Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czyszczenie i pielegnacja Meganek


Nik

Rekomendowane odpowiedzi

Jak teraz dzwnoniłem pełen serwis lakieru dla Mgi II od 270 zl do 880zł. Zależy od stanu lakieru i ilości o rodzaju rys.

Moim zdaniem nie tak źle. Dla porównania, blacharz za poprawki lakiernicze bierze od 350 zł za element. Pomnożymy przez liczbę elementów do zrobienia i wychodzi konkretny koszt.

Na przykładzie mojej Megany - wszystkie elementy do zrobienia ( :cry: ) oprócz maski, spoilera i przedniego błotnika: 9 elementów x (minimum) 350 zł = 3150 zł (elementy bez wad też należy polakierować bo będzie szachownica) czyli ok 3800zł za całość :shock:

Korzystając z usług tego warsztatu można zrobić 6 elementów u nich, a reszta do blacharza bo to już poważniejsze uszkodzenia. Czyli rachunek jest prosty: 3 elementy x 350zł = ok 1000zł + reszta metodą CarDetailingu, nawet przy cenie 1000zł za resztę elementów daje spore oszczędności. A już się obawiałem że nie będzie tak słodko jak zobaczyłem fury z tamtej strony :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógł byś napisać jakich środków używasz do polerowania (odżywienia lakieru poprzez dodanie jakiś detergentów), oraz jak usuwasz przygotowujesz samochód do odżywienia...

Akurat ja uzywam w tej chwili środków firmy Meguiars, ale powoli przestawiam sie na wyższa pólkę czyli Zymol. Aczkolwiek Meguiars to bardzo dobra marka :mrgreen:

oraz jak usuwasz przygotowujesz samochód do odżywienia...

Najpierw myję koła, tak aby później nie pobrudzić sobie lakieru. Do Czyszczenia alumów używam tego środka - http://www.meguiars.pl/shop/product_info.php?products_id=438 oraz tej szczotki - http://www.meguiars.pl/shop/product_info.php?products_id=433

Po umyciu auta wycieram je do sucha spelcjalnym ręcznikiem który pieknie chłonie wodę i nie pozostawia smug - takim własnie: http://www.meguiars.pl/shop/product_info.php?products_id=323

Po osuszeniu nadwozia przystępuje do oczyszczenia lakieru z przyspojonego brudu pozostajacego nadal, pomimo mycia na lakierze. do tego służy specjalna glinka i lubryfikantem - http://www.meguiars.pl/shop/product_info.php?products_id=470

Po oczyszczeniu lakieru uzywam delikatnego celanera aby oczyscic lakier z resztek wosku oraz zniwelowac małe ryski. Nastepnie nakałdam na lakier odzywkę tą - http://www.meguiars.pl/shop/product_info.php?products_id=268 aby odzywić lakier i uzyskać efekt "mokrego" połysku oraz wyciągnąc z lakieru głębię.

Tak uzuskany efekt zabezpieczam woskim w lecie Meguiars NXT 2.0 na zimę Collinite 476s, a od przyszłego roku chyba będzie to Zymol carbon 8-)

Po ukkonczeniu lakieru zabieram sie za umyte wczęsniej koła.

Na felgi nakładam wosk, a na opony dressing (Endurance high gloss od megsa).

Potem czas na plastiki zewnętrzne - Trim Detailer od Megsa, oraz szyby.

No i po jakiś 4-5 godz auto z zewnetrz mam czyste :P

Na koniec podam wam parę linków do dobrych sklepów z kosmetykami:

Meguiars - http://www.meguiars.pl/

Zymol, sonus, Poorboys world, Chemical Guys - http://www.car-spa.pl/index.php

Dodo Juice - nbkosmetyki.com.pl/sklep/"]http://[ciach]nbkosmetyki.com.pl/sklep/

Colinite - http://www.houseofwax.pl/

Swisswax - wissvax.pl/index.php?id=5"]http://[ciach]wissvax.pl/index.php?id=5

 

[ Dodano: 2009-11-12, 20:24 ]

Jaskinia, PW poszło :P

Miło mi, że podoba ci się efekt jaki uzyskałem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coolesh, to zalezy od firmy. ja nie zajmuje sie tym zarobkowo (tylko na wlasne potrzeby) wec nie wiem dokładnie ile ale z tego co się orietuje to w zależności od firmy od kilkuset zł (600-700) do prawie 1500 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

meganecoupe02, to zależy od stanu zabrudzenia i zniszczenia lakiseru. Ale na pewno trzeba się nastawić na odstawienie samochodu na cały dzień. Czyli np. odstawiasz o 9 odbierasz dopiero o 19:00. W skrajnych przypadkach moze to być nawet 2 dni.

Niestety troche to trwa. Ale jak juz pisałem przy car-detailingu liczy sie dokładnośc a nie liczy sie czas :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

meganecoupe02, jesli chciałbyś sie zdecydowac na taka usługe podjedz do tej firmy w Warszawie: http://www.car-spa.pl/index_carspa.php?page=7 sądząc po tym jakich kosmetyków używają i jak wyglądają wyjeżdżajace od nich auta są najlepsi :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nik, ja się do nich wybiorę raczej na wycenę uszkodzeń blacharskich bo widziałem że takimi rzeczami się zajmują. Auto mam czyste wg. mojej definicji, poza tym nie lubię jak ktoś po mnie sprząta. Dbam o wnętrze jak mogę i przeważnie jak ktoś do mnie wsiada to od razu z pytaniem jak ja to robię że zawsze mam czysto :mrgreen: Mi to wystarcza :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jestem wprost pod wrazeniem tych efektow ktore osiagacie bede musial sie w tym zagłebic i moze moja meganke tak odpicuje:) A mam pytanko mam prawe nadkole z tylu delikanie porysowane coz moge z tym zrobic ?? moze jakies porade chetnie bym porozmawial na gg 10774225 Z gory dziekuje;) Pozdrawiam szerokosci:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
cięcie

Też mam jasny środek. Zawsze miałem problemy z wyczyszczeniem. Znajomy kiedyś gadał z kolesiem co czyszczą tapicerkę, chciał u nich zostawić auto. Mieli tyle roboty, że koleś powiedział "Jak ma Pan czas to szare mydło, ciepła woda i miękka szczoteczka i jazda" Znajomy zdradził mi ten sposób i uważam, że jakość/cena to rewelka.

Mała miseczka szare mydło do środka zalewasz dość ciepłą wodą aby mydło się zaczęło rozpuszczać. Jak będzie ziębła dolewasz sobie znowu ciepłej. I szorujesz np. drzwiczki od schowka i ścierasz szmatką. Bo tak to plamy zostaną z mydła.

A na materialną tapicerkę to już testowałem pianki, płyny ale to nic nie da. Tylko i wyłącznie proszek Karcher`a za 38zł w Krakowie w Obi dziś kupiłem

 

Nik przypadkiem nie przeglądasz http://forum.kosmetykaaut.pl/? Czytam od kilku dni i coraz bardziej mnie to wciąga tylko $$ jak to u studenta;/

lapka2.gif

Nie cytujemy posta w całości, pisząc bezpośrednio pod nim. Naruszasz regulamin. :) - gojgien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!