Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Radio firmowe na radio swoje


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

Mam pytanie w zwiazku z checia zamiany radia firmowego, ktore jest w Megance II.

Chcialbym sobie je wyciagnac i wsadzic moje JVC ktore gra o niebo lepiej od tego firmowego - pytanie czy mozna sobie to samemu zrobic czy nie obejdzie sie bez wizyty w ASO (jesli tak to ile sobie za to moga wziasc kasy?)?

Jesli mozna samemu i ktos to robil to niech napisze co i jak, bede wdzieczny?

I czy po wyciagnieciu tego radia firmowego przez ASO lub samodzielnie co sie stanie z wyswietlaczem radia na desce rozdzielczej - bedzie on wylaczony? Jak to wygląda?

Bede wdzieczny za jakies wskazowki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No czytalem rozne watki ale dla poczatkujacego nie ma wyraznie pokazane lub chociaz opisane jak to zrobic. Naglosnienia nie chce wymieniac jak to w wiekszosci postow jest opisane bo melomanem nie jestem ale wiem ze te seryjen kiepsko gra, a w mojej starej Megi JVC z mosfetem i mp3 dzialalo na miare moich oczekiwan...

Czy wystarczy zaczepami sciagnac panel i kasete wyciagnac i wejdzie w otwor standardowe radyjko?

Jak wyglada sprawa z wtyczkami - czy te seryjne sa inne i trzeba przejsciowki czy wejda w te moje radyjko? No i zlacze antenowe czy jest takie samo czy trzeba przerabiac?

Na koncu najwazniejsze - co bedzie z wyswietlaczem na desce? Czy zostanie mi tylko godzina i temperatura jak pisza inni w postach czy mozna to jakos podlaczyc i zrobic tak aby z radia informacje rowniez sie wyswietlaly na tym wyswietlaczu orginalnym?

Bede wdzieczny za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wystarczy zaczepami sciagnac panel i kasete wyciagnac i wejdzie w otwor standardowe radyjko?

Było na forum - musisz mieć ramkę maskującą. Wyjmij oryginalne i sam sprawdź - chyba nie problem a 1 min. roboty.

Jak wyglada sprawa z wtyczkami -

Też było o tym pisane - uwaga jak wyżej - wyjmij i sam zobacz.

No i zlacze antenowe c

Jak wyżej - jak będzie wyjęte to sam się dowiesz <ok>

co bedzie z wyswietlaczem na desce?

Też już było i jest opisane. Sam już doczytałeś jak widzę, tylko jeszcze nie wszystko :!:

 

ps. Doczytaj w regulaminie o zasadach pisowni postów na forum. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec wymienilem radio firmowe na wlasne JVC KD-G531 i musze stwierdzic ze gra ciutke lepiej ale to i tak straszna kaszana - troszke glosniej puszcze i juz mi harcza ;/

czy mozecie polecic jakies dobre glosniki na przod (bo tyl sobie daruje z ich wyciaganiem) nie za drogie ale zeby ladnie graly.

p.s. w mojej starej megance 98' firmowki graly bajerancko - nie rozumiem tego ze w tak nowym samochodzie dali taki szajs...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Martini26

PIONEER TS-Q131C Graja bardzo ładnie, bo je właśnie zamontowałem, a wywaliłem fabryczne.

Fakt jeśli chodzi o BASS no to nie ma o czym mówić, z 13" basu nie uzyskasz ale będzie o niebo lepiej ze sopranami i "bass" tez troszkę lepszy jest.

Oczywiście ja nie chciałem wycinać plastików, tylko zamontować coś co pasuje w fabryczne miejsca. Jeśli chcesz ciąć to polecam poszukać czegoś innego.

I po zamontowaniu radia co z wyświetlaczem na kokpicie? Napisz bo mam też już kupione nowe radio ale czekam jeszcze z montażem bo nie mam ramki i muszą mi dosłać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!