Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zamiana radia seryjnego na inne.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam pytanko czy ktoś z was zmieniał radio seryjne w Megance na inne radio (np.sony lub inne)?Jak to wygląda bo z tego co słyszałem bardzo cieżko jest przerobic to lub nawet się nie da żeby po wymianie działał mi wyświetlacz?Proszę o wasze porady.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem oryginalne radio w Megane II na Panasonic C1313NE z odtwarzaniem mp3. Na wyświetlaczu mam tylko temp i godzinę. Kupiłem na Allegro taką fajną ramkę, że radio jest idealnie dopasowane. Widziałem też ramki do Megane I. Wszystkie kostki pasowały (oprócz tej od wyświetlacza) i wszystko działało OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Yetiq mowi, do MI nie ma problemu z przejsciowka. W serwisie tez kupisz ale drozej. Kostki sa standardowe ISO, wiec problemow nie ma. Do niektorych modeli sa specjalne adapatory, ktore umozliwiaja podlaczenie fabrycznego sterowania. Niestety jest to kosztowne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładnie wygląda oryginalne radio no i oczywiście górny LCD.

Czego się nie robi dla poprawy dźwięku ;-) , nawet LCD przestaje być ważny (nie ma być efektownie tylko efektywnie) wystarczy ramka z allegro za ok. 20 zł PLN i to wszystko!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smakosz.

Osobiście nie cudowałem, a rozkminiałem zakup wyświetlacza do mojej M1 i pod radio to podpiąć. Siakoś mi odeszła ochota na zabawy z elektryką. Po spaleniu całej w TICO, boję się dotykać przewodów w jakimkolwiek aucie ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potrzebna jest specjalna przejściówka w zależności od modelu radia koszt takiej przejściówki (interfacu) waha się od 200 do ponad 500 zł

 

było na forum - podawałem kiedyś adres gdzie można coś takiego kupić - poszukaj sobie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ja zmieniłem oryginalne radyjko w megi II na radio PIONEER DEH-2900MP (podświetlany na pomaranczowo). Tak jak wszystkim na wyswietlaczu pokazywała mi sie godzina i temp. Wkużało mnie to że mi pilot nie działa dlatego zamowiłem sobie uklad ktory pozwolił mi na sterowanie oryginalnym pilotem z kierownicy. Gosć który mi to zrobil jest z Wieliczki koło Krakoofa można znaleść układy na stronie www.piloty.pl bądz na allegro. Ja pojechałem osobiscie, zamontował mi na miejscu i wszystko śmiga. Kosztowało mnie to 140zł. Polecam śmiało !!!!

 

Moje car audio

radio - 399zł

obsługa pilota - 140zł

Wzmacniacz Titan - 400zł

Głośnik niskotonowy Pioneer 450zł

skrzynia na głośnik - 80zł

Głośniki w drzwi Clarion - 270zł (przód) drzwi trzeba lekko zmodyfikować bo zadne głosniki sie tam nie mieszczą :-D

Kable - 150zł/200zł

kondensator 1f - 179zł

robocizna - 0zł

 

suma - 2069zł

 

wrażenie niesamowite !

Muszę jeszcze zmienic tylko głośniki z tyłu bo dalej są tam oryginalne, jak jeszcze nie się nie spaliły :)

 

P.S Nie ma sensu zmieniac oryginalnych głosników na inne mając oryginalne radio. Dzwięk bedzie identyczny a tylko niepotrzebnie wydana kasa. Tak było w moim przypadku, ale zmieniłem tylko radio i .... Alleluja :))))) wszystko gra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A słuchaj, jeżeli nie masz jeszcze radia to w gazetce MediaMarkt (18.lipca.2007) znalazłem fajnego Clariona bodajże za 500PLN i napisane tam jest, że posiada "obsługę pilotów fabrycznych" a kto wie czy może i nie wyświetlacza.

 

Ja mam radio fabryczne z pilotem przy kierownicy, wyświetlaczem i oryginalnymi wszystkimi głośnikami Philips. Mi to starcza, śmigają i soprany i basy ale sami wiecie powoli się starzeję (28 l.) i nie potrzeba mi aż tak głośno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam ze pisząc "obsługa pilota fabrycznego" mieli na myśli ze z tyłu radia jest tylko wyjscia np. na Malego jacka... Przynajmniej tak jest w 99% przypadków sprzetu z tańszej pólki.. więc siła rzeczy jeśli chcesz zachować fabryczne sterowanie przy kierownicy konieczny będzie interfejs lub wizyta u jakiegoś dobrego elektronika co sie na tym zna lub wizyta na stronie www.piloty.pl

Co do wyświetlacza to możesz zapomnieć... Najtańszy interfejs z obsługą wyświetlacza i pilota to koszt z 300zł w górę...

Sam przerabiałem ten temat miesiąc temu

A najlepiej sprawdz tego posta :-D

http://megane.ruzam.pl/viewtopic.php?t=2306

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!