Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zimny silnik- nierówna praca


Jaskinia

Rekomendowane odpowiedzi

Użyłem "szukajki", ale nic nie znalazłem. Auto odpala bez problemu( nie grzechocze), ale jak jest zimne, to są małe wahania w obrotach. Jak ruszam, to na I biegu przez chwilę jest ok, a później jest taki objaw, jakby częściowo odcięło paliwo. Później znowu jest dobrze. Dzieje się to tylko na zimnym silniku. Czy brudna przepustnica, lub słaba cewka bardziej się objawia na zimnym silniku, czy przez cały czas?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cięcie

Niby było wymieniane kilkanaście kkm wstecz( nie pamiętam dokładnie) A w razie, gdyby to było KZFR, to ile jest na to gwarancji? Wymiana była chyba wrzesień '08 w ASO. Może jeszcze jest jakiś element, który może powodować taką pracę?

 

Tak ciężko przeczytać regulamin tego forum i się do niego stosować <ok> :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie KZFR to co to może być, też szukałem na forum i taki sam przypadek jak mój opisał dopiero "jaskinia", cewka wymieniona, przepustnica wyczyszczona i dalej to samo.

Muli TYLKO:

- na 1-szym biegu przez chwilkę (ciągnie wtedy paliwo jak co najmniej Dodge Viper)

- przy zimnym silniku

Pali od kopa, jak się nagrzeje jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o działanie sondy tylko o jej elektryczną grzałkę. Sonda sie wygrzewa przez krótki czas po uruchomieniu silnika aby jak najszybciej osiągnąć swoją temperature roboczą. Jeżeli po uruchomieniu silnika nie ruszasz od razu tylko sobie poczekasz chwilkę i dopiero ruszysz to szarpanie też występuje? Na komputerze to wielu ludzi się wogóle nie zna, nie potrafią zinterpretować wyników więc to że ktoś podpinał klipa i nic nie znalazł nie jest 100% wyznacznikiem sprawności samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyzwyczaić się ;) Zmienić stacje benzynową, wymienić filtr paliwa, świece. We współczesnych samochodach jest tak że szukanie przyczyny może zająć naprawdę wiele czasu i niepotrzebnych kosztów. Co ja się najeździłem do ASO które przy kolejnych wizytach już nie wiedziało co ma wymienić a się okazało że niesprawny jest potencjometr przyspieszenia, dobrze że na gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

I ja mam identyczny problem. na zimnym silniku obroty nieznacznie mi falują. Jak jadę i tzrymam noge na gazie to odczuwa się takie dławienie silnika (przyspiesza ładnie, po czym sekundowy spadek mocy i znowu ok i ponownie spadek mocy...).Wszystko to trwa kilka minut dopuki silnik sie nie rozgrzeje. Cewki wszystkie wymienione. Poza tym gdy padała cewka to pojawiał się komunikat i silnik wariował. KZFR wymieniany był około 5000 km wcześniej. Nie wiem czy jechac do serwisu bo znowu jak mi wywalą co to moze być to ze 3 tyś zł będą chcieli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!