Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

nie chce zapalic, brak reakcji na karte


Rekomendowane odpowiedzi

hey,

jakis czas temu mialem problem z zapaleniem samochodu i bylo to zwiazane z bledem Streering Locked/Not Locked. auto nie chcialo zapalic, swiecilo SERVICE i nie reagowal na guzik start/stop. po kilkunastu probach zamykania auta naciskania, i ruszania regulacja kierownicy w koncu zapalalo (nie wiem co podzialalo?)

wczoraj mialem iny przypadek. otwieram auto z pilota, wsiadam, wsadzam karte, wciskam start i rozrusznik zakreca (normalnie) ale tylko jakby raz i zapala sie service kontrolka akumulatora i dioda swieci ciaglym swiatlem. tak samo kilkanascie prob i w koncu zapalil. co dziwnie, kiedy swiecila ta kontrolka nie reagowal na zamykanie/otwieranie z piolota. jakby bateri nie mial...

pomocy... do auta bylem pozytywnie nastawiony twierdac ze te wszystkie negatywne opinie to mit, ale po 3 tygodniach coraz bardziej mnie zalamuje :mrgreen: (do tego zawieszenie zaczyna byc slyszane)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to pierwsze co opisujesz to zaczyna robić się problem z elektroniczna blokadą kierownicy, połączona jest z immobilaiserem i wkońcu ona padnie całkowicie i bedziesz musiał holować auto i ją wymienić a to drugie to tylko pochodna pierwszego problemu, radze jechać na diagnostykę komputerową, jak masz 2 karty to woz je przy sobie jak druga odpala to może być również problem z kartą czasem awaria blokady powoduje gubienie przez karty kodu i karta się rozkodowuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozna wymienic samemu blokade ale jak nie stac cie na aso o musisz sie upewnic ze jak nastepnym razem ci sie stanie ze nie bedzie chcial odpalic musisz miec dwie karty i obie sprubowac, czy rozrusznik kreci jak nie kreci na obu a ipse na wyswietlaczu steriing lock i swieci lampka service to masz blokade do wymiane, sciagasz plasik pod kieownica bierzesz torxa 20 do sciagniecia panela pod kierownica kilka wkretow, i pozniej torx 30 do odkrecenia blokady kierownicy odkrecamy zgodnie z ruchem wskazowek zegara (lewy gwint) inaczej urwiesz leb od sruby i masz problem, wlonczasz zaplon i wyciagasz blokade, wkladasz nowa godzinka roboty na max

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki wielkie za instrukcje. szczegolnie co do lewego gwintu (po co taki tam daja?)

co do tego ze nie zapala to swieci lampka akumulatora i zakreca tylko raz.

odrebny problem to kiedy wcale nie kreci razem z info steering locked.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!