Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II szajskie to auto


dawideqqq

Rekomendowane odpowiedzi

zakończę te wywody taką refleksją, kiedyś wszyscy w firmie w której pracuje jeździli megankami, ile było dyskusji jakież to "szajskie auto" itp... Przyszła pora na wymianę floty i dostaliśmy pseudoVW, czyli skodę i teraz są dyskusje że jednak ta meganka (pomimo swoich wad) to było jednak fajne auto". Tak więc Panowie cieszmy się naszymi autami bo może przyjść czas że poczujemy co to jest naprawdę szajskie auto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moje teoria jest taka: produkt na Europę wschodnią. Gorsze części, blacha itp...

Jeszcze długo, długo nie kupię żadnego auta w Polskim salonie i dotyczy to wszystkich marek samochodów !

Kuzyn spokojny kierowca miał MI z salonu i po 80tys. wszystko się zaczęło sypać, mój ojciec ma MI z 2001 roku sprowadzoną z Francji przejechane już prawie 200tys. (110tys. na LPG) wszystko hula i blacha się trzyma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie - wszystko się zużywa, psuje. Kwestia jest jak szybko to sie stanie. Znam uzytkowników Polonezów którzy płaczą, że już ich nie robi się bo mają od nowości, dbają o niego i nic jemu nie dolega. A są takie w których po 4 latach ruda nadgryzła błotniki.

Unikałbym wojenek typu "****** uber alles" (w miejsce kropek cokolowiek) - każda marka, model ma swoje wady i zalety. Kupiłem sobie drugą Megankę (MIIphI) bo pierwsza (MIphI) mnie nie zawiodła. Uważam, że przy tym stosunku jakości/wyposażenia/ceny nic lepszego nie kupię. Wiem, że są marki o "legendarnej" trwałości ale nie będę zmieniał MI '97 na, załóżmy Audi A4, cz VW Passata z '99. Co mi to da - że będę jeździł niemieckim samochodem, że pewnie będzie miał 180kkm przebiegu? Jak coś mnie zacznie męczyć w tym samochodzie to zmienię model, może markę. Nie zarzekam się, że tego nie zrobię. Kiedys miał być tylko Citroen Xsara, ew. jakiś Pug ale na pewno nie R. Jak wyszło widac ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę wchodził z Tobą w dyskusje

Powołam się na klasyka: nie wiesz jakie mam doświadczenie :-)

I nie musisz wchodzić w dyskusje ze mną.

Wejdź z kimkolwiek w dyskusję używają merytorycznych argumentów opartych na faktach.

Na razie zastosowałeś kolejny unik, choć odpowiedź mogła przecież umotywować Twoją tezę. Jej brak, ton odpowiedzi sugerują to co napisałem jednoznacznie: g. masz, a nie argumenty i doświadczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Meg IphI od 1996 do 2003 [w rodzinie] - bez większych problemów, rutynowe wymiany oleju, dolewanie benzyny. Bodajże największym problemem był tłumik, bo wymieniony dwukrotnie.

Meg IIphI od 2003 - również bez większych problemów. Cewki kiedyś padły, niedawno znowu - zdarza się. Poważniejsza naprawa to przeskoczenie paska, połamanie wtrysków - ale gdyby rozrząd był wymieniony na czas [po 5 latach] zapewne nie było by z tym problemu. Poza tym rutynowe wymiany oleju i dolewanie benzyny.

 

Rdza? Jednym ze sposobów zapobiegania rdzy jest ograniczenia środowiska powodującego korozję... Wszystko niestety rdzewieje.

 

Naprawdę, trzeba po prostu chyba trafić na felerny egzemplarz. Swego nie znacie, cudze chwalicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracuje w aso Hondy od 13 lat...i te autka to koroduja.Maja rdze w wyposazeniu seryjnym...bez doplaty :-)

Przy nich Wasze ocynkowane Renault,to mistrzostwo swiata...no moze poza mechanika.

Ale moja ocynkowana Skoda,tez daje :) .

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ Dodano: 2010-07-03, 20:19 ]

g. masz, a nie argumenty i doświadczenie.

