Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

ogólna awaryjność


Pit27

Rekomendowane odpowiedzi

witam, od niedawna jestem czytelnikiem tego forum, od niedawna również właścicielem megane II ph1, włosy na głowie stają jak się czyta przypadłości tych samochodów na forum, czy naprawdę jest tak źle ?? Osobiście byłem użytkownikiem megane grandtour 1.4 w latach 2004(luty) - 2007(grudzień) czyli prawie 4 lata - przejechałem 140tys i pomijając drobne usterki (związane raczej z jakością) to tylko raz byłem zmuszony wracać na lawecie (poszły dwie cewki). Po kilkudniowej lekturze tego forum zastanawiam się czy dobrze zrobiłem przesiadając się z powrotem do meganki ... tym razem prywatnie ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście jestem zadowolony ze swojego auta ale prywatnie od 1996r. powożę wyłącznie Renuffkami więc może trochę się już przyzwyczaiłem <ok>

Tak na poważnie to niemiło zaskoczyło mnie jedynie koło zmiennych faz rozrządu w obecnym Scenicu, choć i tak przez 5 lat nie strajkowało i szczerze mówiąc miałem już nadzieję, że mnie ten problem ominie... <ok>

poza tym to wdzięczne auta i przy odpowiednim traktowaniu i sumiennym serwisowaniu potrafią się odwdzięczyć ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pit27 poczytaj sobie fora innych marek jak Audi, Forda czy VW, tam to dopiero są kwiatki! <ok>

Pamiętaj, że forum jest od tego żeby się dzielić przede wszystkim poradami związanymi z usterkami, nikt nie będzie marnował czasu na logowanie się i pisanie jako to przez 100 000 km nic mu się nie zepsuło ;-) Wtedy nie znalazłbyś nic pomocnego na forum tyle by tu było postów <ok>

Bezawaryjnych 100 000 życzę ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli moge to dodam cos od siebie. Mojego CC mam od półtorej roku. Powiem tak, auto jest bardzo delikatne i ma troche niedoróbek. Aktualnie mam kilka samochodów i najbardziej boje sie jeździć właśnie CC. Inne są solidniejsze, w wielu punktach lepiej dopracowane. Jedynie co do silnika to nie mam zastrzeżeń. Ogólnie tragedii nie ma ale mogło by być lepiej ( czytaj SOLIDNIEJ ;-) ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy kabriolet to auto z natury delikatne, o wiele mniej sztywne. Większe nierówności powodują skręcanie się nadwozia, w efekcie drgania i skrzypienie. Chociaż muszę przyznać, że CC mile zaskoczyła mnie pod tym względem. Nie są to też auta wyścigowe, lecz zaprojektowane bardziej z myślą na spokojne przemierzanie Lazurowego Wybrzeża 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz , powiem tak na przykładzie. Przez ostatnie lata przyzwyczaiłem się do tego że na serwisowanie samochodu wydaję około 4tys. rocznie.

I tak było w Toledo 20000zł/5 lat

Peugeot 306 7500zł/2 lata

Od roku Clio zjadło 4tys.

natomiast Meganka przez 3 miesiące zabrała z portfela już 3800zł. I mam nadzieję że to były tylko naprawy po zakupie................ Bo jak nie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze za mało przejechałem, ale na razie- odpukać. Poprzedni właściciel wymienił cewki i KZFR. Nie wiem, czy za to płacił, ale gdyby to nie było w aucie wymienione, to bym go nie kupił ;-) Ja jestem mega zadowolony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak koledzy wyżej piszą , forum jest głównie po to by szukać pomocy jak juz coś się uszkodziło. Też jestem od niedawna posiadaczem renaulta i mam nadzieje że się niezawiodę. Mój brat posiadał Clio teraz ma Megane I i nienarzekał, więc nie jest żle. Obiegowa opinia iż samochodów na F się nie kupuje to stek bzdur wyssany z palca przez ludzi którzy przeważnie nawet nie siedzieli w takim aucie. Jeżdziłem fordami ( Focus , Escort, Sierra z 1992 roku zresztą dalej jeżdzi u ojca na liczniku ma już chyba z 3 raz 200 tyś i dalej szmiga jak się patrzy) Nie narzekałem na awaryjnośc. Mam też Daewoo czyli " szit kupę i bubel) auto ma 270 tyś przebiegu i jedzie dalej aż miło. Awaryjność to pojęcie względne jednemu będą się przepalały żarówki i będzie krzyczał że bubel innemu rozpadnie się turbina a powie że auto super a padło bo to jego wina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupując megankę też spodziewałem się cyrków, jak narazie po roku nie jest źle. Częsci są tanie a ich wymiana nie nastręcza większych problemów. Z miesiąc temu padł mi wtrysk - przejechałem około 500 km bez jednego cylindra więc nie da się tak łatwo unieruchomić :) Sam wtrysk kosztował 180 zł co przy dieslach czy np wtrysku do BMW benzynki za 900 zł wygląda korzystnie. Wtrysk wymieniłem używając na dobrą sprawę jednego klucza i nie mając żadnego doświadczenia w tych sprawach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!