka wewnętrzna tylko lekko co migitała ( z przerywaniem). Sprawdziłem aku miernikiem i jest ok. Wziąłem przeczyśiciłem klemy papierem i odpalił, ale... chodzi o to, że kto ma to kojarzy, że w tych Megi klema na "plusie" jest "wkręcana-nakręcana". Jak silnik mi sie mocno nagrzeje, to auto na postoju na światlach zaczyna wariowac (obroty skaczą) tak jakby tracił ładowanie, stycznośc z aku. I teraz pytanie co to moze byc? Czy to tylko kwestia klemy, że jest nie ok, czy może być to coś innego? Zdarza mi sie to pierwszy raz, bo nigdy nie ściągałem aku. Teraz ostatnio jakoś postanowiłem go doładować i odkręciłem. Klemę wkręciłem potem na prawdę na maksa i dalej nie pójdzie. Na koniec jeszcze jedno coś..może już jestem przewrażliwiony, jak odstawiłem auto po przejechaniu ok. 15 km, z pod maski wydawal się jakis "dziwny" zapach, nazwijmy go "spalania", ale po otwarciu maski nic nie zauważylem. Przeprasam zatak długi opis, ale jeszcze młody ze mne człwowiek :D i chciałem jak najlepiej oddać istotę problemu :D pzdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak odstawiłem auto po przejechaniu ok. 15 km, z pod maski wydawal się jakis "dziwny" zapach, nazwijmy go "spalania"

Pooglądaj kółko na alternatorze, najlepiej zrzuć pasek i poruszaj kółkiem powinno ciasno siedzieć i nie kiwać się na boki. Jeżeli się rusza to masz na bank do wymiany.

Poszukaj na forum, ten temat był już poruszany na forum, tam znajdziesz co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za podpowiedź, ale to nie jest to. Szukałem właśnie na forum, ale te przypadki są niby takie same ale różne. Ponadto przeważnie jest podawane ok. 5 rozwiązań, a nie chce mi się bulić kasy na próżno, a nie wszytsko dam radę zrobić sam. Dlatego mówiłem o tym aku. Czy jest możliwe, że po prostu po odkręceniu klemy "plusowej" tej wkręcanej, i poźniej jej założeniu, mogło stać się tak, że jak to fizyka wskazuje metal się rozszerza gdy ciepły i może brakowac tego styku. Bo tak jak mówię nigdy nie miałem z aku problemów, dopiero po tym jak go raz odłączyłem. Ewentualnie te kable WN, bo fakt że całe te perypetie pojawiają się jak popada deszcz.

 

Byłem u mechanika i ponoć to może być problem ze zbyt małym napięciem, napisałem o tym szczegółowo w innym miejscu forum, przy problemach z prądożerczymi urządzeniami:).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Witam! Mam całkiem inny problem z odpaleniem mojej Megi 1.9DCi. Otusz problem jest tego typu: Auto kręci lecz jak by akumulator był słaby(Dodam że jakiś miesiąc temu wymieniłem na nowy w 100% BOSCHA) przy czym nie chce odpalic. Nie wiem dokładnie jak to było bo nie jestem obecnie przy tym cudzie techniki(Belgia) a auto stoi w Polsce. Brat mówił że podjechał innym autem i na kable było to samo( Kable wiem że ze wszystko po 5zł są słabe zrobiłem sam takie solidne) stwierdził że może jego aku ma za mało amper, więc i kolega podjechał okularem który miał baterię 110A i dalej to samo.............

Megi stała jakieś 10 dni w garażu (blaszaku) a u nich jest obecnie -20stopni.

Nie wymieniałem dawno filtra paliwa ale to raczej nie ma nic do rzeczy.....

Olej wymieniony został 3000km temu na Castrola Magnateka

 

 

Proszę o pomoc bo ja nie mam pojęcia co tu poradzic a autko musi dowieśc brata na miejsce

Z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troszke poczytałem i rozumiem, jeśli by przymarzło czy zrobiła sie tak zwana <kasza> to ok. Ja zawsze tankuje na orlenie i tylko i wyłącznie Verve. Czy to że rozrusznik kręci jak by chciał a nie mógł to przez paliwo czy filter. No i dodam że nie odpaliła......

Aha i do paliwka przed wyjazdem dolewałem 50Ml jakiegoś uzdatniacza nie pamiętam nazwy ale i on został zakupiony na orlenie.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 21 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!