Nie wiem koleżko o co Ci chodzi, ale prowokujesz mnie ciągle, co mam zrobić?, chcesz to Ci powiem prosto w twarz ze megana to szajs i każdemu kto się mnie o nią spyta, mimo tego że nią jeżdzę, takie jest moje zdanie i mam do tego prawo, ponadto taki jest chyba zamysł autora tego wątku. Nie wiem, niektorzy tu piszący potrafią jakoś zrozumieć to co piszę, bo przecież nie piszę rzeczy wyssanych z palca, ale Ty jestes wyjątkowo upierdliwy:) Może nie zrozumiałeś mojego pierwszego posta? Pisząc o doświadczeniu, miałem na myśli nie tylko to że jeździłem przeróżnymi autami, ale spostrzeżenia z podejścia ludzi do swoich aut, a napewno każdy z nas wie o czym piszę bo byłw takiej sytuacji że np: wujek, czy sąsiad, kolega z pracy zachwalał tego swojego przysłowiowego poloneza na gaz jaki to on nie jest super itd., ale nie, nie można napisać własnej opini na temat auta ktorym się jeździ bo zaraz sie znajdzie jeden z drugim filozof i będzie mądrował jaki to on nie jest specjalista od wszsytkiego. Chłopie, spójrz na to bardziej obiektywnie jak ja, chyba że jesteś zakochany w swojej meganie i nie przeszkadza Ci np: bardzo ciekawa wymiana żarowek z przodu? Nie pisze przecież ze skoda czy VW jest super, poprostu mi bardziej odpowiada jakość wykonania, obsługa itd. Kupiłem megane bo mi sie bardzo podoba, jeżdżę, stwerdziłem że jest tak a nie inaczej i tyle, i napiszę to jeszcze raz, że ludzie pytają i pewnie będą pytać o megane to zdanie moje znacie i go nie zmienie. Miałbym forda, fiata audi, vw itd. coś by mi nie pasowało powiedział bym o tym tak samo jak o megance, czy to tak trudno zrozumieć?, a o każde autko dbałem bo lubie samochody.

Jeśli kogoś uraziłem moja wypowiedzią do ktorej mam demokratyczne prawo to bardzo przepraszam i serdecznie pozdrawiam wszsytkich Użytkowników Megany II, ktorym sam jestem:)

P.S. Szkoda tylko że się wyłamałem, bo miałem już nie wcgodzić w gadkę z nikim, ale szlag mnie trafiał jak czytałem niektóre posty:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdżę Megane I i Renault 19- trzeba uczciwie powiedzieć, że usterkowość ich jest na średnim poziomie. Mogę powiedzieć, że R19 jest nawet solidniejszy. Nie dziwią mnie posty użytkowników Megane I z dużymi przebiegami, którzy mają problemy z silnikiem, skrzynią ,zawieszeniem, elektryką itp. Sam zostawiłem parę tysięcy w warsztatach :-/ . Ale czytając tematy użytkowników Megane II ze stosunkowo niewielkimi przebiegami chyba mało kto powie, że to trwałe auta. Ja przygodę z renault, chyba zakończę na tych dwu autach, chociaż chciałbym jeździć megane III, bo ma b.ładną sylwetkę, ale to tylko 'opakowanie'. Czas pokaże czy inżynierowie z renault odrobili zadanie domowe. :-?

Póki co moje uszeregowanie tych aut to: R19>MeganeI>MeganeII... (?) MeganeIII (?) :-|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mortek, ja ci powiem tak kolego jak ja miałem golfa 4 z 99r to moglem kolo szyby w tylnej klapie palce wpychać tak był zjedzony to samo miał Passat kombi.rdza się sypie i nieważne jakie auto u nas na w zimie drogi sypia sol i żadne auto tego nie wytrzyma.a co do żarówki to najtrudniej jest pierwszy raz zmieniać wiem to po sobie ale teraz to w 5 min zmieniam i to bez wysiłku .moja megi jak kupiłem miała 150kk teraz mam 197kk i zero rdzy robię tylko przeglądy wiadomo oleje filtry itd no i but i autko chodzi także nie pisz ze to takie złe auto bo to zależy jak się obierze a a na pewno komfortem jazdy jest dużo lepsza od golfa.a jak ci nie pasuje to se kup pan konia jego rdza nie chyci :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poruszając temat żarówek z przodu to i tak jest luksus w Megane II (o Megane III już nie wspomnę), że można samemu zmienić. W niektórych obecnie produkowanych autach nie ma szans żeby to zrobić 'w trasie'.

 

Żeby nie być gołosłownym link do innego forum innej marki (tylko przykład): http://www.a4club.eu/index.php?topic=21350.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!