Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Delikatnie żarzące się kontrolki ŁADOWANIA i


Rekomendowane odpowiedzi

Zabrałem się dzisiaj za montaż elektryki do lusterek, zeszło mi się na tym więcej czasu niż się spodziewałem bo zacząłem się zwijać jak zaczęło się robić ciemnawo.

Wtedy też zauważyłem, że delikatnie żarzą mi się kontrolki ŁADOWANIA i STOP, tak słabo, że w dzień (czyli w okresie w którym ostatnimi czasy jeżdżę) tego nie widać.

Dodatkowo jak włączę światła i odepnę ściemniacz to gaśnie podświetlenie wszystkiego z wyjątkiem licznika, on tylko przygasa.

Żarzenie słabnie jak chcę zamknąć już zamkniętą szybę pasażera.

 

Montażem nic nie mogłem uszkodzić, bo zdążyłem podłączyć tylko kable w drzwiach, poza tym jak odepnę kostkę drzwi to nie ma żadnych zmian.

Niedawno miałem robiony mostek diodowy alternatora ale ładowanie jest stabilne (~14,3V).

 

Co to może być ? Zegary czy raczej elektryka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz masy w tylnej lampie :!:

Pudło, jedyne co mi z tyłu nie działa to 1 żarówka podświetlenia rejestracji, no przepaliła się złośnica.

Specjalnie teraz wyjąłem lampy, posprawdzałem żarówki itd.

Poza tym to żarzenie jest TYLKO na odpalonym silniku oraz to czy światła są włączone czy nie nie ma na to wpływu.

Teraz już wiesz B)

Nie, nie wiesz.

Opcja B) się kłania.

Serio ? No wyobraź sobie szukałem i jakoś nic z moimi objawami nie znalazłem.

 

Przepraszam w ogóle, że pytałem. Zapomniałem, że forum jest od szukania :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, jutro jeszcze raz posprawdzam żarówki, kostki i połączenia masowe. Co to dało i w której grupie procentowej jestem dam zna wieczorem, w dzień niemożliwe jest dojrzenie żarzenia się tych kontrolek.

 

------- edit ------

Jak obiecałem sprawdziłem i jestem szczęśliwcem z grupy 5%.

Sprawdziłem połączenia masy wszystkich lamp (no poza kierunkami bocznymi) i wszystko działa. Wymieniłem nawet wszystkie żarówki z tyłu (poprzednie miały już parę lat, więc nawet nie zaszkodziło).

Nie mam żadnych charakterystycznych objawów padającej masy typu np. miganie kontrolki szyby ogrzewanej razem z kierunkami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam mam ten problem,ale u mnie to jest wynikiem za niskich obrotów czasami ,a co za tym idzie pada czujnik ciśnienia atmosferycznego bo obroty lekko falują ,narazie olewam sprawę .bo ni erazi mnie kontrolka ładowania tak bardzo,żadko się żarzy więc poczekam jeszcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie z tym, że to w Scenic-u I ph I, znajomy elektryk stwierdził, że uszkodzona jest jakaś dioda na alternatorze i przez to akumulator nie był do końca doaładowywany. Godzina roboty przez elektryka i po kłopocie. B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

andrzej27r, obroty mi faktycznie trochę falują ale nie łączę jakoś specjalnie tych faktów bo falują już od jakiegoś czasu, a żarzenie jest od niedawna.

 

Sly, dioda mówisz. Niedawno miałem robiony mostek diodowy i ładowanie jest wprawdzie 14,3V ale stabilne i aku też niby ok (świeci na zielono i bez odpalenia czegokolwiek daje 12,6 czy 12,7V). Nic podskoczę do gościa od alternatorów, a niech zerknie i powie co on o tym myśli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam mały problem z żarzącymi się kontrolkami. Gdy wyłączę silnik i wyjmę kluczyki ze stacyjki to się żarzą kontrolki oleju, temperatury, ręcznego, komputera i niezapiętych pasów. Czasem jest taki motyw ze palą się wszystkie kontrolki jakie są możliwe i działa pompa paliwa.

 

Wiecie jak to ogarnąć bo nie chce mi się za każdym razem odłączać aku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!