Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kto ma ELM327 ?


Rekomendowane odpowiedzi

Szukam osób, które mają taki interfejs do diagnostyki i udało się im skutecznie połączyć z Megane II.

Czy w ogóle ELM 327 współpracuje z Megane II ?

Próbowałem już różne programy, konfiguracje na 2 komputerach i nic.

Nie wiem czy to badziewi i trzeba reklamować czy ja coś źle robię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używałem też EasyObd II pierwsze 3 etapy do "Vehicle Data Bus" przechodzi OK

po Go Online with Vehicle wyrzuca błąd nie podłączenia do ECU lub brak zasilania.

 

Jakieś szczególne ustawienia transferu danych czy domyślne ?

Włączanie zasilania karta + Start ?

Czy jakieś szczególne zabiegi trzeba wykonywać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie spokojnie sie połączył ELM 327 z moją Megusią. Diesel jest obsługiwany tym fejsem od 2004, a nie wiem jaki ty masz rok. Ustawienia to tylko takie ze w ustawieniach com w komputerze wpisujesz 38400 i wazne zeby instalowac i uzywac zawsze w tym samym porcie usb. A Megi musisz uruchomic, i wtedy gdy silnik chodzi próbowac sie połączyc. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj w ten sposób :

1.Najpierw sprawdż czy po włączeniu interfejsu do gniazda usb zapali się dioda od zasilania interfejsu.

2.Jeżeli tak to podłącz kabel z wtyczką OBD2 do gniazda diagnostycznego samochodu.

3.Następnie w celu wykonania procedury diagnostycznej modułów elektronicznych pojazdu, wykonaj następujące

czynności:

- Karta pojazdu spoczywa na wsporniku (pojazd bez kluczyka scenariusz 1 (wersja podstawowa, bez trybu wolne ręce) i scenariusz 2 (pojazd klasy wyższej, z trybem wolne ręce).

- Długie naciśnięcie (ponad 5 sekund) na przycisk "start", warunki nie umożliwiają rozruchu włączy ci się tryb diagnostyczny żeby z niego wyjść wciśnij dwa razy przycisk START

4.I oczywiście klikamy ikonkę połącz.

Jak po podłączeniu interfejsu do USB nie zapali ci się czerwona dioda informująca o zasilaniu to prawdo podobnie masz uszkodzony interfejs.

Dla pocieszenia ciebie dodam że temat podłączenia przerabiałem dobre trzy tygodnie i niestety okazało się że interfejs jest uszkodzony.Po przysłaniu nowego bez problemu ruszyło.

A tak na marginesie mam gdzieś serwisówkę do Mgane 2. A i jeszcze jedno ja używałem programu SCAN MASTER LM 1,7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też używałem Scan Master ELM i wyskakuje mi błąd, w zależności od wybranego protokołu,

"NO DATA" albo "CAN ERROR"

Poza tym wszystko ok. Komputer wykrywa interfejs ELM, diody migają, power też się świeci. generalnie daje oznaki życia.

A Twoja Marcin, który jest rocznik 2003 czy młodsza ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypomniało mi się jak czytałem przed zakupem interfejsu to było napisane że interfejs obsługuje silniki dci Reni od 2004r.Ale sprawdz to.

 

[ Dodano: 2009-11-21, 18:19 ]

Ale czy ci się opłaci wgranie nowego sofftu tym interfejsem nic innego nie zrobisz tylko odczytasz błędy silnika i nie wszystkie parametry pracy silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja softu moze mieć znaczenie. Ja mam 9.03 a auto jest z lutego 2004 i u mnie ELM działa z programikiem ScanXL. I tak jak pisał kolega Marcin, nie wiem czy warto wgrywac ten soft bo za duzo tym fejsem nie sprawdzisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile taka wymiana softu może kosztować ?

Choć właściwie może się okazać, że to za mało i trzeba by też wymienić hardware.

Ma może chip tuning zrobić ?

 

PS

Właśnie przejrzałem net i chip tuning, zważywszy na koszty, to nie najszczęśliwszy pomysł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

U mnie - wersja 'hands free' - po podłaczeniu jakiegkolwiek międzymordzia do usb nic się nie świecie na tymże międzymordziu, natomiast po podłączeniu po złącze diag. diodka na międzymordziu się zapala niezależnie od "stanu" samochodu - jest uruchomiony, tylko otwarty czy tez otwarty i załączone zasilanie be rozruchu.

Co może być problemem? Dotyczy to nie jednego pojazdu Scneic II 2005 i nie jednego międzymordzia. DOdam, że maszyny Laguna 2004 spokojnie gadają z tym sprzętem:)

Y.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pożyczyłem od kolegi ELM i działał. Mam Megane II 1.5 dci 2003 luty, w homologacji jest coś tam niby 2002 napisane. Ważne że działa, coś tam można było odczytać. Ale wyskoczyło mi kiedyś injection defaillante i tego nie znalazło, wyskoczyło że zero błędów sprawdzałem na PCMSCAN i Scanmaster.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!