Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Brudne klosze


pp72

Rekomendowane odpowiedzi

Nie mam za dużego doświadczenia w temacie samego czyszczenia. Z tego co wiem reflektory są nierozkładalne - nie powinno sie dać oddzielić osłony przezroczystej od obudowy odbłyśnika - jeśli gadam głupstwa - proszę niech któryś z kolegów mnie poprawi.

Sposób jaki zaproponowałeś pp72, jest ok, ale ma jeden poważny mankament - nie wiesz czy to kurz i jak bardzo przyklejony/przypieczony jest do plastiku - możesz porobić sobie tylko wzorki z niedokładnie wytartego brudu. Z drugiej strony możesz lampy wykręcić (co wiąże się z odkręceniem zderzaka prawdopodobnie) i wyczyścić w zaproponowany przez Ciebie sposób klosze szmatką lekko zwilżoną wodą lub jakimś detergentem (pamiętaj aby nie matowił plastiku klosza!). Po całej operacji, która będzie pewnie karkołomna, należy wysuszyć dobrze reflektor wewnątrz - co może zająć jakiś czas - żeby nie parowały od wewnątrz. Z drugiej strony, wilgoć zniknie po zwiększeniu temperatury wewnątrz lampy po włączeniu jej - jednak musiałbyś wtedy mieć odkręcone dekle dostępu do żarówek, aby miała gdzie uciec - jazda w obecnych warunkach pogodowych w ten sposób nie jest raczej polecana.

BTW masz dekle blokujące dostęp do żarówek? bo skąd tam mógł znaleźć się kurz?

 

Czy ktoś ma jakiś inny pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach