Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

1.9DCI - Injection a Controller, Elektryczne


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czytalem wiele na ten temat ale jednak to nic nie dalo. Chodzi o komunikat pojawiajacy sie na desce roździelczej w Renault MEGANE II phI 1.9 DCI (2004r).

Injection a Controller :mrgreen:

Sprawdzałem świece żarowe, są w porzadku wszystkie grzeją, napięcię do świec dochodzi, jednak i tak bład jest, jednak wyglada to tak jakby naprawde bylo cos z tymi świecami. Chodź są dobre. Ponieważ po odpaleniu samochodu i lekkim przygazowaniu gdy gasze i zapalam silnik ponownie komunikat znika.

Proszę zobaczyć filmik ktory nagralem (Jakos nie jest najlepsza)

Skanowałem równiez samochod kablem OBD-II

A oto efekty :

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1a3a5b465f3561ec.html

Tych błędów niestety nie da sie wykasować i caly czas są (niezaleznie czy "Incjection" pali sie na desce)

Drugi problem jest taki ze po odłaczeniu akumulatora przestaja działac normalnie elektryczne szyby, otwieraja i zamykaja sie one stopniowo. aby zamknac musze kilka razy nacisnac przycisk. :D

Prosze o pomoc, myśle ze w miare opisałem problem, ale jezeli cos bedzie malo zrozumiane bardzo prosze o tym napisac.

 

Ps. Auto nie przymula się czyli muszą pracowac wszystkie 4 wtryski.

 

Proszę doczytać w regulaminie forum o zasadach pisowni postów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugi problem jest taki ze po odłaczeniu akumulatora przestaja działac normalnie elektryczne szyby, otwieraja i zamykaja sie one stopniowo
Po każdym odpięciu akumulatora musisz przyuczyć szyby od nowa. Było o tym na forum.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

A u mnie puki co wystarczyło przegonić auto na wysokich obrotach.Puścił dym na czarno i na razie spokój. Pewnie miałem dośc mocno zasyfiony katalizatoy lub EGR po jeździe w górach na dośc wysokich biegach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie, moze komus się przyda, ale Injection a Controler u mnie palił sie dlatego ze mam popsuty przekaźnik świec żarowych ... mimo to samochod zimą kręcił bardzo ladnie mozna powiedziec ze od strzalu :) Choć świece nie grzały w ogole;) musze szukac takiego przekaźnika... i moze ktos pomoze gdzie on jest kable ida chyba pod bezpieczniki ... jutro zobacze jak go znajde i jest rozbieralny, moze pooprostu styki zaśniedziałe bo jak kupilem samochod stal zima bez maski ... i wszystkiee bezpieczniki byly w takim stanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Przekażnik świec żarowych przymocowany jest do pasa przedniego pod reflektorem od strony kierowcy,schowany jest w woreczku foliowym.1-odkręcic koło.2-ściągnąć nadkole i już go macie.W serwisie mi powiedzieli że koszt wymiany to około 500 zł.Przekażnik nowy w serwisie 270 zł + podpięcie na kompa + robocizna.Ja kupiłem na allegro za 80 zł,wymianke zrobiłem sam a kontrolka serwisu zgasła na drugi dzień.Jeżdże już jakiś rok i

wszystko jest ok. ;)

 

http://w.fotka.pl/16f86393d3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...

Witam jestem forumowiczem od niedawne i mam podobny problem.

 

Fakt jest tego pełno ale nie ma nigdzie konkretnej odp i każdemu pomaga co innego.

 

Mam Renault Megane II z 2003 roku 1.6 16v z LPG. Ostatnio pojawił mi się komunikat INJECTION FAULT (o ile sie nie myle to cos z wtryskami) i przy dodaniu gazu autko zaczęło się dławić i szarpać oraz INJECTION A CONTROLLE. Przy tym wszystkim mrygała mi kontrolka silnika. Dzieje się tak dość często kiedy działa klima albo silnik jest nagrzany (tu sporadycznie). Podpięty pod kompa pokazał błąd z 3 wtryskiem. Wydawało mi się przy tym, że silnik inaczej pracował, dziwnie syczał przy dodaniu gazu, jakby pracował na 3 cylindrach czy coś.

 

Wszędzie gdzie to czytam to przeważnie jest to silnik DCi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, ale pod tymi zagadnieniami kryją się "miliony" przyczyn :mrgreen:

Dzisiaj wymieniłem świece i na jednej miałem trochę oleju... czy to źle? wkręciłem nowe i zobaczę jak się śmiga. Kilka osób mówiło mi, że uszczelka mogła się "skończyć" ;p

Co o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Witam, czytalem wiele na ten temat ale jednak to nic nie dalo. Chodzi o komunikat pojawiajacy sie na desce roździelczej w Renault Scenic II 1.9 DCI (2004r).

Injection a Controller

Sprawdzałem świece żarowe, są w porzadku wszystkie grzeją, napięcię do świec dochodzi, jednak i tak bład jest.

Pytanie moje jest następujące które czujniki odpowiadają jeszcze za komunikat "Injection a Controller "prucz świec i pedału przyspieszenia.

Prosze o pomoc. Pozdrawiam :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 3 tygodnie później...

Przyłączę się do tematu

 

Mam samochód Renault Scenic II 1.9 DCI 130 KM (2006 r). Paliwo tankuje na BP. Przebieg 210 tys. Podczas jazdy wyskoczył komunikat Injection a Controller zapaliła się kontrolka "Serwis" nastąpił spadek mocy (tak jakby nie działało turbo) ale po kilku sekundach kszystko wróciło do normy, komunikat zgasł. Zatrzymałem się na światłach i komunikat wyswietlił się ponownie po około 5 sekundach zgasł i ponownie się wyśietlił i zgasł jak dodałem gazu. Teraz dalej (około 5 dni)mam ten problem z migającym komunikatem na wolnych obrotach na ciepłym silniku najczęćiej po zatrzymaniu samochodu. Nadmienie, ze wczesniej miałem problem z filtrem cząsek stałych wyskoczył komunikat błędu ale po przejechaniu dłuższego odcinka wszysko jest OK. Jaka może być przyczyna? Czytałm, że świece albo wtryski. W najblizszym czasie wybiorę się do mechanika by samochód sprawdził na komputerze ale chcę być przygotowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!