Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II kombi diesel - 30 000zl na zakup


Rekomendowane odpowiedzi

Taki przebieg to chyba cos jak najbardziej normalego, szukam renowki od 3 miesiecy i wiem ze auto od naszych zachodnich sosiadow nie stoja w grazach tylko jezda i zarabiaja na siebie, przebiei 30-50 tys rocznie to norma!! Sam robie 20-25 rocznie a do pracy dojezadzam 15 km a przecietny niemiec ok 80km, sami przeciez wiecie ile jezdzicie:) Pza tym wiekszosc aut w przystepnej cenie importowanych z Niemiec to fuki po leasingowe i nie oszukujmy sie ze jest inaczej, nie wierzmy w bajki o pierwszym wlascicielu, starszym panu, w kapeluszu z piorkiem i getrach. Jesli nawet takowy sie zdarzy to chce za Megane 2006 10-11 tys Euro, sa takie oferty od prywatnych sprzedawcow:) Trzeba byc realista:)

Mozecie przeskanowac przykaldowa kartke z ksiazki serwisowej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżby kolegę pers, omineły problemy z słynnym KZFR????

 

Jak narazie nie mam problemów z samochodem, mój ma 3,5 roku . Kupiłem z przebiegiem 79000. Długo szukałem ale znalazłem. Jedyne c w nim nie działa to 3 przyciski na klamkach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przyznam szczerze wolę realne 140 kkm niż 90 kkm kręcone.

Ale to nasza mentalność. Podam przykład od znajomego handlarza. Miał avensisa 10 lat, 250kkm, wychodzi ok. 25 kkm rocznie, jeden właściciel w niemczech, fura niebita, (sprzedaje małe ilości i nie bawi sie w klepane szroty). Przez miesiąc pies z kulawą nogą się nim nie zainteresował, jak skręcił przebieg na 150kkm to w tydzień pozbył sie auta.

To ja się teraz nie dziwię, że ludzie kręca liczniki, jak wyznacznikiem stanu auta jest tylko licznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też szukam z małym przebiegiem, ale niestety takie rrzeczy to tylko w Erz-e.

Gratuluje zakupu. Niestety młode, tanie diesle nie będą miały przebiegów na poziomie podobnej benzyny bo wtedy ich zakup był nieuzasadniony ekonomicznie. Dlatego ja bym obejrzał tego megana z przebiegiem 140kkm, sprawdził stan technicznuy i podpytał jakie są typowe usterki tego silnika z takim przebiegiem. np. audi 2.5 TDI ma problem z wałkami rozrządu przy 200kkm - nadają się do wymiany. I wtedy podjął decyzje co dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg 138 tys w aucie z 2006 w dieslu to naprawde niewiele! Przejrzalem juz kilkanascie aut z tego rocznika, najczestsze przebiegi oscylowaly w okolicach 150 tys a i bywaly po 170-180 tys. Ososbiscie wspolczuje tym co przeliczaja "niemca" rocznie x 15-20 tys:)

Aha, nabylem dzis ta Meganke, byla wizyta w serwisie, wszystko ok, przebieg potwierdzony, na akcje serwisowe w 2008 wlasciciel sie zglosci, lakierowane byly drzwi prawe przednie i tylne ale tylko do wysokosci listew, wiec prawdopodobnie byla to jakas podluzna przecierka, prog nie ruszony. Jedyne co musze zrobic to uruchomic prawa przednia szybe zeby sie opuszczala i podnosila:)

Jutro jade rejestrowac:):)!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[email protected], no i gratulacje. Mam nadzieję, że będzie wszystko :) .

To teraz czekam na fotki i opisik w odpowiednim dziale.

pozdrówka P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!