Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jakie turbo w R26??


Gość Michal83

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Michal83

Mam pytanie, moze ktos wie jakie turbo jest w megane r26??.

pzdr

 

btw. podkrecal juz ktos z was ten silnik 2.0t. ?? jezeli tak to prosze o opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Michal83

chcialem sie tylko dowiedziec czy ktos juz podnosil moc w tym silniku oraz jaka jest tam turbosprezarka ( chodzi o producenta oraz oznaczenia)?

 

Przymierzam sie do kupna r26 i chcialbym upewnic sie ze da sie cos z tym silnikiem zrobic jak koni bedzie za malo :-P.

 

Jezeli wiecie kto moze mi pomoc wtej kwestii to prosze kontakt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy to a znaczenie jaka tam jest sprezarka, przeciez bedziesz montowal inna

pewnie jest jakis Garrett jak w kazdym renault

poszukaj po forach francuskich na 100% znajdziesz bo u nas raczej lipa, ewentualnie streetracing.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno da sie podkręcić ten silnik, na przykład w TTC lub Masters tylko nie wiem czy masters bedzie się bawił w silnik benzynowy... gdzieś czytałem za 260-270km to tak lajtowo da sie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Michal83
nie wiem czy to a znaczenie jaka tam jest sprezarka, przeciez bedziesz montowal inna

pewnie jest jakis Garrett jak w kazdym renault

 

no wlasnie nie chce montowac innej, dlatego chcialem sie dowiedziec ile mozna wyciagnac z tej seryjnej -czytalem ze cos ok 255 (dolot + program)

 

poszukaj po forach francuskich na 100%

francuskiego nie znam :mrgreen: no chyba ze jest po angliesku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym uderzyl w inna strone np przerobic walki na sportowe

jak chcesz szybkiego kompakta to kup lepiej civica type-r do nie go jest pelno akcesoriow tuningowych tylko ze trzeba sprowadzac ze stanow albo japonii

wszystkie czesci sa dedykowane jak sportowe walki, tloki, korby itp

w tuning r26 ja bym sie nie pchal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Michal83

wszyscy zniechecaja mnie do r26, mowia ze to kupa itp. A kazdy kto mial okazje sie nia przejechac ( przede wszystkim dziennikarze) jakos o dziwo ja chwala??

 

 

jak chcesz szybkiego kompakta to kup lepiej civica type-r

 

Dla mnie civic nie wyglada jak samochod, przepraszam moze to tylko moje zdanie.

 

btw. nowy nabytek musi miec turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie chce zniechecic do r26 tylko jak chcesz tuningowac to lepsza baza bedzie civic

jest kilka firm ktore robia konkretne czesci do civica jak Toda czy Injen a do r26 ...

civicem jezdzilem i jest bardzo przyjemny :mrgreen: co do wygladu to rzecz gusty ale wg mnie type-r i r26 sa tak samo atrakcyjne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Michal83
jak chcesz tuningowac to lepsza baza bedzie civic

jest kilka firm ktore robia konkretne czesci do civica jak Toda czy Injen a do r26 ...

 

masz racje, no ale trzeba byc pierwszym. Decyzja zapadnie po 10czerwca wiec zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem fanem tuningu, ale na pewno nie kupiłbym auta innego niż te które mi się podoba tylko dlatego, że łatwiej się je tuninguje. Moim zdaniem tuning to coś oryginalnego i niepowtarzalnego więc po co mi samochód, który nie będzie się wyróżniał spośród innych. :mrgreen: :lol:

snap, znamy Twoje zdanie na temat Renault Megane, więc nie dziwi mnie Twoja wypowiedź, ale nie zniechęcaj innych.

Michal83, jak już się zdecydujesz na Megi i ją pozmieniasz to opisz wrażenia. 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gacek_fm, moje zdanie jest takei ze to fajny samochod ale ty czytasz miedzy wierszami albo to co checesz

kazdy samochod ma wady i ten tez, taka jest prawda a to ze pisze o tych wadach czesciej niz inni to moja sprawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!