Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zabraklo paliwa(diesel)


marcindloza

Rekomendowane odpowiedzi

Kilka tygodni temu zabraklo mi paliwa w baku i od tamtego czasu auto rano ciezko odpala, a teraz to bez kabli ani rusz :/ wymienilem swiece zarowe, filtr paliwa, odpowietrzylem uklad i nic :/

http://www.youtube.com/watch?v=p0xIVoHbzFY

Na filmie samochod jest podlaczony kabelkami do innego samochodu <ok>

Prosze o pomoc,

Pozdrawiam,

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpowietrzylem uklad

A czy na pewno dobrze to zrobiłeś? Widać pęcherzyki powietrza w przewodach paliwowych?

Spróbuj następnym razem włączyć zapłon, cofnąć i znów włączyć - tak trzy razy, aż pompka napompuje ciśnienie. Akumulator zdechnięty całkowicie, ABS i poduszki już świecą przy odpalaniu. Możesz też spróbować odpalić na plaku albo samostarcie - być może wtedy zaciągnie paliwa na dobre. Szczelność przewodów paliwowych do sprawdzenia. Filtr był kupiony taki sam jak był, czy może trochę inny (w dCi są np dwa rodzaje).

Moim zdaniem paliwo się cofa do zbiornika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cięcie

Moze troche zle sie wyrazilem. Wszystko bylo robione u mechanika.

Jeszcze raz chronologicznie:

- najpierw zostaly wymienione wszystkie swiece zarowe

- wymiana filtru paliwa z odpowietrzeniem

- diagnostyka komputerowa wykazala uszkodzona pompe paliwowa (cofanie paliwa(?)) - patrz punkt nastepny

- zalozony zawor zwrotny (?) zapogiegajacy cofaniu sie paliwa. zaraz dodam zdjecie, w ktorym miejscu zostal zalozony

Dodam jeszcze, ze rano mialem problemy z odpalaniem, musialem dlugo go krecic, ale w koncu lapal (za 3-4 razem), pozniej bylo juz coraz gorzej, rozrusznik slabo kreci, w momencie wlaczenia zaplonu wskazowki od predkosciomierzu i obrotomierzu drgaja + dyskoteka wsrod lampek kontrolnych (jak widac na filmiku)

ide zrobic zdjecie / zaraz wracam <ok>

[ Dodano: 2009-10-06, 16:14 ]

 

Proszę jednak zapoznać się z regulaminem tego forum. Tutaj samo kliknięcie akceptacji nie wystarczy :!:

post-20305-1254838126_thumb.jpg

post-1-1254838126_thumb.jpg

post-1-1254838127_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pewności jak to jest w dti, ale czy mam rację że ten zawór jest założony między filtrem i silnikiem? Ja bym go założył między zbiornikiem paliwa a filtrem, żeby paliwo się nie cofało z filtra (później trudno go napełnić).

Spróbuj zrobić jak Ci pisałem z pompką, trzy razy i start. Akumulator koniecznie do naładowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik zalozyl go w taki wlasnie sposob, miedzy filtrem i silnikiem, powiedzial, ze tak ma byc. Ehh...

 

A akumulator juz calkiem padl, wiec go chyba nie wskrzesze.

Dziwne, odpalilem go rano na kable, przejechalem 30 mil autostrada, wiec powinien miec czas sie naladowac. Zaparkowalem, zgasilem, za chwile odpalilem raz (odpalil za pierwszym razem), zgasilem, chcialem znow odpalic i juz nie dalo rady :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kisand, dzięki za poprawienie <ok>

Pozostaje zatem przed odpaleniem pompowanie gruszką pod maską. Coś takiego chyba musi być :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, odpalilem go rano na kable, przejechalem 30 mil autostrada, wiec powinien miec czas sie naladowac. Zaparkowalem, zgasilem, za chwile odpalilem raz (odpalil za pierwszym razem), zgasilem, chcialem znow odpalic i juz nie dalo rady :/

a czy idziecie dobrą drogą ? Paliwo paliwem ale skoro AQ tak marne to rano może nie osiągać minimalnej wymaganej prędkości obrotowej wału i dupa zbita, kręcił się bedzie ale nie odpali, komp nie pozwoli. Zrobiłbym testy na lepszym AQ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli za kazdym razem zanim rusze zaplaon mam pompowac recznie?

Jeżeli to pomoże, tzn że paliwo się cofa i zaworek jest założony w złym miejscu.

Vivaldi, o akumulatorze już pisałem, że koniecznie trzeba naładować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie wyslalem ojca po nowy akumulator <ok> zalozymy go i dam znac co i jak :idea:

dziekuje za pomoc i prosze jeszcze nie zamykac tematu

PS. Czy moze to byc jakis zwykly akumulator-zamiennik do renault megane (diesel) czy musi byc drogi typu Bosch? macie jeszcze rady jak poprawnie zamontowac taki akumulator? :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam co do zaworka to ja mam też między filtrem a pompą, gdyż jak miałem przed filtrem to i tak mi ropka schodziła i ręcznie musiałem pompować, teraz jest dobrze a co do aku to tak jak piszą koledzy musi mieć parametry odpowiednie do diselka no i jakiejś znanej firmy niekoniecznie tych z górnej pułki, byle nie zdiełano w Chinach <ok>)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!