Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kto ma ELM327 ?


Rekomendowane odpowiedzi

Szukam osób, które mają taki interfejs do diagnostyki i udało się im skutecznie połączyć z Megane II.

Czy w ogóle ELM 327 współpracuje z Megane II ?

Próbowałem już różne programy, konfiguracje na 2 komputerach i nic.

Nie wiem czy to badziewi i trzeba reklamować czy ja coś źle robię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używałem też EasyObd II pierwsze 3 etapy do "Vehicle Data Bus" przechodzi OK

po Go Online with Vehicle wyrzuca błąd nie podłączenia do ECU lub brak zasilania.

 

Jakieś szczególne ustawienia transferu danych czy domyślne ?

Włączanie zasilania karta + Start ?

Czy jakieś szczególne zabiegi trzeba wykonywać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie spokojnie sie połączył ELM 327 z moją Megusią. Diesel jest obsługiwany tym fejsem od 2004, a nie wiem jaki ty masz rok. Ustawienia to tylko takie ze w ustawieniach com w komputerze wpisujesz 38400 i wazne zeby instalowac i uzywac zawsze w tym samym porcie usb. A Megi musisz uruchomic, i wtedy gdy silnik chodzi próbowac sie połączyc. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj w ten sposób :

1.Najpierw sprawdż czy po włączeniu interfejsu do gniazda usb zapali się dioda od zasilania interfejsu.

2.Jeżeli tak to podłącz kabel z wtyczką OBD2 do gniazda diagnostycznego samochodu.

3.Następnie w celu wykonania procedury diagnostycznej modułów elektronicznych pojazdu, wykonaj następujące

czynności:

- Karta pojazdu spoczywa na wsporniku (pojazd bez kluczyka scenariusz 1 (wersja podstawowa, bez trybu wolne ręce) i scenariusz 2 (pojazd klasy wyższej, z trybem wolne ręce).

- Długie naciśnięcie (ponad 5 sekund) na przycisk "start", warunki nie umożliwiają rozruchu włączy ci się tryb diagnostyczny żeby z niego wyjść wciśnij dwa razy przycisk START

4.I oczywiście klikamy ikonkę połącz.

Jak po podłączeniu interfejsu do USB nie zapali ci się czerwona dioda informująca o zasilaniu to prawdo podobnie masz uszkodzony interfejs.

Dla pocieszenia ciebie dodam że temat podłączenia przerabiałem dobre trzy tygodnie i niestety okazało się że interfejs jest uszkodzony.Po przysłaniu nowego bez problemu ruszyło.

A tak na marginesie mam gdzieś serwisówkę do Mgane 2. A i jeszcze jedno ja używałem programu SCAN MASTER LM 1,7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też używałem Scan Master ELM i wyskakuje mi błąd, w zależności od wybranego protokołu,

"NO DATA" albo "CAN ERROR"

Poza tym wszystko ok. Komputer wykrywa interfejs ELM, diody migają, power też się świeci. generalnie daje oznaki życia.

A Twoja Marcin, który jest rocznik 2003 czy młodsza ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypomniało mi się jak czytałem przed zakupem interfejsu to było napisane że interfejs obsługuje silniki dci Reni od 2004r.Ale sprawdz to.

 

[ Dodano: 2009-11-21, 18:19 ]

Ale czy ci się opłaci wgranie nowego sofftu tym interfejsem nic innego nie zrobisz tylko odczytasz błędy silnika i nie wszystkie parametry pracy silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja softu moze mieć znaczenie. Ja mam 9.03 a auto jest z lutego 2004 i u mnie ELM działa z programikiem ScanXL. I tak jak pisał kolega Marcin, nie wiem czy warto wgrywac ten soft bo za duzo tym fejsem nie sprawdzisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile taka wymiana softu może kosztować ?

Choć właściwie może się okazać, że to za mało i trzeba by też wymienić hardware.

Ma może chip tuning zrobić ?

 

PS

Właśnie przejrzałem net i chip tuning, zważywszy na koszty, to nie najszczęśliwszy pomysł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

U mnie - wersja 'hands free' - po podłaczeniu jakiegkolwiek międzymordzia do usb nic się nie świecie na tymże międzymordziu, natomiast po podłączeniu po złącze diag. diodka na międzymordziu się zapala niezależnie od "stanu" samochodu - jest uruchomiony, tylko otwarty czy tez otwarty i załączone zasilanie be rozruchu.

Co może być problemem? Dotyczy to nie jednego pojazdu Scneic II 2005 i nie jednego międzymordzia. DOdam, że maszyny Laguna 2004 spokojnie gadają z tym sprzętem:)

Y.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pożyczyłem od kolegi ELM i działał. Mam Megane II 1.5 dci 2003 luty, w homologacji jest coś tam niby 2002 napisane. Ważne że działa, coś tam można było odczytać. Ale wyskoczyło mi kiedyś injection defaillante i tego nie znalazło, wyskoczyło że zero błędów sprawdzałem na PCMSCAN i Scanmaster.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!