Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

1.9DCI - Injection a Controller, Elektryczne


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czytalem wiele na ten temat ale jednak to nic nie dalo. Chodzi o komunikat pojawiajacy sie na desce roździelczej w Renault MEGANE II phI 1.9 DCI (2004r).

Injection a Controller :mrgreen:

Sprawdzałem świece żarowe, są w porzadku wszystkie grzeją, napięcię do świec dochodzi, jednak i tak bład jest, jednak wyglada to tak jakby naprawde bylo cos z tymi świecami. Chodź są dobre. Ponieważ po odpaleniu samochodu i lekkim przygazowaniu gdy gasze i zapalam silnik ponownie komunikat znika.

Proszę zobaczyć filmik ktory nagralem (Jakos nie jest najlepsza)

Skanowałem równiez samochod kablem OBD-II

A oto efekty :

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1a3a5b465f3561ec.html

Tych błędów niestety nie da sie wykasować i caly czas są (niezaleznie czy "Incjection" pali sie na desce)

Drugi problem jest taki ze po odłaczeniu akumulatora przestaja działac normalnie elektryczne szyby, otwieraja i zamykaja sie one stopniowo. aby zamknac musze kilka razy nacisnac przycisk. :D

Prosze o pomoc, myśle ze w miare opisałem problem, ale jezeli cos bedzie malo zrozumiane bardzo prosze o tym napisac.

 

Ps. Auto nie przymula się czyli muszą pracowac wszystkie 4 wtryski.

 

Proszę doczytać w regulaminie forum o zasadach pisowni postów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugi problem jest taki ze po odłaczeniu akumulatora przestaja działac normalnie elektryczne szyby, otwieraja i zamykaja sie one stopniowo
Po każdym odpięciu akumulatora musisz przyuczyć szyby od nowa. Było o tym na forum.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

A u mnie puki co wystarczyło przegonić auto na wysokich obrotach.Puścił dym na czarno i na razie spokój. Pewnie miałem dośc mocno zasyfiony katalizatoy lub EGR po jeździe w górach na dośc wysokich biegach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie, moze komus się przyda, ale Injection a Controler u mnie palił sie dlatego ze mam popsuty przekaźnik świec żarowych ... mimo to samochod zimą kręcił bardzo ladnie mozna powiedziec ze od strzalu :) Choć świece nie grzały w ogole;) musze szukac takiego przekaźnika... i moze ktos pomoze gdzie on jest kable ida chyba pod bezpieczniki ... jutro zobacze jak go znajde i jest rozbieralny, moze pooprostu styki zaśniedziałe bo jak kupilem samochod stal zima bez maski ... i wszystkiee bezpieczniki byly w takim stanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Przekażnik świec żarowych przymocowany jest do pasa przedniego pod reflektorem od strony kierowcy,schowany jest w woreczku foliowym.1-odkręcic koło.2-ściągnąć nadkole i już go macie.W serwisie mi powiedzieli że koszt wymiany to około 500 zł.Przekażnik nowy w serwisie 270 zł + podpięcie na kompa + robocizna.Ja kupiłem na allegro za 80 zł,wymianke zrobiłem sam a kontrolka serwisu zgasła na drugi dzień.Jeżdże już jakiś rok i

wszystko jest ok. ;)

 

http://w.fotka.pl/16f86393d3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...

Witam jestem forumowiczem od niedawne i mam podobny problem.

 

Fakt jest tego pełno ale nie ma nigdzie konkretnej odp i każdemu pomaga co innego.

 

Mam Renault Megane II z 2003 roku 1.6 16v z LPG. Ostatnio pojawił mi się komunikat INJECTION FAULT (o ile sie nie myle to cos z wtryskami) i przy dodaniu gazu autko zaczęło się dławić i szarpać oraz INJECTION A CONTROLLE. Przy tym wszystkim mrygała mi kontrolka silnika. Dzieje się tak dość często kiedy działa klima albo silnik jest nagrzany (tu sporadycznie). Podpięty pod kompa pokazał błąd z 3 wtryskiem. Wydawało mi się przy tym, że silnik inaczej pracował, dziwnie syczał przy dodaniu gazu, jakby pracował na 3 cylindrach czy coś.

 

Wszędzie gdzie to czytam to przeważnie jest to silnik DCi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, ale pod tymi zagadnieniami kryją się "miliony" przyczyn :mrgreen:

Dzisiaj wymieniłem świece i na jednej miałem trochę oleju... czy to źle? wkręciłem nowe i zobaczę jak się śmiga. Kilka osób mówiło mi, że uszczelka mogła się "skończyć" ;p

Co o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Witam, czytalem wiele na ten temat ale jednak to nic nie dalo. Chodzi o komunikat pojawiajacy sie na desce roździelczej w Renault Scenic II 1.9 DCI (2004r).

Injection a Controller

Sprawdzałem świece żarowe, są w porzadku wszystkie grzeją, napięcię do świec dochodzi, jednak i tak bład jest.

Pytanie moje jest następujące które czujniki odpowiadają jeszcze za komunikat "Injection a Controller "prucz świec i pedału przyspieszenia.

Prosze o pomoc. Pozdrawiam :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 3 tygodnie później...

Przyłączę się do tematu

 

Mam samochód Renault Scenic II 1.9 DCI 130 KM (2006 r). Paliwo tankuje na BP. Przebieg 210 tys. Podczas jazdy wyskoczył komunikat Injection a Controller zapaliła się kontrolka "Serwis" nastąpił spadek mocy (tak jakby nie działało turbo) ale po kilku sekundach kszystko wróciło do normy, komunikat zgasł. Zatrzymałem się na światłach i komunikat wyswietlił się ponownie po około 5 sekundach zgasł i ponownie się wyśietlił i zgasł jak dodałem gazu. Teraz dalej (około 5 dni)mam ten problem z migającym komunikatem na wolnych obrotach na ciepłym silniku najczęćiej po zatrzymaniu samochodu. Nadmienie, ze wczesniej miałem problem z filtrem cząsek stałych wyskoczył komunikat błędu ale po przejechaniu dłuższego odcinka wszysko jest OK. Jaka może być przyczyna? Czytałm, że świece albo wtryski. W najblizszym czasie wybiorę się do mechanika by samochód sprawdził na komputerze ale chcę być przygotowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!