Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Porblem z odpalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam taki problem gdy wsadzam kluczyk do stacyjki nie zawsze moge uruchomic silnik. Rozrusznik pracuje silnik nie zapala.

 

Sprawa jest dosc dziwna poniewaz gdy uda mi sie go zapalic, moge go zgasic i zapalic ile razy chce dopuki nie wyciagne kluczyka ze stacyjki. Jezeli zostawie samochod na noc z kluczykiem w stacyjce odpala rano bez problemu.

 

Po podlaczeniu komputera testujacego ST6000 i zczytaniu bledu w opcji imoblizer pojawil sie blad bez numer o tytule "brak zasilania dzwonka".

 

Czy ktos orjentuje sie w czym tkiw problem badz co oznacza powyzszy komunikat.

 

Pozdrawiam

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem podobny problem dwa tygodnie temu. przed wybraniem się do mechanika zacząłem szperać w internecie i trafiłem na to forum. U mnie nie miało to związku z kartą. po prostu raz zapalał , raz nie. niezależnie czy silnik był ciepły czy zimny. tak jak wyczytałem 99% opisanych przypadków problem dotyczył złącza czujnika położenia wału. przeczyściłem złącze kontaktem i jak ręką odjął. podejrzewam , że w twoim przypadku to nie to , ale warto spróbować. Mnie znajomy mechanik straszył cewkami i swiecami i bog wie czym. do teraz nie moze się pogodzic ze to styki w złącze czujnika zaśniedziały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem, a właściwie mam taki sam problem;

Wymieniłem już 2 czujniki położenia wału w ciągu ostatnich 4 miesięcy i średnio po 1,5 - 2 miesiącach problem powraca... :evil:

Ciekawe czy trafiłem na kiepską partię czujników, czy coś innego powoduje zniszczenie czujnika.

 

Pinox - czy możesz mniej wiecej opisac lub wrzucić fotę gdzie jest ten czujnik dokładnie, to sobie może też sam kontaktem popsikam.

Mam instrukcję techniczną serwisową wprawdzie ale tam jakoś nie znalazłem :)

 

Z góry dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazłem zdjecia na forum od scenika. w megance jest w tym samym miejscu - pod filtrem powietrza trzeba zdemontować). sprobuj poszukac. jak bede mial chwile to pomoge.

 

[ Dodano: 2009-08-31, 16:29 ]

FORUM Renault Megane i Scenic Strona Główna » Dział Techniczny 2 /nowa wersja/ » Mechanika » Informacje (wszystkie modele) » Czujnik położenia wału korbowego

 

tam jest zdjęcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Miałem podobny problem z Scenicem dCi. Wyczyściłem wtyczki od komputera w komorze silnikowej przy pomocy Elektrosolu i wszystko wróciło do normy

pozdr. Dar

 

[ Dodano: 2009-10-29, 21:49 ]

Małe sprostowanie - okazło się, że usterka była troszkę bardziej rozległa - przetarł się wężyk paliwa. Układ się zapowietrzał. Prowizorycznie zakleiłem i powinienem do mechanika dojechać ... ;-D

pozdr Dar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A ja uważam, że może to być spowodowane awarią czujnika temperatury płynu chłodzącego - który znajduje się w przedniej części silnika koszt około 70 zł - naprawa bezcenna (sam zrobisz) ...

 

Sprawdźcie a na pewno pomoże - zostawcie te czujniki położenia wału to blef.

PS

Zamienniki czujnika wału są do d...y radzę nie wymieniać ...

 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

witam. mam reno megane 1.9dci 2004 kombi ostatnio weszlem do auta wlozylem karte i nacislem start cale podswietlenie zgaslo z zegarow i nic nie dziala kompletnie nic sie nie swieci w srodku z poczatku myslalem ze to akumulator lecz po sprawdzeniu w u fachowca jest dobry akumulator caly i nic nie chodzi z elektryki tylko centralny zamek a tak echo.pomozcie moze ktos mial ten sam problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzilem bezpieczniki wszystkie dobre sa

 

[ Dodano: 2009-11-28, 15:04 ]

waldek to bylo to ten wielki bespiecznik dzieki za pomoc

 

[ Dodano: 2009-11-28, 22:00 ]

waldek czy przepalenie tego bezpiecznika wielkiego bylo powiazane z slabym akumulatorem moze, w poniedzialek jade go kupic ale slyszalem tez ze on sie przepala z powodu jakiegos tez zwarcia na rozruszniku albo gdzie indziej.kupie bezpiecznik i sprawdze dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem taka sama sytuacje tylko nie sprawdzalem z kluczykiem czy jak wyciagne to zapali , kreci krecil i nic czasami zaskoczyl.

do wymiany kolo pasowe i wymienilem odrazu caly rozrzad z pompa wody ale to dlatego ze juz sie zblizala wymiana .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!