Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

świece żarowe


Rekomendowane odpowiedzi

pielgrzym1965, Trwa dogrzewanie do czasu aż temperatura cieczy osiągnie ustalony poziom Już w dTi F9Q było to stosowane, tam grzało do temperatury płynu 60°C. Oczywiscie odbywało się to stopniowo, im cieplej tym krócej.

post-2372-1256164630_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pielgrzym1965 jeśli kontrolka zapala się tylko na zimnym silniku chwilę po ruszeniu to poszukaj problemu np. w paliwie. W moim przypadku powodem chwilowego zapalania się kontrolki była zła jakość paliwa (LUKOIL) po zatankowaniu na innej stacji (SHELL) problem znikł i nie wystąpił do tej pory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 2 lata później...

Witajcie, odświeżę kotleta aby nie zakładać nowego tematu, mianowicie u mnie jest tak: zaświeca się kontrolka świec żarowych tylko na wolnych obrotach (stojąc w korku itp....) gdy tylko obroty zwiększę gaśnie... podczas jazdy nie świeci.Czasem się zapali zaraz po porannym odpaleniu- dłuższym postoju ( gdy czekam aż insp.olejowa zagaśnie), a czasem nie... na zimnym silniku autko pali na dotyk, na ciepłym również... nie ma problemów z przyspieszaniem, nie traci mocy, nie słychać żadnych niepokojących odgłosów... Używałem szukajki, ale nic podobnego nie znalazłem... sprawdziłem świece, automat do grzania, przewody dochodzące do serwa, turbo, zaworu egr i wszystko co sugerowali koledzy z podobnych postów...(wszystko gra!) Nie wiem gdzie szukać przyczyny, co może być powodem mrugania tej kontrolki. Jeśli któryś z szanownych kolegów miał podobny problem i rozwiązał go proszę o pomoc! Moja Megi to 1.9 dti F9Q 736. Dziękuję i pozdrawiam!Mycior

 

Dodano: 06 maj 2012 - 09:10

Witam, czy naprawdę nikt nie miał z takimi objawami do czynienia? Może jakieś przypuszczenia? Jutro jadę umówić się na diagnostykę komputerową, może z mechaniorem coś wyczaimy. Jeśli uda nam się namierzyć usterkę, opiszę oczywiście co było przyczyną łypania po oczach. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj odpiąć przepływkę na początek. Teraz to tylko gdybanie, komputer Ci pokaże co jest nie tak, tylko ważne, żeby komputer ogarniał renówki, a nie jakis wynalazek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanownych kolegów! otóż jak obiecałem opisuje co się narobiło. Mianowicie- komputer nic nie pokazał za pierwszym razem... jak na złość kontrolka umilkła! Więc w tył na lewo i marsz do domu... a tu znów mruga, więc wróciłem do mechanika podłączyliśmy kompa i wyskoczył błąd 015- jest to błąd immobilaizera coś co dotyczy odcięcia zapłonu... za moment sprawdziliśmy obwód elektryczny i wyskoczył błąd kodowania kluczyka( oczywiście z kluczykiem wsio w porządku)... na początku roku usuwałem immo ponieważ w dość mroźne dni odmówiło posłuszeństwa! Podejrzewam że to wina modułu UCH z tego co wyczytałem na forum odnośnie immo bardzo często uszkodzenie w/w modułu idzie w parze z padającym immobilaizerem. Więc podjadę do serwisu aby wygenerowali kod (ponieważ jeśli padnięty jest UCH trzeba go będzie po naprawie zaprogramować, a z tego co wiem do tego będzie potrzebny kod), a następnie tego jegomościa który usuwał immobilaizer aby coś z tym zrobił. Jeśli zakończę walkę z kontrolką to opiszę co i jak! Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!