Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

pulsujące światła ponawiam z prośbą do facho


Rekomendowane odpowiedzi

witam i mam prośbe do elektryków. Powracam do tematu pulsujących świateł (wszystkiego co świeci) pod duzym obciążeniem (ogrzewanie szyby, światła + np stop na skrzyżowaniu) na biegu jałowym i tylko na nim. Jak dodam deko gazu wszystko jest OK, jak odciąże czyli np puszcze hamulec lub wyłącze ogrzewanie szyby też jest OK. Alternator Boschowki. Co może być ? Regulator napięcia ? Generalnie nie przeszkadza az tak bardzo bo pulsują nieznacznie ale ....skoro mogłoby być dobrze to ma być jak być powinno ;-) , a dodam że widziałem ze 2 Scenici i kilka Megi z tym problemem (z tyłu na skrzyżowaniu) :-) , dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm.. powiem tak w renatkach niestety ten problem występuje napięcie ładowania na pewno masz w granicach 12,5V - 14,3 V a światła przygasają. Akumulator naładowany 100% a reflektory przygasają na biegu jałowym nie wiem co to może być bo napięcia ładowania w większości tych autek są prawidłowe. Stwierdzam TEN TYP TAK MA.

(to samo zauważyłem w clio i w 19)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wg mnie to nie jest tak, że ten typ tak ma. U mnie żadnego pulsowania nie zauważam, bo delikatne przygasanie swiatel pod duzym obciazeniem to normalna rzecz we wszystkich autach. Wracajac do Twojego problemu, no nie moze tak byc, ze przy sprawnym alternatorze masz pulsowanie przy obciazeniu. Moze warto sprawdzic naciag paska na alternatorze. A sprawdzałeś w jakim stanie są szczotki? Nie wiem ile kosztuje regulator napiecia akurat do alternatorow z Megane, ale we Fiatach T/T koszt takiego regulatora to 25zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy większym obciążeniu raczej zdarza się to we wszystkich autach. Sprawa szybkiego zapotrzebowania na dużą moc. Można spróbować poprawić styki na akumulatorze i na masie. Ważna jest masa zarówno z akumulatora do budy jak i z budy do silnika. Jeżeli nie następuje żarzenie kontrolki to układ pracuje prawidłowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja w moim Sceniu miałem problem z pulsującym wyświetlaczem od KM, światłami, podświetleniem deski w momencie dodania gazu a jeszcze wyłączało sie radio i pochwili załączyło. Jak się okazało to alternator podawał zawysokie V .

Fachowcy usuneli usterkę i było ok ,ale po 2 tygodniach to samo (pulsowanie i radio szalejące) - reklamacja. Fachowiec sprawdził ALTERNATOR OK i niewie co jest grane . Następnego dnia przeczyściłem papierem ściernym klemy od AKU oraz bezpieczniki, przewody zasilania w złączu do awaryjnego odpalania samochodu w komorze silnika bo pięknie azaśniedziały. Wymieniłem tasmę od masy w komorze silnika. Od tego czasu jest wporzo więc czasami to drobnoska może sprawić dużo problemów. :-)

post-865-1177916531_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, to już cały worek porad. Napisze jak sie poprawi ...... lub nie :-) . Prawde mówiąc masy, klemy i wszelkie złącza prędu z AQ chodziły mi po głowie ale jakoś czas przeciekł między palcami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 8 miesięcy temu...

kolego Vivaldi, czy rozwiązałeś już problem z pulsującymi światlami :)

Jeżeli tak to podpowiedz gdzie szukać przyczyny.

W moim Scenicu na biegu jałowym wyraźnie pulsują światła i całe pozostałe podświetlenie. Aku jest sprawny, klemy czyste, przewód masowy między silnikiem a nadwoziem nie jest porwany a ładowanie chyba jest w porządku (14,64V wg. cyfrowego miernika).

W ostatni weekend zamontowałem przekaźniki na światła oraz aut. włącznik świateł i wszystko było by ok. gdyby nie te pulsujące światła. Wkurza mnie to niesamowicie :evil:

 

[Vivaldi ma "urlop" na forum - bronius]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!