Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Sezon ślizgania uważam za rozpoczęty :)


Chess175

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj sobie troszeczkę driftu było puki śnieg jest bo od środy mają być roztopy a Francuski hacz FWD na suchym nie poleci bokiem więc korzystam. W sumie całkiem fajnie się lata tylko szkoda że jak co orku przy 20 stopniowym mrozie radio przestało działać (rok temu było to samo) :-)

Ogólnie panowie jest wysoko więc DRIFTUJCIE i zbokiem :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ja przydriftowałem w tym roku na placyku to mi się zmieniarka urwała z zaczepu w bagażniku w Corsie i spaliła, bo kable się jakoś do masy zwarły :-)

 

Zresztą drifting preferuję innym sprzętem - dwie fotki z zeszłego roku :PP

 

1d18eedd1674af71m.jpg a3e0ce237a0f9ea8m.jpg

Zwłaszcza to drugie fajnie bokiem lata, ale dużo pali :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ćwiczcie ćwiczcie dopóki możecie, ja dzisiaj miałem okazję wykorzystać to czego się nauczyłem, ale auto już niestety nie jest w pełni sprawne. Całe szczęście moja skromna osoba wyszła bez szwanku.

P.S. Uważam że takie manewry powinny być na nauce jazdy obowiązkowe tak jak w Finlandii (czy w tamtych okolicach). Dzięki temu mają jednych z najlepszych kierowców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DizzyX, to Twój Cherokee?

Nie, JEEP był kolegi, ale już poszedł w ludzi, więc jeśli kojarzysz auto - to możliwe :-)

Na ten rok do ślizgania się jest Land Rover, powoli szykowany w ciężki teren

Ja jeszcze uskuteczniałem ślizganie Jeepem Willysem MB z 1942 roku, zapięty tylko RWD, świetna sprawa, ale pasażerka pewnego pięknego razu nie wytrzymała... :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hyhyhy mój HB daje rade :-) opuszczony parking specjalny do driftu zimą u mnie jest fajny ale trzeba uważać bo jest na skarpie :-P meganecoupe02, takie ćwiczenia są dobre bo wtedy się uczysz jak opanować pojazd podczas zarzucenia :-> Vivaldi, nadal mam banana na twarzy, fajnie było sobie tak wejść bokiem na parking :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam czytam i jestem lekko w szoku :shock: postawą społeczną niektórych naszych pseudo kolegów, ale gdzieś się trzeba spełniać Pozdro dla TW. CareK :) .Co do poślizgów to tylko w bezpiecznych miejscach umiejętności trzeba zdobywać.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mój skil w poniedziałek nawalił i przez święta jeżdżę na letnim zapasie bo felga poszła się kochać. Trochę za szybko w zakręcie byłem. No ale teraz zamiast śniegu jest woda więc bokiem za bardzo nie polatamy :) Może po świętach przyprószy to na letnim zapasie będzie szedł jak marzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na letnim zapasie będzie szedł jak marzenie

żeby tylko udało Ci się go wyprowadzić z poślizgu :) narazie jest woda czyli sobie nie podryfujemy :)

 

Co do poślizgów to tylko w bezpiecznych miejscach umiejętności trzeba zdobywać.

To chyba logiczne :)

 

do usłyszenia jak zrobi się ślisko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehe jeszcze nie próbowałem ale może być ciekawie jak poleci :) ogólnie teraz czekam na śnieg i na to żeby policja sie uspokoiła bo ostatnio było blisko do mandatu :) za niszczenie mienia (drifting na dużym placu przed sklepem wykonanym z kostki brukowej)ale skończyło się na upomnieniu :) Trzeba będzie miejscówkę zmienić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj w nocy 300km przez Polskę...temp -2st,na drodze lód-dosłownie.Tempo momentami 20km/h,autko cały czas w drifcie.Tylko,że te poślizgi czasami były niekontrolowane...masakra.Po drodze kilka autek w rowach,zero piaskarek :evil:

Tak,że ja sie dzisiaj w nocy naprawde poślizgałem :roll: Momentami naprawde sie pociłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!