Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

teraz mam SKF,ciekawy jestem ile wytrzymają

 

Wierz mi, że wytrzymają bardzo długo. SKF-FAG to Szwedzka firma, założona w 1907r., o globalnym zasięgu. Jeden z największych producentów łożysk i nie tylko na świecie. Posiada swoje autoryzowane placówki w ponad 15 tyś. miejscowości w 130 krajach świata. Oprócz branży motoryzacyjnej zaopatruje w łożyska jeszcze choćby przemysł lotniczy, kolejowy, maszynowy na bolidach F1 kończąc. I to nie byle kogo bo sam team Ferrari we wszystkich bolidach jezdzi na łożyskach SKFu, zresztą wersje cywilne też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wy się nie jarajcie tak tą Szwecją, robiłem Szwedom projekty.

Maszyna staje się szwedzka, kiedy do Polski trafia półprodukt z Chin,

tu go przerabiam do ichnich standardów. Takie coś Musi trafić do cośtamBorgstad, i dalej w śwat idzie

Szwedzka Stal :-P :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

scar, to Ci powiem że te łożyska do Ferrari F1 produkują w fabryce w Chinach :-P

A do wersji cywilnych w Meksyku ;-) Wielkie i znane koncerny z różnych branż mają przeważnie tylko swoje centrale w krajach macierzystych, a cała reszta produkcji jest rozsiana po strefach najtańszej siły roboczej. Tak to wygląda w przemyśle masowym na wielką skalę i nie ma w tym żadnego dziwota, tak samo jak to że chleb ,który wypiekają w Polskiej piekarni i kupujesz w Polskim sklepie pochodzi z Holenderskiej mąki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam do wymiany łożysko z przodu prawe wiec będę wymieniał oba ale nie wiem na które warto - pewnie na najlepsze i najdroższe SKF ale byłem w 2 sklepach i oto wyniki

SKF - 131zł szt. cena trochę odstrasza

Omron - 93 zł szt. - nie słyszałem o takich może coś o nich powiecie,

oraz oryginalne do meganki marki nie znam 91 zł.

jeżdżę ok. 3 tys.km miesięcznie , poradźcie które :-?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę nie przyjąłeś dygresji. Najlepsze marki produkują u Chińczyków przechodząc kontrolę jakości firm macierzystych. Nie można nazwać ze Szwedzkiej Stali czegoś zrobionego w innym kraju i będącego szwedzkością tylko z 10 minut w magazynie.

A wyłącznie o to Im chodzi= maszynę kupiłeś ze Szwecji, stamtąd ja przywiozłeś.

To jak coś wyprodukowane u Niemców z Niemiecką Precyzją, masz wtedy na myśli w Chinach?

Za duży of w temacie, nie ciągnę dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SNR,albo SKF,popytaj w innym sklepie powinny być tańsze,sam niedawno swoje wymieniłem,nawet manuala dałem jako takiego :D

http://moto.allegro.pl/item639426057_lozys..._ii_megane.html

Wymiary łożyska 37x72x37

łożyska SNR,mają oznaczenie Snr GB.12807 (numer kat. zamiennika skf 3596).

tu był poruszony temat: http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=1409&...sc&start=40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli te oryginalne to SNR, to możesz brać, dobra jakość, długo wytrzymią.

 

[ Dodano: 2009-05-18, 21:42 ]

scar, to Ci jeszcze powiem, że te łożyska są też z Chińskiej stali i nawet na 10 min. nie trafiają do magazynów w Szwecji. A jednak nie są Chińskie. To z jakiego kraju pochodzi materiał, gdzie i przez kogo został wyprodukowany jest sprawą drugorzędną, gdyż liczy się tylko logo jakim jest sygnowane. To są tylko wykonawcy. Maszyny , technologie wszystko co najważniejsze należy do SKF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na łożyskach nie ma co oszczędzać, zwłaszcza jak się dużo jeździ. U mnie była założona do przodu jakaś podróba i po pewnym czasie koło zaczęło się chwiać na boki, więc stało się niebezpiecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!